Audi TT R30T by MK2 VRT

Moderatorzy: buba, Mod-Team

miki001
Posty: 44
Rejestracja: 2013-11-03, 13:16
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Audi TT R30T by MK2 VRT

Post autor: miki001 »

Modyfikacje

Silnik:

- 3.2 VR6 + wał korbowy 2.8 = R30

- Kute korbowody Arias


Modyfikacje głowicy:

- Frezowanie gniazd


Modyfikacje bloku:

- Obróbka pod wał 90.4 mm


Układ dolotowy:

- Dolot 100 mm do turbo + filtr K&N

- Kolektor ssący twinplenum z trabkami by MK2 VRT

- Intercooler 600x300x76 z custom boczkami

- Doloty 76 mm


Układ wydechowy:

- Turbosprężarka BorgWarner S300SX

- Kolektor baran by MK2 VRT

- Down pipe 3,5"

- Reszta wydechu wykonana z aluminium (waga 6 kg )


Układ wtryskowy:

- Wtryskiwacze Siemens 850cc na ciśnieniu 4 bary wydajność 1000cc

- Swirl pot

- Bosch 040

- Bosch ori ( w baku )


Elektronika:

- Ecumaster EMU

- Haldex Drag Controler

- Moduł dbw ecumaster

- Dodatkowe funkcje sportowe: Launch Control, Flat Shift, Rolling Boost


Układ napędowy:

- Sprzęgło Sachs RCS 200

- Zbudowana skrzynia by MK2 VRT wzmocnione tryby i dłuższe przełożenia

- Podpora 4-biegu


Zawieszenie:

- Wzmocnione poduszki silnika by X-Parts

- Gwint KW V3 Clubsport


Auto wystrojone na paliwie e30 ( 70% pb + 30% etanol ) Moc docelowa to 700 ps i 920 nm. Póki co jeżdżę na troszkę słabszej mapie 660 ps na której samochód na mega ciężkich 17" felgach bez problemu pojechał 100-200 w 5,1 s, nie jest to ostateczny czas smile.gif

Kilka fotek z prac

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Grubo !
Jaka różnica w przyspieszenia między nim a RS6 ?
Obrazek
miki001
Posty: 44
Rejestracja: 2013-11-03, 13:16
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: miki001 »

RS6 Stage 2 robiło 0-100 km/h w 3.4 s 100-200 jeśli nie było zgrzane to czasy w granicach 6.8-7.1 s z nitro około 6 s. TT póki co na słabszej mapie robi 100-200 km/h w 5.1 - 5.3 s 0-100 niestety mieli dwa pierwsze biegi :-P
Ekonomiczny
Posty: 95
Rejestracja: 2014-07-02, 16:51
Lokalizacja: Braniewo
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Ekonomiczny »

Petarda!
miki001
Posty: 44
Rejestracja: 2013-11-03, 13:16
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: miki001 »

Jak ktoś pomoże to wrzucę filmiki, nie chce zaśmiecać forum linkami ;-)
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Taki projekt mi sie podoba :mrgreen: 700ps i waga pewnie mała w quattro.Połączenie idealne
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Wklej linki
Awatar użytkownika
males93
Posty: 81
Rejestracja: 2013-10-26, 01:00
Lokalizacja: Ełk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: males93 »

o cenzura :-o
Steri
Posty: 163
Rejestracja: 2013-08-14, 12:23
Lokalizacja: Łęczna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Steri »

trzeba by jakiegoś spota zrobić Miki, chętnie zobaczę jak to lata :) btw mustang poszedl w odstawke? ;p
miki001
Posty: 44
Rejestracja: 2013-11-03, 13:16
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: miki001 »

Jasne jestem za :) Tak mustang już u nowego właściciela.
ODPOWIEDZ