Modyfikacje :
Body kit :
Audi A4 B5 quattro oryginalnie zwykle 2.8, poprzedni właściciel zrobił swap na 2.7 Bit z kompletnymi napedami itp. Mi udało się kupić sama budę z napedami skrzynia ale bez silnika. Obecnie dołożone całe kompletne Body RS4 drzwi błotniki progi zderzaki, tylny zderzak przerobiony z Avanta, chociaż lekko nie było, ponieważ plastik z rsa nie nadawał się do spawania trzeba było nitować itp.. obecnie wstawione tylne ćwiartki i auto powoli się maluje. w planach jeszcze elektryczny spojler na tylną klape z a7 .
Silnik:
2.7 Bit AGB
Na razie seria leży w garażu i czeka w kolejce. Zakupiłem jedynie komplet uszczelek na cały silnik, przekładki pod kolektor ssący, głowice z 2.8 turbiny hardcorowe hybrydy K03, ale już wiem że będą za małe, wlecą pewnie k04 z rs6. Kolektory jak będą chęci i czas to wyspawa się customowe. Plan na moc jest okolice 500ps , miało być delikatnie na k03 żeby auto gryzło od dołu i dobrze sie nim jeżdziło po mieście ale wstyd żeby w takim aucie z takim nakładem było 300+ :P
Hamulce:
Przód 6tłok Brembo tarcze 345 przewody w stalowym oplocie.
Tył 335x22 z rs6
Wszystko odnowione serwo podwójne z rsa.
Wydech :
Dp ori rs4 z katami dalej custom na jednej końcowej puszce, końcówki ala RS4
Dolot :
Fmic centralny orurowanie customowe do ic i turbo. Jak się uda to wystroi się auto bez przepływki i wyleci Ygrek .
Elektronika:
Na razie ori ECU, nie myślę inwestować w tuningowy komputer, ten jest po lifcie więc można mu wgrać np: Lc i kilka map .auto strojone oczywiście będzie w Cp-tuning.
Układ paliwowy :
Wtryski deka 850
Pompa paliwa Rs4
Zawieszenie i napęd :
Zawias gwint Vogtland przód tył, zwrotnice aluminiowe z RS4 , cały napęd ori S4, sprzęgło ori RS4
Wnętrze :
Skóry Recaro, nagłośnienie Bosse, ori Carbony, trochę plastików z wnętrza pójdzie do Hydrografiki, zegary RS4, czarny sufit, radio RNS-E z B7 przerobione pod B5.























[/img]
[/img]
[/img]
[/img]