S4 B5 Szwajcar w stanie igła FULL
Bartek nic nie zrozumiałem z tego co powiedziałeś. Generalnie to koło jest na równi z błotnikiem bo 8,5' pasuje idealnie. Obciera na zakrętach jak są jakieś nierówności i szczerze to nie chciałbym już niżej zjeżdżać bo miałem tak i nie byłem zadowolony ani z tego jak wygląda, bo robi się stance i jeżdżenie robi się bolesne (to mój daily). Teraz rzeczywiście wygląda na wyższe przez to, że zrobił się minimalny naciąg na gumie 225. Masz zdjęcia jak to wygląda w innych kadrach:



luk - nie wiem jaka długość śrub, ale długość jest jak w serii, bo śruby mam od serii B6 chyba. Sto procent stożek.
[ Dodano: 2016-03-11, 10:38 ]



luk - nie wiem jaka długość śrub, ale długość jest jak w serii, bo śruby mam od serii B6 chyba. Sto procent stożek.
[ Dodano: 2016-03-11, 10:38 ]
Te Wagnery wytrzymują do 400-430 koni mniej więcej. Jak gadałem z ziomkiem to na tyle wykręcił jakieś A6 w 2.7 (430 km) i z tego co zrozumiałem to były ciągle wydajne, ale to już górna granica.emay pisze:Jak możesz zrób proszę logi dynamiczne 004, 115, 120 i opisz przy jakiej temperaturze zewnętrznej robiłeś pomiary.
Od 2 pełny gaz, 3 , 4 chodzi o pełen zakres obrotów. Wrzuć na vaglog.pl
Chce kupić coolery wagnera i po prostu sprawdzam czy warto.. byłbym wdzięczny
Andrzej
Mam teraz chinole te od SID`a i jest 458 KM / 570 Nm. Temperatura przy pełnym bucie na 3/4/5 w okolicach 5000+ rpm dochodzi do 50 stopni gdzie na zewnątrz jest 10. Chce porównać czy warto wydawać tą kasę na wagnery, jeśli różnica będzie minimalna to odpuszczę.
Także Twoje wagnery spokojnie do 500 powinny starczyć tak jak Andrzej pisał.
Także Twoje wagnery spokojnie do 500 powinny starczyć tak jak Andrzej pisał.
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
kilka razy, może nawet kilkanaście przeciągnąłem go na 4 biegu do końca podczas ostatnich logów i temperatura nie przekroczyła 41 stopni. Temperatura na zewnątrz wynosiła wtedy chyba koło 10 stopni, czyli tak samo jak u ciebie. To, że tak wysoko dochodzi temperatura to raczej normalne. Ważne jest to, żeby szybko spadała, a spada praktycznie od razu do dwudziestu-kilku stopni. Robiłbym FMIC na twoim miejscu na dobrym rdzeniu.
Andrzej
To tak jak sportmile mówił, że będzie 10 stopni mniej od tego co mam teraz. FMIC odpada bo nie chce nic rezać, ciąć belek, rezygnować z klimy itd.Rydel pisze:kilka razy, może nawet kilkanaście przeciągnąłem go na 4 biegu do końca podczas ostatnich logów i temperatura nie przekroczyła 41 stopni. Temperatura na zewnątrz wynosiła wtedy chyba koło 10 stopni, czyli tak samo jak u ciebie. To, że tak wysoko dochodzi temperatura to raczej normalne. Ważne jest to, żeby szybko spadała, a spada praktycznie od razu do dwudziestu-kilku stopni. Robiłbym FMIC na twoim miejscu na dobrym rdzeniu.
Herman - nie wystają ci za nadkole?
Emay - zgadzam się. Jakbym miał już te SMIC co ty, to bym nie inwestował w Wagnery. Zmieniając z serii wciąż jednak nie żałuję, że je kupiłem. Z tych samych powodów nie chciałem FMIC co ty, ale nie wiem co szczerze mówiąc można zrobić w tej sytuacji. Wiem, że są firmy, które mają FMIC do S4 ogarnięte naprawdę dobrze, ale nie wiem które. Pytaj tunerów.
Dodatkowo skoro masz już SMIC od Sida, uchwyty wyspawane i dobrane prowadnice od RS6 to możesz je sprzedać w dobrej kasie
[ Dodano: 2016-03-11, 15:59 ]
o i koleżka zrobił mi symulację jak by wyglądał samochód jakby miał kolor zacisków a'la ceramiczne AMG oraz lusterka i grill w kolorze felg. Co myślicie?

Emay - zgadzam się. Jakbym miał już te SMIC co ty, to bym nie inwestował w Wagnery. Zmieniając z serii wciąż jednak nie żałuję, że je kupiłem. Z tych samych powodów nie chciałem FMIC co ty, ale nie wiem co szczerze mówiąc można zrobić w tej sytuacji. Wiem, że są firmy, które mają FMIC do S4 ogarnięte naprawdę dobrze, ale nie wiem które. Pytaj tunerów.
Dodatkowo skoro masz już SMIC od Sida, uchwyty wyspawane i dobrane prowadnice od RS6 to możesz je sprzedać w dobrej kasie

[ Dodano: 2016-03-11, 15:59 ]
o i koleżka zrobił mi symulację jak by wyglądał samochód jakby miał kolor zacisków a'la ceramiczne AMG oraz lusterka i grill w kolorze felg. Co myślicie?

Andrzej