waga poszczególnych elementów w S/RS B5
Co do wagi to zrzucić można bardzo dużo ,ale z każdym kilogramem auto będzie coraz mniej funkcjonalne i wszystko zależy do jakiej granicy jesteś się w stanie posunąć z odchudzaniem
Buda b5 nie jest sama w sobie jakaś super ciężka, mi udało się zejść do 1160kg i jest to raczej na pewno najlżejsze S4 na świecie, ale kto widział moje auto na żywo ten wie że tam już ciężko jest coś urwać.... , Dało by się zejść na jakieś 1100-1120kg ale to już by nawet auta nie przypominało...
Co do lekkich elementów tu masz gościa który robi laminaty do driftowozów i startujących w Wyścigowych samochodowych Mistrzostwach Polski
drzwi i tylna klapa około 5kg
maska 4-5kg
co to ceny to już musisz się z nim dogadywać,ale jest to około 1500zł za pojedynczy element,
pewnie jak by był jakiś zakup grupowy to dużo taniej
Paweł 690938408
Buda b5 nie jest sama w sobie jakaś super ciężka, mi udało się zejść do 1160kg i jest to raczej na pewno najlżejsze S4 na świecie, ale kto widział moje auto na żywo ten wie że tam już ciężko jest coś urwać.... , Dało by się zejść na jakieś 1100-1120kg ale to już by nawet auta nie przypominało...
Co do lekkich elementów tu masz gościa który robi laminaty do driftowozów i startujących w Wyścigowych samochodowych Mistrzostwach Polski
drzwi i tylna klapa około 5kg
maska 4-5kg
co to ceny to już musisz się z nim dogadywać,ale jest to około 1500zł za pojedynczy element,
pewnie jak by był jakiś zakup grupowy to dużo taniej
Paweł 690938408
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Moje S4 to już samochód typowo do sportu, zbudowany bez kompromisowo od podstaw,tak żeby było jak najlżejsze ,także na tą chwile niema już za wiele wspólnego z seryjnym s4nitro20 pisze:Papol, mi dokładnie tak samo, chciałbym zachować normalny wygląd.
Luk ogromne dzięki za namiary, zadzwonię do gościa i pogadam.
Fajnie gdybyś opisał auto :), z chęcią zobaczyłbym co wywaliłeś, aby zejść tak z wagi...
Pewnie też część gratów wymieniałeś na inne... lżejsze ?
Jeżeli chodzi o te lekkie elementy z laminatu i carbonu, to nie będą one nigdy idealnie leżały jak oryginał... bo po prostu oryginałem nie są...
Kiedyś widziałem takiego niemieckiego rs4 i miał niby maskę z carbonu, gościu mówił że wypłacił za nią 1500euro i też nie leżała jak oryginał i ważyła chyba z 12kg także pewnie koło carbonu to ona nawet nie stała...także różnie to bywa ogólnie nie są to tanie zabawy z tymi lekkimi elementami ,a efekt wizualny może być mocno nie zadowalający...
Tak jak już pisano dużo wagi jest w fotelach,hamulcach, wydechu , no i koła to podstawa, i na tym bym się skoncentrował jeżeli takie auto ma jeszcze fajnie wyglądać , reszta to już dość mocna ingerencja w auto i na pewno straci ono na wyglądzie, także raczej potem inwestował bym w tuning mechaniczny bo koszty będą porównywalne z odchudzaniem...taka moja opinia na ten temat

WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
0-100 2,3s
100-200 4,1s
koszta nie muszą być duże jeżeli chodzi o laminat,tylko wszystko kwestia ilości jaką się zamawia, do b5 jest drogo bo nikt form niema. Ten Paweł co do niego numer podałem to mówił że jak by była większa ilość zamówień na te drzwi i maski do B5 to cena by była w granicach 500zł za element, a on robi jakościowo na pewno fajnie i przede wszystkim te elementy są naprawdę lekkie bo 4-5kg na maskę czy drzwi to jest na prawdę super waga
Przykładowo do bmw e36 laminaty robi za 400-500zł za element bo idzie tego dużo... Tu jest na przykład BMW m3 GTR zrobiony przez niego którym Palusko jeździł w WSMP i wygląda nieźle
http://otomoto.pl/oferta/bmw-m3-gtr-wyc ... yd5bT.html
Przykładowo do bmw e36 laminaty robi za 400-500zł za element bo idzie tego dużo... Tu jest na przykład BMW m3 GTR zrobiony przez niego którym Palusko jeździł w WSMP i wygląda nieźle
http://otomoto.pl/oferta/bmw-m3-gtr-wyc ... yd5bT.html
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
0-100 2,3s
100-200 4,1s
No ten gościu tak właśnie robi, że możesz sobie zamówić albo gładki element ,bez wzmocnień ,albo normalnie maskę czy drzwi z tymi wewnętrznymi wzmocnieniami jak w oryginale i miejscami na oryginalne zamki i zawiasy , ja akurat kupiłem maskę bez wzmocnień wewnętrznych bo mam wysoko kolektor ssący i tak mi pasowało, 4 kg wazy taka maska bez wzmocnień
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
0-100 2,3s
100-200 4,1s
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Przydała by mi się taka maska i klapa tył jeśli są fajnie spasowaneSID pisze:ja mam maskę z carbonu robioną w PL i mam drugą z USA firmówkę
zrobiłem 2 tył maski lekkie od sedana i 4 drzwi do RS4
da się zrobić ! jak masz pieniądze

Może jednak zrobimy Panowie zamówienie grupowe na te elementy i ktoś by nam wreszcie zrobił to i tamto
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Re: waga poszczególnych elementów w S/RS B5
A jakieś porady jak skompletować apteczkę samochodową?
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Re: waga poszczególnych elementów w S/RS B5
trzeba je mieć a nie mam, zresztą na forum waga ta nie raz była podawana