Moderatorzy: buba , Mod-Team
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2012-10-10, 00:06
GTO zrobił ponad 340, zresztą zainteresowani niech się podpytają ile było dokładnie
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-10-10, 09:06
myśle że jakby dmuchnąć 1.5 to byłoby jeszcze więcej tylko czy jest sens i ile to pojeździ
covall
Posty: 229 Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: covall » 2012-10-10, 09:28
buba pisze: myśle że jakby dmuchnąć 1.5 to byłoby jeszcze więcej tylko czy jest sens i ile to pojeździ
zgadza się.., nie sztuka dmuchnąć tak aby wirniki wypadły:)
zaprzal
Posty: 18 Rejestracja: 2010-02-09, 23:08
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » 2012-10-10, 19:53
covall pisze:
tak oddałem, robi się
ten czarny avant?
covall
Posty: 229 Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: covall » 2012-10-10, 19:54
Tak.. Przemek wspominał, że byłeś
wujek 2pac
Posty: 410 Rejestracja: 2012-01-22, 23:22
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: wujek 2pac » 2012-10-10, 21:07
Dobra, wracając do temata
to piszta co dokładnie mam zrobić i zamówić u Sida
Lancia Fulvia Coupe
Renault 5
Fiat 126p
FSO Polonez
Audi Cabriolet
Audi S4
Audi RS4 B5 & B7
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-10-10, 21:18
jak masz auto sprawne to lepsze chłodzenie, wywal katy i program
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2012-10-10, 21:20
wywal fotele i inny "złom" - mocy przybędzie
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-10-10, 21:24
nooo
Michał S4
Posty: 148 Rejestracja: 2012-08-15, 08:32
Lokalizacja: Piątnica
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Michał S4 » 2012-10-10, 21:37
mocy to na 100% nie przybędzie, ale osiągi poprawią się zdecydowanie :)
zabba88
Posty: 153 Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: zabba88 » 2012-10-13, 09:44
To tak dla ciekawskich moj dupowoz:
Seria z katami+2tlumiki przelotowe. Doladowanie 1.1Bar opadajace do 0,9 dla bezpieczenstwa turbosprezarek. 336PS 474Nm
Frog Racing
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2012-10-13, 11:06
co tam na górze się dzieje ?
Gracjan
Posty: 433 Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Gracjan » 2012-10-13, 12:16
A to mój wykres:
zabba88
Posty: 153 Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: zabba88 » 2012-10-14, 12:33
aw69 , szczerze nie mam pojecia. Na logach nic nie wychodzi. Na drodze wszystko jest ok. Nie czuc zadnych szarpniec itd. Zaplonow nie cofa, doladowanie stabilne. Mysle ze moze to byc kwestia dynometa ktory mogl zaczac drgac przy predkosciach 180+ Takie jest moje przypuszczenie
Frog Racing
Paziomal
Posty: 20 Rejestracja: 2012-11-02, 10:41
Lokalizacja: Imielin
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Paziomal » 2016-03-10, 19:40
Turbo Lamik zmontował przy paliwie e85 i nitro na seryjnych turbinach podkreślam!! 528 km i 831 nm i eska wytrzymała sezon na torach ;)