No to juz jest dobry żartAdam nie ma poprostu wiedzy o tuningu 2,7tt i dlatego pytam sie tutaj i proszę o pomoc
Znowu pytanie o tuning 2,7tt :)
Witaj ominol mnie tu bardzo ciekawy watek...
Tak sie sklada ze sam wyciagalem z mojej fury silnik i wymienialem co trzeba...
Nie robilem tego w szopie, bo to juz rarytas, tylko pod domem,chmurka...
Z wlasnego doswiadczenia mowie ze to zwykla v6 dowalona gratami do okola,takze minelo 15lat i to juz zaden rarytas,zeby niewiem kto mialby grzebac przy tym silniku. Wyciagniesz,popatrzysz i sie zasmiejesz....
Ty juz wiesz co chcesz wymieniac, wiesz ze rs6 turba trza przerobic, downpipe uspawac 3''
Co nie ktorzy wypowiedzieli sie na szybko...cos extra przydalo by sie wymienic bo to ma zaraz 16 lat, zebys sie z tym pozniej nie pierniczyl:
-odma
-elektryczna pompka wody pod kolektorem ssacym
-DV bo bedziesz dmuchal wiecej
-3 zaworki zwrotne
- wezyki podcisnienia
-swiece od Rs4
-wysprzeglik
-czujnik cisnienia oleju
Na 100proc uszczelki pokryw zaworow no i nie zapomnij zejsc z wymianami uszczelek pod walki... bo bedzie cieklo przy bucie na gorace turbo
Pozdro
Tak sie sklada ze sam wyciagalem z mojej fury silnik i wymienialem co trzeba...
Nie robilem tego w szopie, bo to juz rarytas, tylko pod domem,chmurka...
Z wlasnego doswiadczenia mowie ze to zwykla v6 dowalona gratami do okola,takze minelo 15lat i to juz zaden rarytas,zeby niewiem kto mialby grzebac przy tym silniku. Wyciagniesz,popatrzysz i sie zasmiejesz....
Ty juz wiesz co chcesz wymieniac, wiesz ze rs6 turba trza przerobic, downpipe uspawac 3''
Co nie ktorzy wypowiedzieli sie na szybko...cos extra przydalo by sie wymienic bo to ma zaraz 16 lat, zebys sie z tym pozniej nie pierniczyl:
-odma
-elektryczna pompka wody pod kolektorem ssacym
-DV bo bedziesz dmuchal wiecej
-3 zaworki zwrotne
- wezyki podcisnienia
-swiece od Rs4
-wysprzeglik
-czujnik cisnienia oleju
Na 100proc uszczelki pokryw zaworow no i nie zapomnij zejsc z wymianami uszczelek pod walki... bo bedzie cieklo przy bucie na gorace turbo
Pozdro
-
Ekonomiczny
- Posty: 95
- Rejestracja: 2014-07-02, 16:51
- Lokalizacja: Braniewo
- Płeć:
- Kontakt:
Ok do listy doszło kilka gratów polecanych przez Was czyli na dzisiaj jest
Turbiny rs6
Wtryski 430ccm kupione u Sida
Intercooler FMIC chińczyk Sid
Dolot wkład K&N
Chłodnica oleju 19 rzędowa
Silikonowy trójnik przepustnicy
Głowice
2,8 (idą pocztą)
Do kupienia
Sprzęgło spiek
Pompa
?
?
Pytanie czy bawić się też do mocy 450-480 w wymianę przepustnicy od rs4 i jak z tym Y-pipem, jest na allegro jedno z rs4 ale kosztuje 1,5K, zostawić serie czy szukać? Zmieniać świece (na jakie dokładnie?)
Zauważyłem że Sid trochę zmienił swój zapis na stronce co potrzeba do jakich mocy. Pytanie co jeszcze by się przydało do tej konfiguracji? Silnik wyjeżdża za tydzień z auta na rozrząd oczywiście i uszczelnienie itd...
Turbiny rs6
Wtryski 430ccm kupione u Sida
Intercooler FMIC chińczyk Sid
Dolot wkład K&N
Chłodnica oleju 19 rzędowa
Silikonowy trójnik przepustnicy
Głowice
Do kupienia
Sprzęgło spiek
Pompa
?
?
Pytanie czy bawić się też do mocy 450-480 w wymianę przepustnicy od rs4 i jak z tym Y-pipem, jest na allegro jedno z rs4 ale kosztuje 1,5K, zostawić serie czy szukać? Zmieniać świece (na jakie dokładnie?)
Zauważyłem że Sid trochę zmienił swój zapis na stronce co potrzeba do jakich mocy. Pytanie co jeszcze by się przydało do tej konfiguracji? Silnik wyjeżdża za tydzień z auta na rozrząd oczywiście i uszczelnienie itd...
S8 D4
Jesli kupisz y to jeszcze preplywke harmonijke i mam do sprzedania jak cos gore filtra powietrza.. cena 1500 za Y to normalna cena... wtryski hm za male na wieksza moc kolo 500.. swiece eresowe... przepustnica na wieksza to i inne doloty do pipes bo silikon jaki masz niepodejdzie... duzy wydech tez by sie zdal...
Wtryski 430CC przy 3 bar to jakieś 494CC przy 4 Bar , to nie za małe do turbin rs6?
Wtryski RS4 sa na jakieś 420PS i przy 4 barach mają 480CC. Czyli w silniku RS4 jakieś 420 PS.
525CC lub 550CC to takie minimum mi się wydaje. Warto mieć większe jak coś będziesz chciał podnieść moc bo nowe graty pewnie dojdą.
wymieniony wyżej wtrysk Bosch 550CC przy 3 bar ma jakieś 635CC przy 4 Bar
Sprzęgło to możesz mieć rs4 nabite kewlarem. Ja miałem zwykłe rs4 Luka na takim zestawie jak Ty i dawało radę. tzn 450PS i 600Nm.
Przy turbinach rs6 obowiązkowo bym zmienił kolektory wydechowe żeby nie marnować potencjału turbin.
AW69 coś wspominał ze będzie miał jakieś odlewane
Wtryski RS4 sa na jakieś 420PS i przy 4 barach mają 480CC. Czyli w silniku RS4 jakieś 420 PS.
525CC lub 550CC to takie minimum mi się wydaje. Warto mieć większe jak coś będziesz chciał podnieść moc bo nowe graty pewnie dojdą.
wymieniony wyżej wtrysk Bosch 550CC przy 3 bar ma jakieś 635CC przy 4 Bar
Sprzęgło to możesz mieć rs4 nabite kewlarem. Ja miałem zwykłe rs4 Luka na takim zestawie jak Ty i dawało radę. tzn 450PS i 600Nm.
Przy turbinach rs6 obowiązkowo bym zmienił kolektory wydechowe żeby nie marnować potencjału turbin.
AW69 coś wspominał ze będzie miał jakieś odlewane
nprnit pisze:Ok do listy doszło kilka gratów polecanych przez Was czyli na dzisiaj jest
Turbiny rs6
Wtryski 430ccm kupione u Sida
Intercooler FMIC chińczyk Sid
Dolot wkład K&N
Chłodnica oleju 19 rzędowa
Silikonowy trójnik przepustnicy
Głowice2,8 (idą pocztą)
Do kupienia
Sprzęgło spiek
Pompa
?
?
Pytanie czy bawić się też do mocy 450-480 w wymianę przepustnicy od rs4 i jak z tym Y-pipem, jest na allegro jedno z rs4 ale kosztuje 1,5K, zostawić serie czy szukać? Zmieniać świece (na jakie dokładnie?)
Zauważyłem że Sid trochę zmienił swój zapis na stronce co potrzeba do jakich mocy. Pytanie co jeszcze by się przydało do tej konfiguracji? Silnik wyjeżdża za tydzień z auta na rozrząd oczywiście i uszczelnienie itd...
Jak cos mozemy pomyslec o zamianie na wtryski z doplata z Twojej strony bo ja bede robil cos w okolice 400-420 wiec 440 wystarcza. Mam 550 jak cos.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
