rs6 c5 - temperatura w dolocie

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

rs6 c5 - temperatura w dolocie

Post autor: volski1 »

Witam.
Próbuję zrobić coś z temperaturą w dolocie i zwracam się z gorącą prośbą do posiadaczy pierwszych rs6-tek o logi dynamiczne z bloków 117 i 118.

W zamian obiecuję się podzielić wynikami moich "badań" i modyfikacji ;-)

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

w RS6 nie możesz włożyć centralnego IC (wiąże się to z mega rezaniem a i tak efekt będzie mizerny bo jest za ciasno)
Boczne większe IC poprawiają chłodzenie ale nie aż tak,
ktoś podobno próbował z IC wodnym ale nie znam wyników
Obrazek
volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: volski1 »

Sam mam wodne ic, polerowany kolektor i większość dolotu, kupę bandaży, taśm, ekranów termoizolacyjnych, przekładek teflonowych i powłoki ceramiczne....
...godziny spędzone z termometrem wielokanałowym i kamerą termowizyjną.

Do wyciągnięcia szerszych wniosków potrzebuję logów z "serii".

Proszę o logi ;-)
k4mil3k
Posty: 154
Rejestracja: 2015-03-29, 15:52
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: k4mil3k »

Jakie chcesz warunki ? Miasto ? trasa ? korki ? :P
Pozdrawiam.
volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: volski1 »

Log dynamiczny, od 2000 rpm pod odcinkę ;)
Poproszę :-)
Pomocne będzie też info o pogodzie, temperaturze na zewnątrz.
k4mil3k
Posty: 154
Rejestracja: 2015-03-29, 15:52
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: k4mil3k »

Poniżej log. Auto całkowicie seryjne, seryjne IC, oryginalne kratki i obudowy halogenów.
Warunki - godzina 21:30, ruch w mieście, temperatura zew. 24 na poczatku do 21 na końcu, dość duszno, sucho, cały dzień prażyło około 30 st.
http://vaglog.pl/log_227431.html
Timestamp:
0 - 30 - przed "ogniem"
34 - 54 - ogień do 200 km/h
91 - 97, 132 - 138, 223 - 227, 958 - 967- kolejne krótkie próby

Ogólnie normalna jazda po mieście, przed rozpoczęciem temp w dolocie po dłuższym postoju doszła do 75 st, więc musiałem przelecieć przez obwodnicę tempem spacerowym żeby schłodzić dolot, minimum to 52 st.

Dla porównania jakieś stare logi z końca kwietnia, przy niższych temp zewnętrznych: http://vaglog.pl/log_214537.html, temperatura w tamtym dniu 12 st.
Pozdrawiam.
volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: volski1 »

k4mil3k bardzo dziękuję, po logach widać że przepustnica przy bucie uchylona była na 60%, ECU cięło moc, ale i tak utwierdza mnie w przekonaniu że cooliery nie są takie złe w serii.
Wkrótce opiszę w swoim temacie moje kombinację z dolotem ;-)
Jeszcze raz dzięki.
k4mil3k
Posty: 154
Rejestracja: 2015-03-29, 15:52
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: k4mil3k »

Myślę podobnie, zastanawiam się nad otwarciem w pełni wlotów wstawiając pełne kratki, i nad montażem na IC wentylatorów SPAL-a wraz z tunelami tylnymi z tworzywa pod auto. Sądzę że to poprawi chłodzenie w warunkach miejskich, bo na tym dolot najbardziej cierpi.
Ale czekam oczywiście na Twoje wyniki ;-)
Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ