Szpera i stabilizatory do S4 B5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

buryy pisze:Można przerobić TBR w seryjnym torsenie T2 z 2:1 na 4:1 albo założyć przerobiony torsen T3 (RS4B7) pod 01E, jak poniżej:
[url=http://images76.fotosik.pl/4/4a235c790761f5d4med.jpg]Obrazek[/URL]
Na wstecznym ma kręcić te kółka?
kurpiu pisze:W S4 b5 zwlaszcze przed lift jest ten ktory daje najmniej frajdy z jazdy
Na pewno?
pawelosinski83 pisze:Myślałem, że w esce jest zawsze to samo, czyli "II generacja" 60:40 ...
Możesz coś więcej przybliżyć?

Ciekawy temat, moze by go wydzielić z ogłoszenia? :roll:
Ty też jesteś pewien?
Widzę że coś bardziej kumasz temat.
Może byś tak otworzył nowy wątek i opisał co można zrobić i jakie sa możliwości , tylko tak bardziej szczegółowo :mrgreen: :?: :?:
Grigori
Posty: 73
Rejestracja: 2013-07-26, 21:45
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Grigori »

pewnie że z torsenem czy szperą z tyłu auto jest bardziej przewidywalne i łatwiejsze, ale bokami da się latać i bez tego ustrojstwa :mrgreen:
si turbo nobiscum, quis contra nos?
ODPOWIEDZ