Strojenie auta

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Strojenie auta

Post autor: kfasik »

Szukam zaufanej osoby, która wystroi auto (niekoniecznie na hamowni).
Musi to być pewny tuner, który nie zdejmuje limiterów.

Najlepiej okolice Polski centralnej lub południowej.
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Sportmile, R-performance ?
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

A coś poza tym? Chodzi mi o bezpieczny program.
timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: timon_86 »

Wiem że słaba to Polska centralna czy południowa...ale Zaprzal z TurboDiesel.pl jest jak najbardziej godny polecenia, zresztą sporo osób z forum to pewnie potwierdzi ;-)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

kfasik pisze:A coś poza tym? Chodzi mi o bezpieczny program.
poza tym będzie mniej bezpiecznie
Obrazek
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Podzielam zdanie kolegow-sportmile i R performance.nic innego do lba mi nie przychodzi jesli mowa o mazowieckim.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

jest sporo innych firm ale tak naprawdę 2,7 najwięcej przewala się tam a nie każdy zna bolączki 2,7bi
Obrazek
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

Compsport w Łodzi sam jeździ S4 B5 i ogarnia to auto na cacy
Andrzej
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Compy niestroily aut robionych gdzie indziej. Chyba ze teraz aie cos zmieniło. Poza tym tu nie chodzi o serie.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

Szczerze mówiąc uważam, że bezpieczny program to taki, po którym nie ma białego nalotu na kolektorach wydechowych. Tuner, który zdejmuje zabezpieczenie EGT (bez wiedzy klienta), w mojej ocenie nie zasługuje na miano odpowiedzialnej osoby.

Nie będę tu wymieniał po imieniu kto tak robi. Po prostu chcę żebyście byli świadomi występowania dosyć powszechnej praktyki wśród pseudo fachowców.
Tyle mam do powiedzenia w temacie.
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

kfasik pisze:Szczerze mówiąc uważam, że bezpieczny program to taki, po którym nie ma białego nalotu na kolektorach wydechowych. Tuner, który zdejmuje zabezpieczenie EGT (bez wiedzy klienta), w mojej ocenie nie zasługuje na miano odpowiedzialnej osoby.

Nie będę tu wymieniał po imieniu kto tak robi. Po prostu chcę żebyście byli świadomi występowania dosyć powszechnej praktyki wśród pseudo fachowców.
Tyle mam do powiedzenia w temacie.
No to napisz kto.
Będzie wiedza gdzie nie jechać.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

najwięcej błędów popełnia właściciel auta gdy leci na cyfry / kreski kosztem bezpieczeństwa,
dlatego zawsze mówię aby jezdzić na 80-90% mocy max na strojeniu,
na kolektorach wagnerach w 2,7bi nie ma problemu z wysokim EGT
Obrazek
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

SID pisze:najwięcej błędów popełnia właściciel auta gdy leci na cyfry / kreski kosztem bezpieczeństwa,
dlatego zawsze mówię aby jezdzić na 80-90% mocy max na strojeniu,
na kolektorach wagnerach w 2,7bi nie ma problemu z wysokim EGT
To fakt, że dobre kolektory zmniejszają temperaturę gazów, ale tak czy inaczej bez kontroli EGT, najbardziej cierpią w tym przypadku głowice. Tu nie chodzi o delikatne przesunięcie granicy EGT, ale o całkowite jej zdjęcie! Dla mnie osobiście jest nie do pojęcia, żeby dezaktywować jedno z najważniejszych zabezpieczeń silnika.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

czasami tak jest że auto zdrowe podczas strojenia a potem w użytkowaniu coś pada i auto zle jezdzi i zawsze jest na stroiciela że żle zrobił
Dlatego na strojenie jezdzi się z wskaznikiem EGT i cały czas się go kontroluje jak doładowanie !
Obrazek
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

SID pisze:czasami tak jest że auto zdrowe podczas strojenia a potem w użytkowaniu coś pada i auto zle jezdzi i zawsze jest na stroiciela że żle zrobił
Dlatego na strojenie jezdzi się z wskaznikiem EGT i cały czas się go kontroluje jak doładowanie !
To nie do końca jest jak mówisz. Pewne usterki ewidentnie wskazują na winę tunera.
Poza tym takie kwiatki jak zdjęte EGT, bardzo łatwo wygrzebać w sofcie.
ODPOWIEDZ