Szarpania na lpg
Jakie masz ciśnienie na reduktorze ustawione? jeśli szarpie na zimnym to może czasu wtrysków schodzą za nisko i wtryski się gubią? Mam te same wtryski, elektronika Stag 300-6 ISA2 , reduktory magic big i ten problem nie występuje ale ciśnienie mam ustawione dość nisko, chyba 1 bar albo nawet poniżej.
Panowie, ta dyskusja nie ma jakiegokolwiek przełożenia, daw2, nie chce pojąć że 2.7bit jest na tyle specyficzny iż każdy komponent ma znaczenie.
do Ghosta ma 450 km krajkówką 550 autostradami.
Prosty wybór albo jedzie i ogarnia z osobą któa ma pojęcie albo dalej lata dławiącym się autem i nie przyjmuje do głowy że potrzebuje 2ch reduktorów odpowiednich długości przewodóww instalacji. Korekta AFR i te wszystkie inne czarnomagiczne pierdółki.
do Ghosta ma 450 km krajkówką 550 autostradami.
Prosty wybór albo jedzie i ogarnia z osobą któa ma pojęcie albo dalej lata dławiącym się autem i nie przyjmuje do głowy że potrzebuje 2ch reduktorów odpowiednich długości przewodóww instalacji. Korekta AFR i te wszystkie inne czarnomagiczne pierdółki.
2gi reduktor nic nie da jeśli u niego szarpanie jest na małym obciążeniu, nie róbmy z 2.7 jakiegoś magicznego silnika, procesy w nim zachodzące są te same co w innych. Jak dla mnie problem jest albo w zbyt dużym ciśnieniu albo może sterownik realizuje jakieś dotryski które trzeba wyciąć? Przypomnij mi się na PW, jak wrócę do polski to zgram swoje ustawienia, może uda się je wgrać na Twój sterownik i zobaczysz czy działa.Pasi pisze:Panowie, ta dyskusja nie ma jakiegokolwiek przełożenia, daw2, nie chce pojąć że 2.7bit jest na tyle specyficzny iż każdy komponent ma znaczenie.
do Ghosta ma 450 km krajkówką 550 autostradami.
Prosty wybór albo jedzie i ogarnia z osobą któa ma pojęcie albo dalej lata dławiącym się autem i nie przyjmuje do głowy że potrzebuje 2ch reduktorów odpowiednich długości przewodóww instalacji. Korekta AFR i te wszystkie inne czarnomagiczne pierdółki.