
AUDI RS6+
To co pamietam:
Pakiet startowy, wymiana wszystkich płynów, świec, rozrząd, tarcze przód i klocki ( stare były w db stanie ale chciał by było idealnie), nowe opony 19" na to wszystko poszło chyba 9 patyków
Po 10 tys problemy z ślizgajacym sprzęgłem, plus jakiś problem, remont 6 patyków
Co chwile jakieś czujniki, i na końcu problem z turbiną,
Generalnie olał to rs6 ciepłym moczem, i jest zadowolonym użytkownikiem BMW 335, które nie miało żadnej awarii od chyba 30 tys. Nasze wnioski, RS6 fajne, ale co do kosztów utrzymania a efektu, w obecnych czasach wygląda słabo.
Pakiet startowy, wymiana wszystkich płynów, świec, rozrząd, tarcze przód i klocki ( stare były w db stanie ale chciał by było idealnie), nowe opony 19" na to wszystko poszło chyba 9 patyków
Po 10 tys problemy z ślizgajacym sprzęgłem, plus jakiś problem, remont 6 patyków
Co chwile jakieś czujniki, i na końcu problem z turbiną,
Generalnie olał to rs6 ciepłym moczem, i jest zadowolonym użytkownikiem BMW 335, które nie miało żadnej awarii od chyba 30 tys. Nasze wnioski, RS6 fajne, ale co do kosztów utrzymania a efektu, w obecnych czasach wygląda słabo.
Sorry, ale to są żadne koszty jeśli chodzi o RS6, ja miałem S6 z 2000 roku przez 25 tys. km i kaski poszło 25 tysięcy PLNów i nie był to żaden hebel.LCQ pisze:super, oby tak dalej :), znajomy miał przez 20 tys km auto i wydał prawie 20 tys zł, auto było za 63 tys zł kupione, w idealnym stanie, ale miał chyba pecha po prostu.
Masta_J
`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
Wygląda pięknieMasta_J pisze:Sorry, ale to są żadne koszty jeśli chodzi o RS6, ja miałem S6 z 2000 roku przez 25 tys. km i kaski poszło 25 tysięcy PLNów i nie był to żaden hebel.LCQ pisze:super, oby tak dalej :), znajomy miał przez 20 tys km auto i wydał prawie 20 tys zł, auto było za 63 tys zł kupione, w idealnym stanie, ale miał chyba pecha po prostu.

Tak jak u mnie :D Na S4 B6 ponad 20 tys zł w rok poszło, a S4 B5 FL 2,7 BiTurbo 10 tys Pakiet startowy odrazu po zakupie

