trzymam kciuki ! bo póki samemu człowiek nie przetestuje czegoś lepszego to dalej będzie chwalił z pozoru tańszekurpiu pisze:Zebys sie nie zdziwil:)SID pisze:
jak znam Kurpia to i tak kupi używkę poniżej 1000 zl
Zawieszenie
jezdzil ktos na tym zestawie ... Interesuje mnie, czy znosi to ostry STREET RACING ?
http://allegro.pl/zawieszenie-eibach-bi ... 69501.html
http://allegro.pl/zawieszenie-eibach-bi ... 69501.html
Zakupiłem w zeszłym tygodniu gwint HR, używkę w pięknym stanie,wygląda prawie jak nowy, śruby od regulacji można kręcić jednym palcem.
Kosztował prawie tyle co nowe AP, ale mam bardzo dobre wspomnienia z HR i stwierdziłem ze lepiej używany HR niż nowe AP.
W poprzednim aucie HR był twardy nawet bardzo, nic się nie bujało na zakrętach.
Wyraźnie było czuć auto, np. kiedy zaczyna uciekać dupka.
Miałem jednak całe zawieszenie na poliuretanach, to pewnie swoje tez robiło.
HR ma ogromny plus, jest w pełni serwisowalny w Zerkopolu, czyli tam gdzie robią bilsteina.
Z tego co się orientuję to HR to amory bilsteina i sprężyny HR złożone w jeden zestaw - dla mnie było to bardzo ważne.
Ps. Interesował się ktoś tematem poliuretanów do naszych bryczek ?
Kosztował prawie tyle co nowe AP, ale mam bardzo dobre wspomnienia z HR i stwierdziłem ze lepiej używany HR niż nowe AP.
W poprzednim aucie HR był twardy nawet bardzo, nic się nie bujało na zakrętach.
Wyraźnie było czuć auto, np. kiedy zaczyna uciekać dupka.
Miałem jednak całe zawieszenie na poliuretanach, to pewnie swoje tez robiło.
HR ma ogromny plus, jest w pełni serwisowalny w Zerkopolu, czyli tam gdzie robią bilsteina.
Z tego co się orientuję to HR to amory bilsteina i sprężyny HR złożone w jeden zestaw - dla mnie było to bardzo ważne.
Ps. Interesował się ktoś tematem poliuretanów do naszych bryczek ?
Gwint H&R ma komponenty H&R. Bilstein daje amory do kitów B12 Eibachanitro20 pisze:Z tego co się orientuję to HR to amory bilsteina i sprężyny HR złożone w jeden zestaw
Zawieszenia sportowe
http://www.venom24.pl/
http://www.venom24.pl/