Strojenie 2.7TT

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

z Lublina do Warszawy daleko?
Lukas1976
Posty: 102
Rejestracja: 2014-02-09, 19:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Lukas1976 »

Trzeba będzie Stolicę odwiedzić...
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

Lukas1976 pisze:kurcze... wszędzie mam daleko...

tylko po fajki i alkohol z Ukrainy blisko...:):):):):)
i o ukrainkach nie zapominaj :lol:
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Lukas jeszcze gregor10 może Ci pomóc
Lukas1976
Posty: 102
Rejestracja: 2014-02-09, 19:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Lukas1976 »

... I jeszcze mam pytanko do osób obeznanych...
Do hybryd k3 ruszać układ paliwowy? Montować większe wtryski i pompę na wszelki wypadek?
Interesuje mnie 350km i 500nm...
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Hybrydy musza miec inne wtryski i pompe... u mnie zabraklo tego
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

luk448 pisze:Lukas1976, Podjedz do Wawy,jest tu paru szamanow.od 2.7BiT.Sportmile Piaseczno
robiles tam ze go polecasz ? nigdy wiecej tego klauna

jedz do R-Performance.
Lukas1976
Posty: 102
Rejestracja: 2014-02-09, 19:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Lukas1976 »

Ciężko mi się zdecydować na Warszawę... Mam uraz po warszawskich specjalistach od Evo...
Awatar użytkownika
dawid328
Posty: 51
Rejestracja: 2014-11-22, 00:01
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: dawid328 »

A np taki daron z poniatowej nie ogarnalby tematu?
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

dawid328 pisze:A np taki daron z poniatowej nie ogarnalby tematu?
tez powinien dac rade.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Lukasz mowilem Ci ze seryjne wtryski i pompa koncza sie przy okolo 370-390ps, ale bezpieczniej byly by wtryski 360-390cc zamiast 316cc ori S4 i ewentualnie mala pompa z wydajnoscia 420-460ps jak Wallbro lub DW
Obrazek
Lukas1976
Posty: 102
Rejestracja: 2014-02-09, 19:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Lukas1976 »

Tak Andrzeju pamiętam co mówiłeś....:):) ale chcę żeby było bezpiecznie.
Wrzucę na wszelki wypadek wtryski z Saaba 350cc i zastanawiam się nad pompą z RS...

A jeszcze szybkie pytanko czy w przedlifcie mogę bezkarnie wyciąć katalizatory?
Czy wywali jakiś błąd? Prekaty już usunięte....
Awatar użytkownika
Floro
Posty: 197
Rejestracja: 2014-01-02, 22:09
Lokalizacja: Ełk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Floro »

W przedlifcie sondę masz przed katalizatorem wiec spokojnie wycinaj
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
gnida
Posty: 27
Rejestracja: 2012-03-08, 11:48
Lokalizacja: Sochaczew
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gnida »

wtryski do wymiany, pompa ogarnie
iceman
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-24, 23:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: iceman »

gregor10 w Jasle.
ODPOWIEDZ