Witam 
Problem mam z S4 B5 2.7BiTurbo
BŁĄD to 
17965 P1557 Regulacja ciśnienia ładowania 
Objawy są takie ze auto jak jest zimne jedzie i ma pełna moc gdy auto nagrzeje się do 90'C stopni przed chwile jedzie i  i zaraz wchodzi w tryb awaryjny. Ale Gdy zgaszę auto i odpalę ponownie auto znów przed chwile ma pełna moc chyba ze będę jechał spokojnie to będzie cały czas aż do mocniejszej jazdy??
POMOCY ???
Zawor N75 - NOWY
Trójnik Przepustnicy - NOWY
DV Sprawdzone niby Sprawne Dv minimalnie jak dmucham to puszczają tym najmniejszym wejściem na podciśnienie 
PROSZĘ O JAKIEŚ PODPOWIEDZI ???
			
			
									
						
							POMOCY PELNE DOLADOWANIE PRZED CHWILE POMOCY!!!
- 
				Audi S4 Avant
- Posty: 22
- Rejestracja: 2015-08-27, 23:53
- Lokalizacja: Wlkp
- Płeć:
- Kontakt:
POMOCY PELNE DOLADOWANIE PRZED CHWILE POMOCY!!!
AUDI S4 AVANT
			
						- 
				peacenotwar
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 557/005463 
[ Dodano: 2015-09-09, 19:37 ]
Na polski:
Prawdopodobne symptomy:
zmniejszona moc
tryb awaryjny
prawdopodobne przyczyny
za duże cisnienie doladowania
niepoprawnie podłaczone dziurawe lub zablokowane wężyki
kontroler cisnienia doładowania uszkodzony
zapieczona geometria turbo
uszkodzone n75
prawdopodobne rozwiazania
sprawdzic węzyki i ich podłączenie
sprawdzic n75
sprawdzic/wyczyscic / zmienic kontroler doładowania
sprawdzic/wyczyscic /zmienic geometrie turbo
			
			
									
						
										
						[ Dodano: 2015-09-09, 19:37 ]
Na polski:
Prawdopodobne symptomy:
zmniejszona moc
tryb awaryjny
prawdopodobne przyczyny
za duże cisnienie doladowania
niepoprawnie podłaczone dziurawe lub zablokowane wężyki
kontroler cisnienia doładowania uszkodzony
zapieczona geometria turbo
uszkodzone n75
prawdopodobne rozwiazania
sprawdzic węzyki i ich podłączenie
sprawdzic n75
sprawdzic/wyczyscic / zmienic kontroler doładowania
sprawdzic/wyczyscic /zmienic geometrie turbo
- 
				Audi S4 Avant
- Posty: 22
- Rejestracja: 2015-08-27, 23:53
- Lokalizacja: Wlkp
- Płeć:
- Kontakt:
Znalazłem F-HOSE TRÓJNIK GUMOWY PĘKNIĘTY CAŁY mam nadzieje ze to jest przyczyną trybu Awaryjnego Napisze w tyg co i jak :)   Bądźmy dobrej myśli
 Bądźmy dobrej myśli 
[ Dodano: 2015-09-17, 00:10 ]
F-HOSE TRÓJNIK GUMOWY - pęknięty
+
Wężyk który idzie od N75 pęknięty za opaska
Były przyczyna auto znów chodzi jak powinno 
  
Dziękuje za pomoc 
 
[ Dodano: 2015-09-22, 23:17 ]
Powtórka z rozrywki 
 
BŁĄD to
17965 P1557 Regulacja ciśnienia ładowania
Błąd Sporadyczny
Na pierwszym i drugim biegu idzie a na 3 już w tryb awaryjny w chodzi po zgaszeniu znów na moc
Sprawdzone:
N75 - NOWE
Trójnik Przepustnicy - NOWE
F- Hose Trójnik gumowy - NOWE
i Węzę od N75 Z góry są dobre
Musiał Bym pewnie sprawdzić z podnośnika od dołu auta jeszcze węże JAKIE KTÓRE Proszę o Podpowiedz
			
			
									
						
							 Bądźmy dobrej myśli
 Bądźmy dobrej myśli [ Dodano: 2015-09-17, 00:10 ]
F-HOSE TRÓJNIK GUMOWY - pęknięty
+
Wężyk który idzie od N75 pęknięty za opaska
Były przyczyna auto znów chodzi jak powinno
 
  
Dziękuje za pomoc
 
 [ Dodano: 2015-09-22, 23:17 ]
Powtórka z rozrywki
 
 BŁĄD to
17965 P1557 Regulacja ciśnienia ładowania
Błąd Sporadyczny
Na pierwszym i drugim biegu idzie a na 3 już w tryb awaryjny w chodzi po zgaszeniu znów na moc
Sprawdzone:
N75 - NOWE
Trójnik Przepustnicy - NOWE
F- Hose Trójnik gumowy - NOWE
i Węzę od N75 Z góry są dobre
Musiał Bym pewnie sprawdzić z podnośnika od dołu auta jeszcze węże JAKIE KTÓRE Proszę o Podpowiedz

AUDI S4 AVANT
			
						- 
				peacenotwar
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:

