4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T
Moderatorzy: buba , Mod-Team
Piotrek_85
Posty: 36 Rejestracja: 2015-03-31, 21:02
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Piotrek_85 » 2015-04-06, 16:18
Powiedzcie mi, jak to jest z tym zestawem wahaczy na przod Meyle HD do S6-ki. Kupilem taki zestaw o symbolu: Meyle HD 116 050 0087/HD , bo taki jedynie wyskakuje w katalogu on-line na stronie Meyle. I okazuje sie, ze dolny wahacz ten z dwoma tulejami metalowo-gumowymi (jedna na koncu i jedna na srodku) o oznaczeniu 116 050 0031/HD ma srednice stozka 16 mm. A jak patrze w innych zestawach do A6-ek o mniejszej pojemnosci to sa tam przewaznie zestawy Meyle HD 116 050 0029/HD i tam, ten sam wahacz juz ma oznaczenie 116 050 8228/HD i srednica jego stozka wynosi 20 mm. Wiec jak to jest, ze auta o mniejszej pojemnosci i z napedem na przod maja dedykowane wahacze o stozku 20 mm a S6 z napedem quattro ma wahacz ze srednica stozka 16 mm. Juz zglupialem calkiem. Bede to rozbieral dopiero pod koniec tygodnia, ale juz mi to spac nie daje.
emilzizi
Posty: 253 Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: emilzizi » 2015-04-06, 19:11
Piotrek_85 pisze: Wiec jak to jest
Jest to tak...
A6 z przed liftu mają 20mm. średnicy, a po lifcie mają 16mm średnicy.
Różnią się tylko dolne proste wahacze, reszta jest taka sama
Piotrek_85 pisze: juz mi to spac nie daje
Możesz spać spokojnie
Piotrek_85
Posty: 36 Rejestracja: 2015-03-31, 21:02
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Piotrek_85 » 2015-04-06, 19:50
Dziekij
zapaietam to chyba raz na zawsze
ernieball
Posty: 35 Rejestracja: 2014-12-19, 10:32
Lokalizacja: Rawa Maz.
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: ernieball » 2015-04-08, 09:49
Ja zmieniałem teraz wahacz główny w S6 prod.2000r. model 2001r. i mogę tylko napisać, że u mnie jest mały sworzeń.
RooS
Posty: 443 Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RooS » 2015-04-08, 19:12
W przypadku A6 C5
sworzeń 21 montowany w autach wyprodukowanych do 09.2001
sworzeń 16 montowany w autach wyprodukowanych od 09.2001
W przypadku Polski wszystko możliwe, szczególnie biorąc pod uwagę fakt jak łatwo wymienić zwrotnicę po dzwonie :D
ernieball
Posty: 35 Rejestracja: 2014-12-19, 10:32
Lokalizacja: Rawa Maz.
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: ernieball » 2015-04-09, 09:14
Mój jest na "pograniczu" prod. 09.2000r. - mały sworzeń.
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2015-04-09, 10:09
Weryfikacja jest bardzo prosta.
Aluminiowe zwrotnice maja waski sworzen. Stalowe szeroki
Czy masz alu czy tal widzisz to przez kolo
bloku
Posty: 70 Rejestracja: 2015-01-07, 16:19
Lokalizacja: Reda
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: bloku » 2015-04-10, 16:59
SID pisze: Weryfikacja jest bardzo prosta.
Aluminiowe zwrotnice maja waski sworzen. Stalowe szeroki
Czy masz alu czy tal widzisz to przez kolo
Taaa...ja dziś się właśnie przekonałem. 04.2000r AQJ i alu zwrotnica i wąski (16mm) sworzeń.
Piotrek_85
Posty: 36 Rejestracja: 2015-03-31, 21:02
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Piotrek_85 » 2015-04-10, 20:40
Potwierdzam. U mnie w S-ce rowniez maly sworzen 16 mm. Alu zwrotnica.
pisi
Posty: 20 Rejestracja: 2011-01-11, 11:34
Lokalizacja: Zakopane
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: pisi » 2015-05-20, 17:38
Wszystkie eski (S6) mają alu zwrotnice.