SetUp na +/- 400 km
Dla mnie to totalny bezsens, sama gorąca strona jest skazana na awaryjność - jest po prostu za mała. Miałem w jednym czasie do porównania k03, k04 z rs4 i rs6 a ostatnio hybrydy RS6.
Jak już ma zrobione FMIC, sprzęgło i wydech to po prostu aż żal nie założyć minimum k04.
Zresztą Sid trąbi wszędzie że na hybrydach k03 bezpiecznie coś koło 350PS ?
Oczywiście jeżeli kolega audi4fun zamierza regenerować jakieś turbiny to najlepiej na hybrydy
Jak już ma zrobione FMIC, sprzęgło i wydech to po prostu aż żal nie założyć minimum k04.
Zresztą Sid trąbi wszędzie że na hybrydach k03 bezpiecznie coś koło 350PS ?
Oczywiście jeżeli kolega audi4fun zamierza regenerować jakieś turbiny to najlepiej na hybrydy

Masz racje co do goracej strony K03...ale na mojej hybrydzie ktora cisnie juz od tak niskich obrotow , moge smialo figurowac z K04 420-440psmik-17 pisze:Dla mnie to totalny bezsens, sama gorąca strona jest skazana na awaryjność - jest po prostu za mała. Miałem w jednym czasie do porównania k03, k04 z rs4 i rs6 a ostatnio hybrydy RS6.
Jak już ma zrobione FMIC, sprzęgło i wydech to po prostu aż żal nie założyć minimum k04.
Zresztą Sid trąbi wszędzie że na hybrydach k03 bezpiecznie coś koło 350PS ?
Oczywiście jeżeli kolega audi4fun zamierza regenerować jakieś turbiny to najlepiej na hybrydy


Wszyscy chwala sobie... Wiec kwestia chyba tez stoi, kto i jak robi i kto mapuje

''Sid trąbi wszędzie że na hybrydach k03 bezpiecznie coś koło 350PS'' bezpieczny to STOCK
Dla mnie bezpiecznie to tak żeby nie wykorzystywać 100% wytrzymałości części które mogą się usmażyć. A seria to raczej bezpieczna nie jest patrząc na k03...
Te k03 to co najwyżej do miasta są dobre.
A poza tym myślę że konfiguracją która podałem wyżej jest w miarę bezawaryjna i tania jak na taką moc w 2.7
Te k03 to co najwyżej do miasta są dobre.
A poza tym myślę że konfiguracją która podałem wyżej jest w miarę bezawaryjna i tania jak na taką moc w 2.7
To rob hybryde i tyle do miasta bedziesz zadowolony. Ja tez mam caly czas dylemat... Najbardziej odpowiadalo mi k04 rs4 ale w chwili obecnej jestem w posiadaniu tylko jednej turbiny od strony kierowcy ktora jest w stanie bdb jezeli chodzi o strone goraca. Szukam juz nie wiem ile czasu drugiej ale nic... Przyjal bym nawet 2 ale nigdzie nic nie ma w rozsadnym stanie...:/ a z nowymi wiadomo koszty troche zabijaja checi na robienie czego kolwiek...audi4fun pisze:Wiadomo, to co napisałem na początku jeśli regeneracja to na hybrydę, tylko teraz koszta takiej imprezy? Rozumiem, ze moje wtryski nie wydadzą, pompa też i zapewne inne rzeczy, interesuje mnie bezpieczny setup głównie na miasto
P.s dzis dzwonilem do firmy ktora wczoraj podawalem na chacie i rozmawialem chwile z chlopem ktory ogarnia tam turbo. Wydaje sie byc rozgarniety i konkretny(przynajmniej przez telefon) i powiedzial mi dzis taka ciekawostke ze mozna k03 rozwiercic i wstawic ori core od rs4!? 3 razy pytalem czy sie nie pomylil ale twierdzi ze nie... Zna ktos moze takie przypadki? Mial do czynienia? Roznica w kosztach miedzy zrobieniem hybrydy k03 a z k03 na k04 nie jest przepastna... Sam juz nie wiem co dzialac a moja juz naprawde mowi dosc i auto ruszam tylko delikatnie w weekendy:/
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 2014-07-02, 16:51
- Lokalizacja: Braniewo
- Płeć:
- Kontakt:
Objechalbym bym ta a6 450ps z 3 pasazerami na pokladzieEkonomiczny pisze:Ludzie czym wy się podniecacie ? Hybrydami k03 na +400 np? Może i fajnie to jeździ .... Ale ile to wytrzyma? Jedna wymianę oleju czy dwie? Zrobił ktoś na tych hybrydach z 20tys km? Bałbym się lecieć na tym w dalsza trasę![]()

...Po czym zjechałbym na pobocze i wymienial turbinyARAS200 pisze:Objechalbym bym ta a6 450ps z 3 pasazerami na pokladzieEkonomiczny pisze:Ludzie czym wy się podniecacie ? Hybrydami k03 na +400 np? Może i fajnie to jeździ .... Ale ile to wytrzyma? Jedna wymianę oleju czy dwie? Zrobił ktoś na tych hybrydach z 20tys km? Bałbym się lecieć na tym w dalsza trasę![]()
tym bym sie podniecal

