RS4 Limo by Marecki

Moderatorzy: buba, Mod-Team

luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

RRyb pisze:albo dołożyć chłodnicę oleju
+1
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

Panowie chłodnica oleju juz leży.... no to teraz mam dylemat k03 czy k04 ile seryjna k04 wyda w AGB bo robiąc chybryda znowu k04 później wstanie...
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

Ale co to znaczy później wstaje ? Może i odrobinę później ale po pierwsze wyżej ciągnie a po drugie mocniej. K04 to 420-440KM spokojnie a jak "podopieszczasz" co trzeba to i 480 może być.
A jak pomodzisz mocno dolot, kolektory, głowice to i 500 pęknie jak u Sid'a
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

Jak lubisz ostro pozasuwać to nie ma sensu ko3 bo wymieknie , a przy ostrej jeździe i tak używasz wysokich obrotów jesli celujesz w okolice 400 to k04 z rs4 według mnie będzie o wiele lepsze
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

Dzięki panowie za rady ale 2.7 to dla mnie nowość 1.8t 2.2t 2jz mam w małym palcu i wiem co i jak ale tu wszystko jest razy dwa :) w takim razie będzie k04 :) k03 pójdzie pod młotek. Gdyby ktoś coś słyszał kupię k04, stan obojętny.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Pakuj od razu z rs6 ;-)
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

Na miasto lepsze k03
Awatar użytkownika
Floro
Posty: 197
Rejestracja: 2014-01-02, 22:09
Lokalizacja: Ełk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Floro »

Lepsze, gorsze najlepiej jak masz możliwość przejedź się na K03 i K04 i sam ocenisz co to je lepsze dla Ciebie 8-)
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Najpierw zrób body, włóż serie AGB i naciesz się autem - potem kombinuj
Mechanikę robisz sam więc kosztów nie poniesiesz z wyjęciem silnika ponownie.
Jak zaczniesz od mocy to autem w tym sezonie nie wyjedziesz bo co chwila coś zmienisz
Obrazek
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

adi a porównywałeś wykresy aut K03 330KM i K04 440KM ? porównaj zakres użyteczny czyli jakieś 3500 do powiedzmy nawet 5000 obrotów? Uwierz mi że samochód 330 konny na K03 nie jedzie nic lepiej z dołu jak 440 konny na K04...no chyba że porównujemy jazdę od 2500 do 4000 obrotów...tylko w takim razie po co komu weekendowe autko z turbo pod maską....trzeba sobie kupić ładne E46 cabrio z 2 litrową benzyną i się lansować po mieście ;-)
sporo taniej wyjdzie :mrgreen:
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
marko
Posty: 205
Rejestracja: 2011-11-30, 23:12
Lokalizacja: niemcy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marko »

ja tez proponuje wstawienie chlodniczki oleju nawet 9 rzedowa doje rade studzic olej a najlepsza alternatywa aby nie przeplacac za chlodniczke to wstawic od opla omegi jest spora gruba i w nadkolu sie zmiesci swobodnie a koszt to max 70 zl
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

Bracus nie chodzi o porównywanie wykresów. Jeździłem rs4 i dla mnie w ogóle z dołu nie jedzie. W mieście jeżdżąc od świateł do świateł moim zdaniem dużo lepsze k03 gdzie turbo wstaje od samego dołu. Każdy lubi co innego wiadomo.
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

tak jak mówi ADI K03 mają ten plus że naprawdę zajebiście wstają i przy miejskiej jeździe jest to duży plus, z tym że rzeczywiście magia się kończy przy 5700obr, bo potem puchną...
Ogólnie wydaje mi się że co byś nie wybrał to moc rzędu ok 400 koni i napęd quatrro i tak wystarczy do objechania 99% aut w twoim mieście, no chyba że tam u was co trzecia fura to GTR, to wtedy szedłbym w garetty odrazu albo single big turbo :-)
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

Hehe sąsiad mój ma 3 Supry jest kilka mocnych audi 600+ co bym nie zrobił i tak będę miał najslabsze:p z naszego grona:p ale auto ma być bezawaryjne żebym nie musiał się martwić ze cos wypadnie, ale jak już Sid wspomniał pojezdrze na k03 i zobaczę czy mi wystarczy czy nie :) pozdr
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

gdzie ty masz w Rzeszowie te 3 supry i te kilka mocnych audi 600+ bo ja chyba nie w temacie jestem ?
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
ODPOWIEDZ