rozrzad 2.7 bt, znaki a ustawienie?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
males93
Posty: 81
Rejestracja: 2013-10-26, 01:00
Lokalizacja: Ełk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: males93 »

Warmooz pisze:A ma ktoś jakieś rysunki tej wkręcanej blokady? Czy to jest po prostu zwykła śruba, jeśli tak to jaki gwint?
http://eautonaprawa.nazwa.pl/html/i2014 ... na/4-5.jpg

"Trzpień blokujący wału korbowego - nr 3242. "
Warmooz
Posty: 89
Rejestracja: 2013-09-15, 13:30
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Warmooz »

kluczykpl pisze:ja mam taki rysunek tylko ze w pdf,
http://host1gb.net.pl/download.php?file ... b7d5953310
no i pięknie, dzięki !
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

Sorry za odkopanie tematu Ma możne ktoś zdjęcie lub jakikolwiek schemat gdzie powinien być wkręcony trzpień blokujący wał korbowy???
daniel.c
Posty: 73
Rejestracja: 2013-11-09, 20:55
Lokalizacja: Łomża
Płeć:
Kontakt:

Post autor: daniel.c »

Dokładnie pod miejscem gdzie jest przykręcona lewa łapa silnika.
Dostęp jest łatwiejszy jak się zdemontuje sprężarkę klimy.
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

Pomimo ustawienia walu korbowego i założeniu blokady wszystko jest niby ok Natomiast w blokach pomiarowych mam -2 i 1 Zostawić tak?? Czy da się to jakoś skorygować??? Proszę o waszą pomoc ;-)
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

A napinacze łańcuchów i łańcuchy wymieniałeś ?
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

emay pisze:A napinacze łańcuchów i łańcuchy wymieniałeś ?
Nic nie bylo wymieniane
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

przeciez jest w granicach tolerancji to po co ruszać?
-3 do +3 jest tolerancja. Cieżko pewnie ustawić idealnie pomimo blokad.
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

Darek79 pisze:przeciez jest w granicach tolerancji to po co ruszać?
-3 do +3 jest tolerancja. Cieżko pewnie ustawić idealnie pomimo blokad.
Nie będę ruszał Pytam tylko z ciekawości czy jest szansa jakoś to skorygować bliżej 0
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

Na pewno jest szansa,niech się wypowiedzą Ci co grzebią w tym na co dzień.
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

-2 i 1 to naprawdę świetny wynik. Lepiej nie ruszać bo można popsuć. Najbardziej ucieka jak się kluczem wałki dokręca. Ja często pomagam sobie przykręcając lekko bateryjnym kluczem udarowym a potem dynamometrycznym. Na pewno znaczenie ma też jakość blokad
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

Sorry za odkopanie tematu Zwracam się do was z prośba A mianowicie W blokach pomiarowych 93 pokazuje mi wartości -2 i 0 pomimo zmiany na nowe oryginalne napinacze, nowe hydropopychacze i nowe łańcuchy Rozrząd składałem na blokadach Czym może być spowodowana taka różnica???
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

no to w czym problem? :) jest super :)
ciężko jest uzyskać 0,0
metyoo
Posty: 28
Rejestracja: 2013-05-18, 10:23
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo »

Ja uzyskałem -1/-1 na blokadach własnej produkcji, włącznie z trzpieniem blokującym wał wykonanym kątówką :)
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Tym razem ja odkopię.

Pacjent: AJK [230ps] w A6 C5 2001 manual.

Poskładałem wszystko do kupy i niestety jest -8.0 i 0.0. Przed wymianą było -7.0 i -1.0 . Rozrząd wymieniałem przy pomocy blokady wykonując korektę na wałkach bo inaczej paska nie mogłem założyć. Czy da radę wykonać korektę na jednej głowicy czyli lewej stojąc z przodu auta ? grupa 093 mówi o synchronizacji głowicy z głowicą ale która grupa odpowiada za którą głowicę ? grupa 3 w kanale 093 to głowica pasażera ? a 4 głowica kierowcy ?
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
ODPOWIEDZ