Negatyw wiadomo, ale co daje to drugie ? :)cowboy pisze:pozycja negatyw -3 stopnie, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy +3 stopnie ;)
audi 80 B2 2-door sedan quattro time attack
odgrzeje trochę może ci sie przyda te info, widziałem kiedyś podobną uszczelkę w body jednego z japońskich druftowozów i ta uszczelka to nic innego jak "biza kaletnicza" zobacz na allegro w kolorze czarnym dość mądrze by to było rozwiązane.cowboy pisze:Flyer, tak właśnie zrobię, a wnetrze oryginał ma własnie na ciemny kolor
zresztą zegary robię na wzór oryginału itd
Obrazek
kurcze, dobrze że wrzuciłem tu na forum, zawsze to kolejna dobra rada
z bazowego białego zrobię zarówno replike albo malowanie audi sport oklejając folią !
a moze ktoś ma pomysła z jakiego materiału zrobić podkładki pomiędzy laminat a blachę ?
widać na fotce taką jakby czarną gumę..
Obrazek
no i jaki to moze być kod tego białego z palety AUDI ?
http://allegro.pl/biza-tasma-kaletnicza ... 63893.htmlGromo pisze:uszczelka to nic innego jak "biza kaletnicza" zobacz na allegro w kolorze czarnym dość mądrze by to było rozwiązane
hmm moze i tak, ale nie wiem jak z trwałością tego materiału
[ Dodano: 2011-06-29, 09:50 ]
mały update bo mi forum lezało ze 2 miesiące...
przyszły wloty z hameryki ;)

niebieski odcień daje folia zabezpieczająca
2 czarne frontowe to w przedni spojler dla chłodzenia hamulcy
mam wersje na pojedynczy i podwójny wlot 3 calowy
zakupiłem sobie taki komplecik DEFI
ten display o tyle fajny ze mozna na nim wyswietlac prędkośc oraz temperatury wody, oleju, cisnienie, egt i daje warningi

auto się robi.... tzn jest walka z rdzą
zrobiona została obrotnica na której powieszono budę i zostało całe wyczyszone od spodu i obspawane
mimo niezłego stanu budy poliftowej (ocynk) wyszło pare miejsc do naprawy ale jak sie odbudowuje od podstaw to niestety schodzi z pierdołami
a było wstawić silnik i heja do przodu :)
jakies tam fotki w trakcie prac, na razie nie ma co pokazywać, teraz głównie blacharka... ale przynajmniej doł auta bedzie zamkniety na TIP TOP


doszły nowe felgi, zmieniłem jednak na 17 cali
zależało mi na compomotive MO do mojego audi ze względów historycznych - ze względu na sport quattro - choć chyba w oryginale były speedline'y
http://www.ihle-motorsport.de/likecms.php?...eid=45&sp=1

co do samych felg
kolega z forum audi B2 napisał:All Compomotive Motorsport wheels are manufactured from special primary heat treated, age hardened aluminium alloy & benefit from reinforced rim edges.
tak więc zakupiłem 2 komplety felg compomotive MO1776 7,5Jx17 ET38 niestety potwierdziła się opinia że dość łatwo schodzi farba ale na razie nie bede ich odnawiał ..speedline-stop magnezowy ALSi11MgMn plus obrobka cieplna opatentowana H.T.C(odlewanie przy wiekszej niz standardowa temperaturze,nagle ochladzanie i dalsza obrobka cieplna)
repliki compomotive MO - akurat MO posiadaja certyfikat zatwierdzajacy ze wymiary i stop zastosowany jest taki sam jak w ori speedlinach (ALSi11MgMn)


co na szybko stwierdziłem:
- średnica wewnętrzna bębna w miejscu gdzie jest tarcza około 41cm podczas gdy BBS ma około 40cm, czyli powinna wejść tarcza 345mm :)
- gniazda pod śruby / nakrętki sa wstawione stalowe
- nie są lekkie ale za to wyglądają pancernie
zwazyłem felgi
BBS RC326 z audi A4/A6 7,5Jx17

Compomotive MO1776 7,5Jx17 - jednak cięzsza niz dane w internecie

ale za to widac róznice w budowie

jak to sie przekłada na wymiary - BBS 39,5cm

compomotive 41cm

tarcza 330 w feldze 17 cali z luzem - powinna wejsc 345 a moze nawet 350mm z zaciskiem Brembo

zapomniałem dodać hydrauliczny ręczny - made by Birol - ten sam od caster/camber platesów ;)
wymysliełm jeszzce zapadke, wzorując się na Sandtler-ze



no i ostatni zakup zapinki do maski AeroCatch Flush

dokupiłem do kompletu Greddy cisnienie oleju... niestety nie mogę dokupić samych czujników do dispalaya Defi... no ale spokojnie czekam moze coś sie pojawi na ebayu ;)

hehe no i pochwale sie nową rzeczą ;)
do R32 turbo trzeba porządną skrzynie
od 2 lat badam temat, a dzisiaj u Olozwirskiego poskręcaliśmy wszystko do kupy
chodzi mianowicie o skrzynie nowego typu 0B z dyfrem w dzwonie
ale na poczatek trochę teorii
tak wygląda położenie półosi

silnik jest cofnięty o 15cm

tak to wygląda w srodku

sprzegło

przy okazji doszły nowe tarcze 345/32 - porównanie z felgą z golfa 13 cali :)

ledwo weszło z big zaciskiem brembo w felge 17 cali

spasowanie tego wymagało wielu przeróbek, zmian i kombinacji ale się udało, dzieki temu silnik konczy sie w odległości 50cm od środka przednich połosi !!! dla porównania sam blok 2.2T ma 51cm :) a gdzie jeszzce dzwon skrzyni

tak wygląda to po skręceniu

dodam że nie jest to "zwykła" skrzynia typu 0B
ta jest specyficzna bo:
- jest produkcji GETRAGa, większość VAG - Kassel
- ma potrójne synchronzatory na biegach 1-2
- ma podwójne synchronizatory na biegach 3-6
- seryjnie ma znosic 500NM, czyli pewnie zniesie 800-1000 NM
- seryjnie ma torsena 40/60 40% momentu na przednią oś / 60% na tylnia oś
oczywiście jest na grubym wałku i wyglda potężnie, waży 85kg
ciekawostką jest tez dość niezwykłe sprzegło, które ma 2 tarcze ! i tez podejrzewam że wtrzyma 750NM bez problemu
tak więc mam teraz w koncu skrzynię która poprawi rozkład mas, która swietnie i lekko zmienia biegi, która nie klęknie przy upalaniu i dystrubuje wiecej momentu na tył :)
przyszła paczka z USA, komplet defi, greddy EGT 2 sztuki i mniejsze pompy 3/4 cala tiltona jakby 1 calowe były za duże oraz zestawy naprawcze do tych calowych



udało sie wyrwać na allegro lustrko talbot - wszystko ma byc jak w oryginale :)



zanabyłem pedały tiltona, bo ten zestaw compbrake nie wzbudza mojego zaufania, poza tym mam kilka róznych pomp tiltona wiec bedzie do kompletu.
jest to nowa seria z aluminium 72-603


pare fotosów, dużo nie zrobilismy przez popołudnie ale z drugiej strony wiele stało się jasne
na poczatek przymierzyłem koło 17 cali, bo balem sie ze bedzie za duże


wygląda perfekcyjnie, oczywiście powinno jeszcze kilka cm być zglebione ale wneka jeszcze nie pozwala, jest podcięta z zapasem na wywynięcie pod poszerzenie
silnik po przebojach skręcony ze skrzynią

wycięcie tunelu, podcinaliśmy po kawałku aż trzeba było wyciąć cały tunel - widać że jest wyciąte "więcej" pod finalne ustawienie skrzyni

nie dało się ustawić silnika bo trzeba całkiem wyciąć gródź a juz nie starczyło czasu żeby to ładnie odwiercić i porządnie zrobić, w każdym razie widać te 15cm, silnik oparł się głowicą o pole z VINem :)

tu widać jak to wygląda

około 2,5 cm brakuje do ustawiena na fabrykę + jeszcze chcemy cofnać silnik o 1,5 cm, czyli jeszcze bedzie około 4-5cm w tył z silnikiem
hehe, apdejt to bedzie jak auto zacznie jeżdzić, juz sie nie moge doczekaćbuba pisze:o cenzura ale update
mysle że jak wyjdzie masa poniżej 1100kg i wystroi sie na E85 (bez odprężania) koło 400-4500KM (1 Bar) to z tym rozkładem mas bedzie chciało skręcać ;) bo w tym celu to robie, a głównie dla funu ;)
licze jednak że bedzie dawało rade w zakrętach bo szybkich na wprost audi mamy od groma w PL, a takich które robią dobre czasy w time attackach (rozeta, wst lap race, poznań) jest mało jesli chodzi o amatorskie pojeżdżawki
żal mi było jak cholera, bo wszystkich sedanów 2 drzwiowych z quattro wyszło 400 sztuk - to bardzo mało...pet3r pisze:dużą ofiarę złożyłeś bogom żeby nie zemścili się za pocięcie tej budy?trzymam kciuki żebyś był w 100% usatysfakcjonowany efektem końcowym, niech się dzieje w modach Audi w PL :)
myslę że Bogowie mi to wybaczą jak zobaczą efekt koncowy
niestety, podcinalismy po kawałeczku najmniej ile sie dało...
pierwsze przymiarki był z samą skrzynią, auto na specjalnie dla niego zbudowanej obrotnicy

tunel został niezabezpieczony antykorozyjnie (bo i tak jest do wycięcia/przeróbek) po wyczyszczeniu do gołej blachy - tu widać zaznaczoną pierwszą linię cięcia - potem juz nie było czasu robić fotek

generalnie to jedny sposób przy uzyciu seryjnych komponentów na zmiane rozkładu mas w quattro, gdzie wzdłużny silnik "wisi" cały przed przednią osią
oczywiście można iść w totalny hardcore, i custmowy dyfer, sanki, suchą miske jak sie ma budżet gdzie guma is the limit :) a wygląda to tak
2.2T ustawione na pionowo (tak jak VR6), przesunięta gródź:



sucha miska olejowa, dyfer pod silnikiem !




Ostatnio zmieniony 2011-06-30, 13:48 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
moj to nie coupe ino sedan z 2 drzwiamiPiotrekrs pisze:Grzesiek a powiedz mi ile waży ori b2 coupe?? i drugie ile waży klatka.
oryginalnie z silnikiem R4 1.8 wazy 1080kg wg dowodu
B2 sedan z 2.2T wazy około 1120kg
klatka wazy około 45-50kg, Irek podawał mi wagę rur z metra i tak sobie orientacyjnie wyliczyłem
u mnie nadwozie jest gołe, wydarte masy bitumiczne, od spodu również do gołej blachy
skrzynia wazy 85kg, silnik bez turbo 175, licze ze całość bedzie ponizej 1100kg
maska ori 20kg moja 8 kg
A będziesz do nas przyjeżdżał? :) chętnie popatrze bo jestem często... Co prawda zdechłym subarakiem ale coś tam daje radę :Pcowboy pisze:hehe, apdejt to bedzie jak auto zacznie jeżdzić, juz sie nie moge doczekaćbuba pisze:o cenzura ale update
mysle że jak wyjdzie masa poniżej 1100kg i wystroi sie na E85 (bez odprężania) koło 400-4500KM (1 Bar) to z tym rozkładem mas bedzie chciało skręcać ;) bo w tym celu to robie, a głównie dla funu ;)
licze jednak że bedzie dawało rade w zakrętach bo szybkich na wprost audi mamy od groma w PL, a takich które robią dobre czasy w time attackach (rozeta, wst lap race, poznań) jest mało jesli chodzi o amatorskie pojeżdżawki
U nas jest jedno S2 które bardzo ładnie jeździ, ale pozatym audi tak jak mowisz to na takich imprezach to rzadkość.
jak auto bedzie niezawodnie jeździć (ma dojechać na kołach ;) ) oraz jak sie naucze nim jeździć to mam taki plan / marzenie żeby pojeździć po PoznaniuBKMM pisze: A będziesz do nas przyjeżdżał? :) chętnie popatrze bo jestem często... Co prawda zdechłym subarakiem ale coś tam daje radę :P
U nas jest jedno S2 które bardzo ładnie jeździ, ale pozatym audi tak jak mowisz to na takich imprezach to rzadkość.
na poczatek testy na lotnisku, potem bede męczył z Wróblem na rozecie, jak dobrze pójdzie to w Rykach no i mam nadzieje że wstydu nie bedzie ... nie napinam sie na wielkie wyniki ale fajnie byłoby robić czasy porównywalne jak inni amatorzy w STI czy EVO o podobnej mocy
tak naprawde auto robię dla funu, sama budowa daje mi dużo frajdy bo się tego wszytskiego uczę, szukam informacji, słucham dobrych rad, zdobywam wiedze... mam nadzieje że w praktyce sprawdzi się to auto
przy okazji zaprojektowane czesciowo przeze mnie camber/caster platesy, nie wiem czy wrzucałem - dopieszczenie projektu i wykonanie Birol
niestety do B2 nie ma gratów tuningowych, wszytsko trzeba kombinować samemu
