Hybrydy K04 RS6 C5

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Arti
Posty: 174
Rejestracja: 2013-12-16, 03:02
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Hybrydy K04 RS6 C5

Post autor: Arti »

Panowie nie moge sie doszukać dokładnych informacji...
Gdzie najlepiej wysłać do przerobienia K04 na hybrydy ??
Jaki mniej wiecej jest przedział kosztów takiej operacji ?
I jaki mogą mieć potencjał w rs6 c5 ?

dzięki z góry ;-)
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Wiem ze skrzynia to blokada tego auta... hybrydy ... aw moze podpowie..
stasiek
Posty: 100
Rejestracja: 2012-07-09, 23:28
Lokalizacja: Łask
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stasiek »

Paweł Zylińsli porządnie robi turbiny, robi hybrydy ko4, wirniki ssące z 3.0tdi, stage II wydech z focusa ceny rozsądne jak za dobra regeneracje
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Arti odezwij sie do Dariusz Rabka o ile dobrze pamietam tez wszyscy chwala.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

w RS6 C5 trudno zrobić 600ps, nie jeden próbował , kilku się udało ale sporym nakładem kasy
największy problem to kolektory wydechowe - nie ma nic na rynku lepszego ani też z powodu ciasności nic nie wejdzie z samoróbki,
Swego czasu firmy robiły hybrydy o nazwie 550ps jak ABT Sportec MTM i one faktycznie dawały około 30ps więcej
Ciasność nad silnikiem nie pozwala zastosować większego dolotu dlatego turbo z wiekszym wejściem zimnej strony nie ma sensu bo wersje turbo LO650 jak i TTE650 bez zmian w wałkach, wydechu, IC, i innych nie pokażą Ci 600ps a wyniki w tej okolicy myslę że są naciągane z 20-30ps.

Sam osobiście w skorupie 2,7bi miałem turbo RS6 na 560ps, zrobiłem potem z nich hybrydy, jedna osoba z forum na nich jezdzi i ma około 600ps, nast. wsadziłem do skorupy kopie LO750 ale nie doczekałem się wystrojenia, sprzedałem je a teraz robię wersję 650ps i uzbroje silnik który mi leży.
Spodziewam się na nich wyciągnąć max 600ps mimo że koło kompresji CNC jest max jakie może wejśc w te muszle
Obrazek
Arti
Posty: 174
Rejestracja: 2013-12-16, 03:02
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Arti »

Papol pisze:Wiem ze skrzynia to blokada tego auta... hybrydy ... aw moze podpowie..
Skrzynia byla robiona i ponoc wzmocniona ma teraz wytrzymać 600KM i 800Nm...
Nad manualem kiedys myslalem ale dalej nikt oficjalnie nie ogarnia elektroniki bo takim swapie pozatym szkoda mi az tak plusa przerabiac....
Czeka mnie jednak remont albo wymiana silnika bo płyn dalej spierdziela i nie ma innej opcji jak go wyjac rozebrac i powymieniac co trzeba...
Same ceny czesci wyjdą tyle co drugi BRV z plusa...mam teraz troche dylemat czy go robic czy moze odrazu wsadzic drugi z relatywnie nieduzym przebiegiem...
A jak wszystko bedzie porozbierane to korci przy okazji troche zmodzić.. Moje K04 byly robione jakies.10 tys.km temu wiec niby szkoda je teraz hybrydzić ale wiem ze jak teraz ich przy okazji nie zrobie to juz tak pewnie zostanie...
Mam wprawdzie fmic Nissensa i wydech kwasiaka 2x3 cale ale naiwnie byloby sie spodziewac 6" z przodu :-(
Jesli kolektorow wydechowych nie.da.sie ugryzc w zaden sposob to co jeszcze.moznaby zmienic zeby uzyskac lepszy.wynik? Wtryski, pompa..?
Czy jebnąć te mody i zostawic go tak jak jest.... ? :roll:
Chociaz seria to w sumie nie na tym forum :lol:

A jak juz patrze na wasze mody 2,7bit na 550-600 to juz wogole nie ogarniam czemu z wiekszego silnika ciezko cokolwiek wykrecic... :-?
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Jak Sid pisal... dlatego takie problemy z moca..
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Sprzedaj swoje k04 i zamów se w jakiejś firmie hybrydy. Wyjdzie taniej.
Jak masz wzmocnioną skrzynie co pewnie tanie nie było to idź za ciosem :mrgreen: Będzie duży PLUS :-P
Hybrydy są dobrą alternatywą jeśli za wiele nie wymyślisz z odetkaniem silnika .
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Ja Ci radzę zostaw auto w spokoju, RS6 C5 jest jednym z najbardziej nie modyfikowalnym autem powyżej 500ps, tzn ni jak się ma wniesiony wkład $$$ do efektów a 600ps to tak jak 700 w S4 B5,

Dwie opcje :

1. zostaw w spokoju
2. hybrydy na strzał 20-40ps i tanio wyjdzie
Obrazek
Arti
Posty: 174
Rejestracja: 2013-12-16, 03:02
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Arti »

To chyba bedzie opcja nr.2,,faktycznie brzmi najrozsądniej...
a powiedzcie mi jeszcze jak hybrydy wpływają na przebieg momentu i rozwijanie mocy,,zwiększa lagi ?
volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: volski1 »

Wyrwać ponad dziesięcioletni silnik w dobrym stanie jest mało prawdopodobne .
Remontuj to co masz, posadź na tym głowicę z s8 lub ewentualnie z s6 i ciesz się mocą ;-)
Arti
Posty: 174
Rejestracja: 2013-12-16, 03:02
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Arti »

A co mi da glowica z S8 ?
volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: volski1 »

Przede wszystkim lepszy przepływ, składają się na to wyższe krzywki na wałkach, większe zawory...
Minusem jest większy lag, mniejsze kanały wodne i konieczność dostrojenia auta.
ODPOWIEDZ