rs4

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Flyer pisze:
Nikolas pisze:
sportmile pisze:tak 800 + na wiosne.
NO WAY żebym miał mniej 8-)
:lol:
Ale ja nie żartuje 8-)
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

nawet przez chwile w to nie watpilem :mrgreen:
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

nie będę tu się rozpisywał, ale nie dam się i c**j :evil:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

sportmile pisze:turbiny mialy regeneracje i zostalo wtedy o 1 mm zwiekszone wirniki .
a jaki jest koszt zwiekszenia wirnikow? ciekawe czy taka operacja przy K03 by się opłacala jesli bylaby możliwa
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

no no Adam, mega wynik :mrgreen: , ciekawe jak by wyszło na seryjnym ecu i silniku z S4 (ewentualnie z głowicami), jak Wam się wydaje, czy jest możliwe realne min 430 KM bez dotykania głowic :roll: ?? (K04 RS4 seria, silnik oczywiście we właściwej kondycji)

Nik może zacznij myśleć o większych turbinach :mrgreen:
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

turbiny mialy regeneracje i zostalo wtedy o 1 mm zwiekszone wirniki .
Wirnik ssący był zmieniony czy wydechowy też ?
Obrazek
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

tylko ssacy ale tak naprawde po pierwszysch strojeniach na seryjnym ecu jeszcze wcale jakos nie bylo widac ze niby sa wieksze. W sumie niedlugo bede je wyciagal to wam pokaze .... seria rs4
LCQ to jest seryjny silnik z s4 z glowicami od rs4. Ori silnik byl zatarty

p.s Maciek to podjedz do tych co ci ja wymieniali i wyedukuj ze walbro np gss342 nie da rady przy twoich obecnych mocach . Walbro musi miec plusa po przekazniku wtedy jej wydajnosc szacuje na + - 450 koni max. Do twojego setupu min bosch 040 lub 44. Ten rs przy 440 koniach mial 2 x walbro 255
Obrazek
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

To kupie 044... 630 cc tez kupowac czy nie warto do mnie? Zeby juz razem z tym fmic cos wymodzic porzadnego ;)
kosiniak

Post autor: kosiniak »

warto :) na zapas nawet, zeby pozniej 2 raz nie placic!
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

sportmile pisze: LCQ to jest seryjny silnik z s4 z glowicami od rs4. Ori silnik byl zatarty
:shock:
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Czyli co ? Moc wziela sie glownie ze SA :?:
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

na 450-520 ps wtryski Bosch 550cc i pompa Bosch 044 dla RS4 ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Adam napisz cos wiecej o tych turbo - znajomi sie mnei też pytaja
- wiec ori turbo K04 z RS4 z modyfikowane ?
- napewno nie cale K04 jak z RS6 ?

cos wielka moc wyszla a ponoc mogły wiecej ?
Obrazek
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

ok wiec w 2008r oddalem te turbiny do regeneracji bo jedna miala luz wzdluzny . Zapytalem sie czy nie maja zestawu naprawczego z wiekszym wirnikiem. Po 2 godz dostalem info ze jest dostepny + 1 badz + 1.5 mm . Zrobilem 4 szt takich sprezarek do Witka i do Jacka. U jacka na seryjnym ecu wyplulo 406 koni a u witka po jetroniku wtedy 440. Patrzac teraz na oba wykresy to tamten z jet to padaka od 5800 zaczal leciec w dol jak tu 154 . Setup sie nic nie zmienil poza wtryskami od ciebie Andrzej 630 cc no i oczywiscie strojeniem. Dla porownania
Obrazek
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

Czyli wtryski + strojenie daly przyrost 60 koni? Ladnie!
ODPOWIEDZ