RS4 Limo by Marecki

Moderatorzy: buba, Mod-Team

lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

marecek1522 pisze:dzięki :) fakt faktem jest teraz moda na duże moce ale nie chce żeby auto zrobiło się bezużyteczne z powodu turbo dziury RS ma być ładny moc okolice 400 ps +- a do zabawy mam inne samochody a4 niestety ośka ale dobra opona i daje rade :)
Szkoda że nie quatrro , bo chciałem się podpytać ,jak się prowadzi... :-(
Chodzi mi pogłowie taki time attack projekt 1,8 t Quatrro 400hp+ w lekkiej budzie,ale nie wiem czy to ma sens ,bo można taki sprzęt ogarnąć w dobrych pieniądzach ,ale czy to będzie skręcać ,to już kwestia zagadkowa...
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

powiem Ci tak wszystko zależy do jakiej budy to wpakujesz i jaki bedzie zawias , przyznam że na seryjnym zawiasie i seria hamulec auto zachowywało sie jak łódź na wodzie ale teraz jest gwint dobry chebel i prowadzi sie jak po szynach jedynie co to fura ucieka mi na zakrętach gdy wchodzi boost auto ucieka do zewnętrznej ale z quattro tego nie będzie . w a3 bądź pochodnej budzie ma to sens ale a4 jest cięzkie
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

lukfk pisze:
marecek1522 pisze:dzięki :) fakt faktem jest teraz moda na duże moce ale nie chce żeby auto zrobiło się bezużyteczne z powodu turbo dziury RS ma być ładny moc okolice 400 ps +- a do zabawy mam inne samochody a4 niestety ośka ale dobra opona i daje rade :)
Szkoda że nie quatrro , bo chciałem się podpytać ,jak się prowadzi... :-(
Chodzi mi pogłowie taki time attack projekt 1,8 t Quatrro 400hp+ w lekkiej budzie,ale nie wiem czy to ma sens ,bo można taki sprzęt ogarnąć w dobrych pieniądzach ,ale czy to będzie skręcać ,to już kwestia zagadkowa...
Adam Gładysz miał zacną zabawkę wieki temu, prowadziło się to bardzo dobrze, jak będę u chłopaków w Tarnowie, to może podpytam (chyba go jeszcze widziałem parę lat temu)

http://www.supertouringregister.com/reg ... ehicle/75/

Marecki, fajny projekt, życzę zapału bo roboty będzie sporo. Co do mocy, osobiście wybrałbym szybkie k03 albo k04, niż coś większego, mowa oczywiście o poruszaniu się po mieście
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Marek a co Ty kolor skorupy mi podprowadzasz !

ps: za 2 miesiące będzie nast S4 body RS sedan ale BIAŁY !
więcej info nie zdradzę
Obrazek
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

hah Andrzej Ty i tak swoim nie jeżdzisz :P co zrobisz że mamy podobny gust :P
Awatar użytkownika
wujek 2pac
Posty: 410
Rejestracja: 2012-01-22, 23:22
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: wujek 2pac »

No takie eSki w sedanie z RS body wyglądają fajnie... ale dalej to nie RS :-|

Dodatkowo za kilka lat takie "kundle" będą nic warte... zmienia się trendy, moda i skończą pod płotem.
Szukamy teraz dla dziewczyny Renault 5 Turbo (uparła się, ze jak klasyk to tylko taki :oops: ) i wszystkie pomodzone albo stoją zarośnięte, albo ich oprawcy chcą za nie krocie bo chyba myślami nadal są w szalonych latach dwutysięcznych :roll: ale i te z czasem trafia do huty :-P
Lancia Fulvia Coupe
Renault 5
Fiat 126p
FSO Polonez
Audi Cabriolet
Audi S4
Audi RS4 B5 & B7
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

Wujek dobrze gadasz rs4 i renault 5 Turbo to już klasyki i ciężko znaleźć coś sensownego a jak już coś jest to mega sieka , ale jak to się mówi każdy chwali to co ma , wychowałeś sie na budzie B5 i zawsze będzi Ci się podobać a ja budując ten samochód nie myśle nawet o sprzedaży będzie stać w garażu bo to auto weekendowe ma być ładne i dawać troche frajdy , chociaż dla większości Kowalskich to będzie dalej stara A4ka
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

Hybrydy k03 i Wagnera kolektory. Myślę że 400hp++ i 650 NM ++ będzie
iceman
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-24, 23:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: iceman »

Słyszałem , że nie powinno sie 360 przekraczac na hybrydzie , dwóm osobom przy ok 380 sie poddały.
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

To tak samo nie powinno się robić więcej niż 320 na k03 a ja miałem 343. I dalej chodzą do tej pory a nie wiadomo ile przebiegu miały. A lekko u mnie nie miały :-D
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

Ja tez uwazam ze albo slabszy program albo K04 ;-) Wiem co mowie😊 myslalem ze Hybryda K03 wstaje szybciej niz K04... A w testach z 3biegu OD 1tys obrotow testowalem moja k03 hybryde 380bhp 560nm z rs4 K04 460bhp 674nm I wystartowaly rowniusko ;-) ale ducha zabraklo po 5,5 tys obrotow :shock: Koniec kropka Hybryda to alternatywa Na mala noc...lepiej dolozyc I miec cos :mrgreen:
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

Co do koloru to czerwony jest kox 8-)

Obrazek
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

Ko3 jest do spokojnej jazdy , starty równoległe jeszcze wytrzymuje ale ściganie sie po zakretach i na dłuższych odcinkach gdzie ma cały czas obciążenie nie daje rady :-)

Ta buda nie lubi Ko3 :-D
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

Malo tego...Temperatura tej turbiny jest kosmiczna😊 pare mocnych boostow I masz 120 stopni az milo :mrgreen: Wal w K04
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

albo dołożyć chłodnicę oleju
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
ODPOWIEDZ