Moderatorzy: buba , Mod-Team
stryku
Posty: 4 Rejestracja: 2015-08-06, 20:24
Lokalizacja: Kłodzko
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: stryku » 2015-08-08, 17:14
Jak w temacie - czy warto kupić s4 przed liftem i przerobić na wersję poliftową i z jakimi kosztami trzeba się liczyć?
luk448
Posty: 2624 Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: luk448 » 2015-08-08, 19:17
A po co przerabiac?Dlubnij od razu w moc albo glebe czy tam.kolo jakies niz przerabiac na polifta.
tkaczu18
Posty: 11 Rejestracja: 2014-04-01, 15:11
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:
Post
autor: tkaczu18 » 2015-08-08, 23:01
nadkola przednie inne drzwi z klamkami inne ... szkoda zachodu...
1kowal1
Posty: 164 Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: 1kowal1 » 2015-08-09, 10:11
według mnie ważniejszy będzie stan samochodu-a o to już trudno
czy to będzie lift czy przedlift
dobry lakier i koła to już większość sukcesu;)
herman30
Posty: 66 Rejestracja: 2015-06-12, 13:57
Lokalizacja: łęczyca
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: herman30 » 2015-08-09, 12:00
Ja mam w domu a4 przedlift i s4 lift i wewnatrz jest dużo świeższe auto wiec wolalbym kupic lifta a przerabiać wg mnie nie ma sensu
luk448
Posty: 2624 Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: luk448 » 2015-08-09, 12:44
Ja to wgl nie rozumiem tego zeby pakowac kase i przerabiac przelifta na polifta...Dla mnie to marnowanie tylko pieniedzy...chcesz polifta kup polifta,chcesz przedlifta kup przedlifta...
patrykbuk
Posty: 80 Rejestracja: 2012-04-26, 16:57
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: patrykbuk » 2015-08-09, 18:29
Bez sensu. Nikt Ci za to nie zapłaci przy odsprzedaży. W tych autach chyba nie to jest istotne czy polift czy nie. Liczy się stan techniczny.
Czyń lub Giń
peacenotwar
Posty: 363 Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: peacenotwar » 2015-08-10, 13:17
Przedlift w porównaniu do lifta jest słaby zarówno w środku jak i na zewnątrz (miałem to i to). Poza tym przeróbka na lifta wyjdzie drożej niż jego kupno.
Jeśli będziesz robił cokolwiek innego niż upalanie to bierz lifta.
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2015-08-10, 15:43
czego nie ma przedlift :
- brak ESP
- słabsze tylne hamulce 245x12mm vs 256x22mm wentylowane
- przednie zaciski korzystają z innych klocków (wydajnośc hebli ta sama)
- brzydkie przednie lampy bo są oddzielne z kierunkami
- brzydkie wąskie listwy drzwi, klamki i kierunkowskazy, inne tylne lampy
- brzydka konsola z tunelem w środku
- brak siedzeń RECARO
- liczniki tylko z wskazówkowym zegarem
- inny brzydszy tylny zderzak
bracus
Posty: 1168 Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Post
autor: bracus » 2015-08-10, 18:03
a spryskiwacze na masce ? nie są czasami inne ?
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
gowor86
Posty: 647 Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: gowor86 » 2015-08-10, 18:10
spryskiwacze w przed lifcie na masce a polift pod maską.
Rydel
Posty: 274 Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Rydel » 2015-08-10, 19:05
jedyne czym powinieneś się interesować to poduszki powietrzne w polifcie bo jest ich więcej bo reszta albo nieistotna albo wkurwia jak esp
Andrzej