RS4 B7 opinie
RS4 B7 opinie
Ostatnio dopadł mnie pomysł, może trochę dziwny, żeby zanabyć drogą kupna RS4 B7.
Chciałbym poznać opinie posiadaczy, jak bardzo wkrur... jest czyszczenie dolotu i jak często to wykonują, czy przypadkiem samo ogarnięcie zaworków w nadkolu nie wystarcza żeby auto jeździło jak trzeba.
Generalnie 400+ by mi wystarczyło, a pamiętam że jak brałem się moim RS4 B5 (413KM) z dopiero co ogarniętym przez Sportmile RS4 B7 to dostałem delikatne bęcki.
Tak więc nie jest źle jeżeli auto ma moc jaką powinno mieć, pytanie tylko jak długo ta moc się utrzymuje po czyszczeniu.
Jechałem tą RS4 i miło mnie zaskoczyło to,że nie był kompletnie odczuwalny spadek mocy po przepięciu biegu, no i dźwięk przy zrobionym wydechu daje radę.
Generalnie wszelkie info mile widziane.
Chciałbym poznać opinie posiadaczy, jak bardzo wkrur... jest czyszczenie dolotu i jak często to wykonują, czy przypadkiem samo ogarnięcie zaworków w nadkolu nie wystarcza żeby auto jeździło jak trzeba.
Generalnie 400+ by mi wystarczyło, a pamiętam że jak brałem się moim RS4 B5 (413KM) z dopiero co ogarniętym przez Sportmile RS4 B7 to dostałem delikatne bęcki.
Tak więc nie jest źle jeżeli auto ma moc jaką powinno mieć, pytanie tylko jak długo ta moc się utrzymuje po czyszczeniu.
Jechałem tą RS4 i miło mnie zaskoczyło to,że nie był kompletnie odczuwalny spadek mocy po przepięciu biegu, no i dźwięk przy zrobionym wydechu daje radę.
Generalnie wszelkie info mile widziane.
Re: RS4 B7 opinie
moje zdanie znasz :) odnośnie czyszczenia... to racjonalnie zależy od tego ile km się robi, w moim przypadku czyli co 15 tys km (bo ja pedant na tym punkcie), czyli co dwa lata (w moim przypadku), ale znam przypadek że co 80 tyś ktos czyscił w DE, gdzie auto miało tam przebieg 600 tys km i wsio ok, oczywiscie jezdzi po polsce i ma ledwo powyzej 100 tys km
(i jest nie bita
)
Pozdro




Pozdro

No znam, znam i zawsze byłem mega przeciwnikiem 4.2 FSI, ale chyba powoli się to zmienia. Silnik nie jest idealny fakt i jak dla mnie 2.7 bije go na głowę, ale dla osobnika takiego jak ja który chciał mieć kiedyś tam V8, a ciężko rozstać mi się z marką Audi, to RS4 B7 wydaje się jedyną drogą ;)
Może ktoś to rozjebie, albo i nie. Dlatego temat założony i otwarty :)
Może ktoś to rozjebie, albo i nie. Dlatego temat założony i otwarty :)
hehe to prawda nie jest idealny, zgadzam się że 2.7 bit bije na głowę i popieram toNorbi pisze:No znam, znam i zawsze byłem mega przeciwnikiem 4.2 FSI, ale chyba powoli się to zmienia. Silnik nie jest idealny fakt i jak dla mnie 2.7 bije go na głowę, ale dla osobnika takiego jak ja który chciał mieć kiedyś tam V8, a ciężko rozstać mi się z marką Audi, to RS4 B7 wydaje się jedyną drogą ;)
Może ktoś to rozjebie, albo i nie. Dlatego temat założony i otwarty :)

a koszt czyszczenia zalezy gdzie i kto chce na ile wyciagnac kasy hehe ogarniety mechanior za 1500 zl zrobi, pachura niewiele drozszy (bj od nas z forum tam robil i zadowolony), no ale sa i szpenie co biora duuuzo duzo wiecej hehehehehehe ;)
Rs4 b7 jest super, ładnie wygląda, ma fajny wypas, nadal wygląda świeżo.
To syfienie jest dość wkurwiające, ale myśle że czyszczonko na 20 tyś km załatwi sprawę.
Sam widzisz, że koszt takiego czyszczenia nie jest lotem w kosmos.
A duży spadek mocy przez syfienie, może być atrakcyjną informacją w przypadku negocjacji ceny
To syfienie jest dość wkurwiające, ale myśle że czyszczonko na 20 tyś km załatwi sprawę.
Sam widzisz, że koszt takiego czyszczenia nie jest lotem w kosmos.
A duży spadek mocy przez syfienie, może być atrakcyjną informacją w przypadku negocjacji ceny

Audi Rs3 8P
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Tez miałem ten dylemat, ale auto to nie żona ; jak Ci sie znudzi to taniej sie rozstaniesz. Do dzisiaj egzotyczne i dość szybkie. W mieście bez butowania zmiescisz sie w 15l, ale jak odkrecisz to 22l tez może przepalic . Czyszczenie co 30 tys powinno wystarczyć , ale to nie koszt - gorzej z hamulcami ;)
Polecam
Polecam
...V8