RS4 Limo by Marecki

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

Odpowietrzalem bez zaplonu od najdalszego koła przelałem z 1.5l płynu, ale odpowietrzylem ju pompę abs vagiem włączyła się na 10sek i biorę s za odpowietrzanie ręcznie tylko od przodu zaczynać czy od tyłu?
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

Od przod lewy pozniej prawy normalnie i tyl lewy tyl prawy z zaplonem
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

Dzięki Ci bardzo za pomoc, Odpowietrzalem teraz ale bez zaplonu i dalej to samo spróbuj teraz tak jak mówisz :) dzieki :)

[ Dodano: 2015-12-31, 14:31 ]
Wojt3q ręce opadają pedal dalej wpada w podłogę :( jakieś pomysły? Może pompa nie trzyma ciśnienia, ale serwo podwojne w razie czego mam drugą z rs4
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

Na face wiadomosc Ci wyslalem wejdz . To moze cos konkretniej pomoge

[ Dodano: 2015-12-31, 16:29 ]
Koła tylne

1. wyłączyc zaplon i wcisnac pedal hamulca ok.20x aby zniwelowac cisnienie regulacji ABS
2. wcisnac i przytrzymac pedal hamulca
3. wlaczyc zaplon , zalozyc przewod i odkrecic zawor odpowietrzajacy prawego hamulca, zamknac zawor dopiero wtedy kiedy w przewodzie przestana sie pokazywac pecherzyki powietrza.

Pompa ukladu ABS nie moze pracowac dluzej niz 120sek, robic co 10 minutowe przerwy na ochlodzenie pompy

4. Wylaczyc zaplon i przygotowac drugi hamulec do odpowietrzenia
5. w taki sam sposob odpowietrzyc hamulec 2koła
6. wlaczyc zaplon i zaczekac az pompa ABS sama sie wylaczy
7. Uzupelnic plyn hamulcowy do oznaczenia MAX

Tak robiles z tylem ?
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

ciekawe czy tym ciaglym dymaniem nie zameczyl pompy :-)) 1.5 l przepompowac to trzeba pol dnia gibac, za drugim razem jak wcisniesz to juz twardy czy za chwile leci w podloge?

druga sprawa ze jak zmieniales heble na nowe to temat musi sie dotrzec i pedal tez troche wstanie choc widze ze miales nowe tarcze i klocki, ale czesto jak ktos nowe kloce na stare tarcze z rantem zalozy to tez jest taki efekt

ogolnie jak jestes pewien ze dobrze odrobiles lekcje z odpowietrzania to pojezdzij z 50 km niech sie dotra

o ile w jakies sensowne hamulce na jezdzie testowej beda :-)
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

Panowie heble wszystkie nowe przed 6tlok tył z rs6 pół dnia odpowietrzalem i na zgaszonym raz nacisne wpada za drugim twardy a jak jadę hamulec wpada w podłogę przy końcu coś hamuje a Odpowietrzalem raz z zapłonem raz bez raz od przodu auta raz od tyłu robiłem tak że brat pompowal 10razy ja spuszczalem znowu i spuszczalem powietrza już w ogóle nie ma w ukladzie płyn się nie pieni a hebla dalej nie ma
Stachu909
Posty: 46
Rejestracja: 2015-08-11, 19:08
Lokalizacja: Krzyż
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Stachu909 »

Ja zawsze jak jest taki problem to robię od dupy strony i wpycham płyn przez odpowiednik
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

jak masz drugie serwo to zmien tylko przepompuj je zanim podłączysz do pompy abs żeby zbednego powietrza nie pchac
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

ale co ma serwo do tego? jakby serwo bylo zdupcone to gej by byl jak kamien, jak juz to pompe podmien albo calosc

w wiekszosci aut mozna tez regulowac pod pedalem dlugosc "kija" tam tez mozesz pogrzebac skoro zwiekszyla sie pojemnosc ukladu, odpowietrzanie poki co bym odpuscil
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

a błędy jakies od absu wywala ? bo jak pompa niedomaga to zazwyczaj pali sie abs . źle napisałem bo juz późno było jak dobrze doczytałem masz druga pompe od rs4 to wkładaj tylko przelej jak będzie do serwa podłączana i dopiero przewody hamulcowe i odpowietrzanie
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

Panowie troche aktualności , zostałe jeszcze kilka drobiazgów do zrobienia ale już jeździ i cieszy oko , narazie seria program coś tam jedzie ale dupy nie urywa na wiosne musze sie wybrać do GTO cos podkoksujemy fure :) a heble hamują ale pedał wpada w podłoge ,pojeżdrze jeszcze troche jak sie nic nie zmieni zmienie całe serwo .

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

nice ;-)
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Dystanse załóż koniecznie, bo koła pochowały się :mrgreen:
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

nie napisałes czy masz błędy od abs esp jak sie palą kontrolki to może byc cos z kodowaniem pompy abs
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

wojtq3 błędów nie ma na fisie wyświetla sie tylko coś takiego (0) ale to chyba chodzi że nie ma czujników w klockach sprawdze jeszcze jutro błedy bo dziś troche pojeździłem

[ Dodano: 2016-01-01, 20:18 ]
a tak gada wydech , jak będzie time nagram coś lepszego
https://www.youtube.com/watch?v=FXXvkod ... e=youtu.be
ODPOWIEDZ