Moderatorzy: buba , Mod-Team
Rafał
Posty: 96 Rejestracja: 2010-02-03, 23:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Rafał » 2011-01-13, 20:00
mi srednio 18l/100km spala przy normalnej jezdzie :)
macyy
Posty: 58 Rejestracja: 2010-09-23, 19:18
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: macyy » 2011-01-13, 20:03
tyle to prawie mi seria pali
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2011-01-13, 20:18
ponawiam pytanie, jakie masz sprzęgło?
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2011-01-13, 20:20
Rafał pisze: mi srednio 18l/100km spala przy normalnej jezdzie :)
normalna, to jaka dla Ciebie ?
mi w zimie od 15 do 17 w miescie przy jezdze bez szalenstw.
wczesna jesienia schodzilem do 12,5-13 jezdzac bez szalenstw.
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2011-01-13, 20:23
Na moim setupie pali mi w mieście 19l/100km. Wiadomo jak to w mieście, raz but raz emeryt
The Rice Power
Rafał
Posty: 96 Rejestracja: 2010-02-03, 23:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Rafał » 2011-01-13, 22:44
Jazda bez szalenstw. jak jest but raz emeryt ok 20l
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2011-01-13, 22:48
to ja sie nie odzywam z moim spalaniem
macyy
Posty: 58 Rejestracja: 2010-09-23, 19:18
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: macyy » 2011-01-13, 22:54
To wychodzi na to, że spalanie nie rośnie drastycznie wraz z drastycznym wzrostem mocy
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2011-01-13, 22:55
buba pisze: to ja sie nie odzywam z moim spalaniem
Ty powinienes jezdzic dieslem
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2011-01-13, 22:59
macyy pisze: To wychodzi na to, że spalanie nie rośnie drastycznie wraz z drastycznym wzrostem mocy
dokładnie, Ski po programie (w moim wypadku ABT/ i coś tam GS kombinował) przy dynamiczniej jeździe na krótkich odcinkach 19l, przy bucie od 20 w górę
bolo-s4
Posty: 375 Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Post
autor: bolo-s4 » 2011-01-13, 23:15
Odpowiadam Euro spec ma wytrzymać +600 ,komplet z jednomasem
Trzyma strzały z odcinki,tylko ma wadę krótki skok
A paliwo to pali kierowca,jak wracałem spokojnie ,powoli ubywało ,ogólnie mi auta palą spoko ,dużo zależy od techniki jazdy
Nie wiem jak teraz ale ostatnio 10-12 l
kosiniak
Post
autor: kosiniak » 2011-01-13, 23:18
10-12l? mi seria wiecej palila :)
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2011-01-13, 23:21
10-12l???????? chyba w trasie ;)
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2011-01-14, 07:39
bolo-s4 pisze: Odpowiadam Euro spec ma wytrzymać +600 ,komplet z jednomasem
Nie wiem jak teraz ale ostatnio 10-12 l
mi tez ale nie chciałem się odzywać bo zaraz będzie ze niemożliwe
oczywiscie normalna jazda do pracy
bracus
Posty: 1168 Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Post
autor: bracus » 2011-01-14, 09:27
w de - nie wiem czy lepsze paliwo :) na audizinie pisali
cykl mieszany:
seria 11-14
soft 12-15
<400 14-18
>400 14-20+
>500 fajnie jest napisane "nie da się jeździć powoli
" 25>
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)