Jaka skrzynia manualna
Jaka skrzynia manualna
Witam
Mam pytanie skrzynia z jakimi oznaczeniami podejdzie do A6 c5 2.7t?
Mam pytanie skrzynia z jakimi oznaczeniami podejdzie do A6 c5 2.7t?
Podobno jak pod seryjny dyfer od S4 które ma ratio 4.11 to podejdzie DQT. Inne skrzynie potrzebują innego dyfra. Tutaj jest pokrewny temat -> viewtopic.php?t=5270Peter23 pisze:a jak jest z przełożeniem w tedy??? trzeba zmieniac most od 2.5 tdi
bo ja chcialem w s4 załozyc skrzynie od 2.5 tdi tylko nie wiem czy mi przełożenia sie zgrają z mostem
Weź sobie tą skrzynie AEK-z, podchodzi pod oryginalny dyfer z s4, bo tak naprawdę to wkładali ją do niektórych S4, auto wkręca się na obroty dokładnie tak samo jak na ori skrzyni, 4 bieg kończy się przy około 190-195km/h.
Bo na tych niektórych diselowskich skrzyniach to właśnie by trzeba dyfer zmieniać i one wtedy są mega długie ,na przykład dla porównania 4 bieg do 240-250km/h, 5 bieg 310-320km/h 6 bieg 390-400km/h i auto się wtedy gorzej na obroty wkręca, no chyba że masz z 900 koni i chcesz się z Bugatti Veyronami na v-maxy ścigać to wtedy niema to aż takiego znaczenia
Bo na tych niektórych diselowskich skrzyniach to właśnie by trzeba dyfer zmieniać i one wtedy są mega długie ,na przykład dla porównania 4 bieg do 240-250km/h, 5 bieg 310-320km/h 6 bieg 390-400km/h i auto się wtedy gorzej na obroty wkręca, no chyba że masz z 900 koni i chcesz się z Bugatti Veyronami na v-maxy ścigać to wtedy niema to aż takiego znaczenia

WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
0-100 2,3s
100-200 4,1s
A AEK ma 5 i 6 dluzsze??:> ja sie zastanawialem tez nad jakas skrzynia ale tylko aby najlepiej miala dluga 6 bo czasami na pl jak sie lata to fajnie bylo by miec 180-200 i 3 tys obrotow.lukfk pisze:Weź sobie tą skrzynie AEK-z, podchodzi pod oryginalny dyfer z s4, bo tak naprawdę to wkładali ją do niektórych S4, auto wkręca się na obroty dokładnie tak samo jak na ori skrzyni, 4 bieg kończy się przy około 190-195km/h.
Bo na tych niektórych diselowskich skrzyniach to właśnie by trzeba dyfer zmieniać i one wtedy są mega długie ,na przykład dla porównania 4 bieg do 240-250km/h, 5 bieg 310-320km/h 6 bieg 390-400km/h i auto się wtedy gorzej na obroty wkręca, no chyba że masz z 900 koni i chcesz się z Bugatti Veyronami na v-maxy ścigać to wtedy niema to aż takiego znaczenia
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Nie raczej AEK-z ma takie same przełożenia na 5 i 6 biegu, bo tak naprawdę jest to skrzynia z S4, tylko pakowali ją też do 1,9 tdi i 2,5 tdi quattro i można ją kupić za grosze na allegro ,bo ludzie nie mają świadomości że to to samo co S4, taka sytuacjaJachyr pisze:
A AEK ma 5 i 6 dluzsze??:> ja sie zastanawialem tez nad jakas skrzynia ale tylko aby najlepiej miala dluga 6 bo czasami na pl jak sie lata to fajnie bylo by miec 180-200 i 3 tys obrotow.

WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
0-100 2,3s
100-200 4,1s