Moderatorzy: buba , Mod-Team
kosiniak
Post
autor: kosiniak » 2011-01-12, 22:21
bolo-s4 pisze: Tak tak Kosi
Musisz coś podłubać bo będą baty a sezon blisko
nie wydaje mnie sie
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2011-01-12, 22:25
gratki bolo....przypomnij jak tam masz teraz setup oprocz sprezarek Rs6 ?
Głowice masz z 2,8 założone ?
bolo-s4
Posty: 375 Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Post
autor: bolo-s4 » 2011-01-12, 22:36
Głowice seria ,trochę poprawiłem doloty do ssących i wtryski 630
Najważniejszy jest stan silnika ,na tym samym programie tak różne moce
Dobrze że cię posłuchałem bo miałem stroić gdzieś tam
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2011-01-12, 22:56
zajebisty wynik
, ciekawe ile z głowicami by wyszło, jakie masz sprzęgło?
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2011-01-12, 22:58
gratulacje !
turbo to samo co poprzednio (doszedles z nim do ladu ? )
Rafał
Posty: 96 Rejestracja: 2010-02-03, 23:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Rafał » 2011-01-12, 23:04
gratki wyniku..Witek ładnie oporządził nasze Eski
ciekawe jak by wyszło na głowicach od 2.8
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2011-01-13, 00:07
no za kilka dni targam juz swoj motor z budy :) zobaczymy co tam wyjdzie ciekawego na GT28R i na łbach z 2,4 :)
Rafał
Posty: 96 Rejestracja: 2010-02-03, 23:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Rafał » 2011-01-13, 00:25
Dawaj bo też już za mną chodzą jakieś GT28
może wyjść dobrze
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2011-01-13, 09:56
aw69 pisze: no za kilka dni targam juz swoj motor z budy :) zobaczymy co tam wyjdzie ciekawego na GT28R i na łbach z 2,4 :)
czyli jednak 2,4? czym sie roznia od 2,8?
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2011-01-13, 10:52
aw duzo trzeba kombinowac przy ori kolektorach zeby wsadzic gt28?
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2011-01-13, 13:15
nie wiem buba :) Okaze sie niebawem
bolo-s4
Posty: 375 Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Post
autor: bolo-s4 » 2011-01-13, 19:24
Sid turbo kupiłem z rozebranego rs6 po 200 tyś.
Myślę że z głowicami 2,8 można by było powalczyć o 500 hp.
Można było zrobić więcej ale powiedziałem Witkowi żeby go nie podlewał paliwem bo jeżdzę autem na co dzień i chcę żeby mniej palił.
[ Dodano : 2011-01-13, 19:32 ]
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2011-01-13, 19:36
bolo , a jakie spalanie Ci wychodzi na tych 450koniach srednio?
w ogole jaka jest roznica w spalaniu esek w stosunku seria / soft / grubsze mody?
kosiniak
Post
autor: kosiniak » 2011-01-13, 19:40
Można było zrobić więcej ale powiedziałem Witkowi żeby go nie podlewał paliwem bo jeżdzę autem na co dzień i chcę żeby mniej palił.
nie nie nie! ziom! jak tak mozna!
xxlobo
Posty: 57 Rejestracja: 2010-07-30, 23:32
Lokalizacja: Sejny
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: xxlobo » 2011-01-13, 19:44
bolo , czuc te "nierownosc" miedzy 3400-3600rpm? wynik cacy, mam nadzieje rowniez sie do takich cyferek zblizyc