2,7 TT BES falowanie mocy
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
2,7 TT BES falowanie mocy
Problem pojawił się pare tyg temu.
Auto zaczęło przyśpieszać falowo t.j. czasem ma OGROMNĄ turbodziurę i do 2000 obr z groszem dosłownie NIC sie nie dzieje, a potem łapie nagle moc, leci fajnie żeby przy 4 tys znowu słabnąć dosłownie na chwilę i potem znowu leci i kolejny spadek jest przy jakiś 5 tys.
Są chwile że lata jak szalone (jak na 250 Kucy) a czasem jakbym miał lawete z drugą A6 za sobą :/ ma humory jakby tubo nic nie ładowało a moc była tylko z pojemności silnika.
Robiliśmy testy dynamiczne ze znajomym. Przepływka i dawki paliwa w normie. EGT było robione. Nie ma żadnych błędów. Akurat tego dnia szedł dobrze i ładowanie było cacy.
Dvki sprawdzone - szczelne.
Spalanie w normie - 15/100 LPG
Miałem sie juz wcześniej umawiać na chiptuning (http://www.turbodiesel.pl/) ale szkoda mojego zachodu skoro silnik nie ładuje jak trzema, na wykresie byłaby zapewne dobra sinusoida.
Macie jakieś sugestie za co sie zabrać?
Auto zaczęło przyśpieszać falowo t.j. czasem ma OGROMNĄ turbodziurę i do 2000 obr z groszem dosłownie NIC sie nie dzieje, a potem łapie nagle moc, leci fajnie żeby przy 4 tys znowu słabnąć dosłownie na chwilę i potem znowu leci i kolejny spadek jest przy jakiś 5 tys.
Są chwile że lata jak szalone (jak na 250 Kucy) a czasem jakbym miał lawete z drugą A6 za sobą :/ ma humory jakby tubo nic nie ładowało a moc była tylko z pojemności silnika.
Robiliśmy testy dynamiczne ze znajomym. Przepływka i dawki paliwa w normie. EGT było robione. Nie ma żadnych błędów. Akurat tego dnia szedł dobrze i ładowanie było cacy.
Dvki sprawdzone - szczelne.
Spalanie w normie - 15/100 LPG
Miałem sie juz wcześniej umawiać na chiptuning (http://www.turbodiesel.pl/) ale szkoda mojego zachodu skoro silnik nie ładuje jak trzema, na wykresie byłaby zapewne dobra sinusoida.
Macie jakieś sugestie za co sie zabrać?
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
no to jest jakiś trop! tylko jak sprawdzić n75? czy pozostaje droga eliminacji? widziałem u Sida w sklepie n75 to cos koło 350 pln :/
na vagu ładowanie w normie, nie przeładowuje, więc chyba nieszczelności nie powinno być.
wróciłem z jazdy i teraz fruwał fajnie, MOC była ale znowu niejednostajnie ją oddawał, tak samo na lpg jak na pb...
nie lubie jak coś nie tak jest w aucie, na dodatek wysrały mi się popychacze bo na wolnych cyka z lewej strony jak najęty :)
edit: sorry u Sida 280PLN ten zawór...
na vagu ładowanie w normie, nie przeładowuje, więc chyba nieszczelności nie powinno być.
wróciłem z jazdy i teraz fruwał fajnie, MOC była ale znowu niejednostajnie ją oddawał, tak samo na lpg jak na pb...
nie lubie jak coś nie tak jest w aucie, na dodatek wysrały mi się popychacze bo na wolnych cyka z lewej strony jak najęty :)
edit: sorry u Sida 280PLN ten zawór...
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 2013-06-01, 11:07
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
Dzięki panowie!
Kurde żeby to nie była taka pierdola albo żeby bylo tańsze, a to takie małe gowno a płacisz jak za kawior :)
Korci mnie regeneracja samodzielna ale obawiam sie że zawor nie będzie po zmontowaniu go z powrotem dobrze skalibrowany i będzie sie dziac herezja :/
Wpadne jeszcze do skody i zapytam o cenę. Nr katalogowy mam.
Kurde żeby to nie była taka pierdola albo żeby bylo tańsze, a to takie małe gowno a płacisz jak za kawior :)
Korci mnie regeneracja samodzielna ale obawiam sie że zawor nie będzie po zmontowaniu go z powrotem dobrze skalibrowany i będzie sie dziac herezja :/
Wpadne jeszcze do skody i zapytam o cenę. Nr katalogowy mam.
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt: