Poprawianie fabryki
-
Sql
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
- Tytuł użytkownika: RS-maniak
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
No ale musi byc wiekszy opor jednak, jakby nie bylo. Na zagranicznych forach pisza ze turbina sie lepiej kreci, mniej nagrzewa, generalnie wlasnie wywala sie "korek" bedacy zaraz za turbo.
Ja nie mam pre-catow, chcialbym pozbyc sie i pozostalych, ale nie wiem czy Poniedzialek wyrzuci mi wtedy sondy z programu?
Designer Tobie nie wywala bledow teraz?
Ja nie mam pre-catow, chcialbym pozbyc sie i pozostalych, ale nie wiem czy Poniedzialek wyrzuci mi wtedy sondy z programu?
Designer Tobie nie wywala bledow teraz?
-
Sql
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
- Tytuł użytkownika: RS-maniak
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
Kazdy after-market downpipe nie ma pre-catow, zostawiaja glowne caty.
Nawet bardzo popularny w usa Piggie-Pipe to tak naprawde fabryczny DP ale wlasnie pozbawiony pre-catow...
"gutting your precats - it's called "piggies." There's tons of into on piggies EVERYWHERE. You can expect about 20-30hp from piggies.
You can expect similar/slightly better results from running catless 3" DPs. I mean think about it...less restriction...more flow...more power."

Nawet bardzo popularny w usa Piggie-Pipe to tak naprawde fabryczny DP ale wlasnie pozbawiony pre-catow...
"gutting your precats - it's called "piggies." There's tons of into on piggies EVERYWHERE. You can expect about 20-30hp from piggies.
You can expect similar/slightly better results from running catless 3" DPs. I mean think about it...less restriction...more flow...more power."

za 15 min mam tu wazna rozmiwe na fakfejsie.
Panowie wycinam i pre caty i caty i tlumiki. Krzys mial wyciete wszystki katy rajt ? . Ogolnie w autach turbodoladowanych to jest istotna sprawa bo ssak by sie poprostu zamulil. W zaleznosci od sytuacji robie i tak i tak. W rs6 ostatnio zrobilismy downpipe 3 cale na 2 katach magnaflow . Taki mod wyszedl sporo ponad 2 tys i to sporo. Maciek przypadek ktory opisujesz wazny jest dla s4 gdzie katy sa duzo mniejszej przepustowosci i na dodatek ceramiczne a nie metalowe. I tu temp i przepustowosc ma znaczenie. Rs4 ma dobre metalowe katy i czesto wogole ludzie kupowali je do s4 ode mnie zanim wogole zaczeli je wycinac.
Zawazylem jeszcze niepokojacy objaw ktorego nie umiem wytlumaczyc. W rs4 jest jakis dziwny problem z glowicami. Pekaja , wycieraja sie walki i siadaja szklanki. U Jacka 2 nowe walki wydechowe i szklanki , u Ciebie Maciek tak samo widziales sam , u Cantony tez , U Designera wymilem kilka szklanek i widac bylo ze na wiosne dla spokoju zmienimy walki. W zadnej s4 takiego przypadku nie mialem
Panowie wycinam i pre caty i caty i tlumiki. Krzys mial wyciete wszystki katy rajt ? . Ogolnie w autach turbodoladowanych to jest istotna sprawa bo ssak by sie poprostu zamulil. W zaleznosci od sytuacji robie i tak i tak. W rs6 ostatnio zrobilismy downpipe 3 cale na 2 katach magnaflow . Taki mod wyszedl sporo ponad 2 tys i to sporo. Maciek przypadek ktory opisujesz wazny jest dla s4 gdzie katy sa duzo mniejszej przepustowosci i na dodatek ceramiczne a nie metalowe. I tu temp i przepustowosc ma znaczenie. Rs4 ma dobre metalowe katy i czesto wogole ludzie kupowali je do s4 ode mnie zanim wogole zaczeli je wycinac.
Zawazylem jeszcze niepokojacy objaw ktorego nie umiem wytlumaczyc. W rs4 jest jakis dziwny problem z glowicami. Pekaja , wycieraja sie walki i siadaja szklanki. U Jacka 2 nowe walki wydechowe i szklanki , u Ciebie Maciek tak samo widziales sam , u Cantony tez , U Designera wymilem kilka szklanek i widac bylo ze na wiosne dla spokoju zmienimy walki. W zadnej s4 takiego przypadku nie mialem
Z jednego prostego względu....Konstrukcja silnika taka sama między S i RS4 a mocy o wiele więcej od nowości :) I przez te wszytskie pieprzone lata piątek, świątek i niedziela - non stop ognia....od tego te auta są, od tego są one, od tego są 
Pojeździj takim S4 od nowości na K04 to też bedzie to samo z wałkami i głowicami :) Jeśli chodzi o głowcie to jeszcze S4 ma na plus bo ma więcej mięsa chociażby w kanałach ssących, w jakiś sposób te ciepło bardziej ma gdzie się rozchodzić po głowicy.
Pojeździj takim S4 od nowości na K04 to też bedzie to samo z wałkami i głowicami :) Jeśli chodzi o głowcie to jeszcze S4 ma na plus bo ma więcej mięsa chociażby w kanałach ssących, w jakiś sposób te ciepło bardziej ma gdzie się rozchodzić po głowicy.