Poprawianie fabryki

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kosiniak

Post autor: kosiniak »

ehh te zwinne paluszki, cale Piaseczno o nich mowi :)
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

Jak pre zostaly? Po co zostawiac pre-caty? Powinny przeciez zostac glowne katy a wlasnie pre-caty sie usuwa, ktore sa zaraz za turbina i najbardziej mula...
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ogolnei to ani jedne ani drugie nic nie mula, no chyba ze sa mega zajebane :)
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

No ale musi byc wiekszy opor jednak, jakby nie bylo. Na zagranicznych forach pisza ze turbina sie lepiej kreci, mniej nagrzewa, generalnie wlasnie wywala sie "korek" bedacy zaraz za turbo.

Ja nie mam pre-catow, chcialbym pozbyc sie i pozostalych, ale nie wiem czy Poniedzialek wyrzuci mi wtedy sondy z programu?

Designer Tobie nie wywala bledow teraz?
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ale chyba nie ma wlasnie takiej potrzeby, jak dobrze pamietam?
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

Kazdy after-market downpipe nie ma pre-catow, zostawiaja glowne caty.

Nawet bardzo popularny w usa Piggie-Pipe to tak naprawde fabryczny DP ale wlasnie pozbawiony pre-catow...

"gutting your precats - it's called "piggies." There's tons of into on piggies EVERYWHERE. You can expect about 20-30hp from piggies.

You can expect similar/slightly better results from running catless 3" DPs. I mean think about it...less restriction...more flow...more power."

Obrazek
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

Dziś nie VAG-owałem auta, ale Adam twierdził że nie ma żadnych błędów...

Może nt tych pre catów wypowie się główny sprawca, który namówił mnie na ten mod z wydechem... ;-)
The Rice Power
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

No u mnie wlasnie Adam robil mod wydechu i mam wywalone pre-caty i srodkowy tlumik. :)
kosiniak

Post autor: kosiniak »

masz je wylaczone w tym sofcie ktory masz obecnie, na bank!
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

za 15 min mam tu wazna rozmiwe na fakfejsie.
Panowie wycinam i pre caty i caty i tlumiki. Krzys mial wyciete wszystki katy rajt ? . Ogolnie w autach turbodoladowanych to jest istotna sprawa bo ssak by sie poprostu zamulil. W zaleznosci od sytuacji robie i tak i tak. W rs6 ostatnio zrobilismy downpipe 3 cale na 2 katach magnaflow . Taki mod wyszedl sporo ponad 2 tys i to sporo. Maciek przypadek ktory opisujesz wazny jest dla s4 gdzie katy sa duzo mniejszej przepustowosci i na dodatek ceramiczne a nie metalowe. I tu temp i przepustowosc ma znaczenie. Rs4 ma dobre metalowe katy i czesto wogole ludzie kupowali je do s4 ode mnie zanim wogole zaczeli je wycinac.

Zawazylem jeszcze niepokojacy objaw ktorego nie umiem wytlumaczyc. W rs4 jest jakis dziwny problem z glowicami. Pekaja , wycieraja sie walki i siadaja szklanki. U Jacka 2 nowe walki wydechowe i szklanki , u Ciebie Maciek tak samo widziales sam , u Cantony tez , U Designera wymilem kilka szklanek i widac bylo ze na wiosne dla spokoju zmienimy walki. W zadnej s4 takiego przypadku nie mialem
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Z jednego prostego względu....Konstrukcja silnika taka sama między S i RS4 a mocy o wiele więcej od nowości :) I przez te wszytskie pieprzone lata piątek, świątek i niedziela - non stop ognia....od tego te auta są, od tego są one, od tego są :mrgreen:

Pojeździj takim S4 od nowości na K04 to też bedzie to samo z wałkami i głowicami :) Jeśli chodzi o głowcie to jeszcze S4 ma na plus bo ma więcej mięsa chociażby w kanałach ssących, w jakiś sposób te ciepło bardziej ma gdzie się rozchodzić po głowicy.
Sql
Posty: 85
Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
Tytuł użytkownika: RS-maniak
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Sql »

No u mnie juz byly raz wymieniane walki i szklanki, i to jak samochod mial z 4 lata. Grzesiek z vtg nawet pamietam wtedy sobie walek zostawil na pamiatke bo mowil ze nie widzial tak wyokraglonego jeszcze...

To jak - wywalamy u mnie glowne katy tez?
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

nie bo jest ryzyka ze jak masz tylny juz podjarany to bedziesz mial bardzo brzydki metaliczny dzwiek.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Cantona
Posty: 185
Rejestracja: 2010-03-18, 19:50
Lokalizacja: pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Cantona »

Arek graty wyniku, jak na serie poczciwy wynik i pewnie hasa:). Dzięki Adaś za naprawę mojego bolidu, Ty to umisz:).
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

No Arecki...trzeba będzie porównać z tym co było a jak to teraz śmiga po naprawach :-)

Przy tej mocy coś już musi jechać ;-)
Gratsy...
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
ODPOWIEDZ