Ja ma ten problem ze zawsze jak sie zastanawiam nad zmiana to mysle na co. I tu pojawia sie problem bo nie ma alternatywy w sensownych pieniadzach... Jedynie jakies b7 i swap na 2.7
Mowilem ze Ciebie to pochowaja w tym aucie bo tyle hajsu wsadzonego w auto to na pewno nie odzyskasz a sprzedawac za 20k jak wiekszosc b6 teraz to szkoda zdrowia
buba pisze:Mowilem ze Ciebie to pochowaja w tym aucie bo tyle hajsu wsadzonego w auto to na pewno nie odzyskasz a sprzedawac za 20k jak wiekszosc b6 teraz to szkoda zdrowia
Hmm... wsadziłem tyle ile każdy w mody S/RS B5. Sam SWAP na szczęście to był dobry biznes
Jak będę sprzedawał, to tylko za sensowne pieniądze.
Ludzie sprzedają modzone S/RS za większe pieniądze niż seria... sprzedają w PL, w DE, więc jestem dobrej myśli. Nie będę chciał kwoty z kosmosu, ale na pewno nie 24k.
po s4 moim zdaniem pozostaje jedynie kilka sensownych wozów do wyboru rs4b5, rs4b7, rs6c5 + manual , m5 e60 + manual z usa w "nieco" większym budżecie... oczywiście wtedy kiedy ktoś ceni sobie komfort oprócz sportowego charakteru i ma 4 osobową rodzinę bo tak to tylko kilka coupe i roadsterów
Moglem diesla kupic to bym nie mial dylematu. Kumpel ma 1.9 zrobione na 200KM i teraz szuka cos nowego i przjechal sie gnojowozem 3.0 C6 i podjarany na maxa jak to sie odpycha...