Byłem dzisiaj w ASO Audi zapytac o sprzęgło i moje pytanie jest takie czy sprzęgło oryginał od S4 rózni się tylko dociskiem od RS4? bo z tej ich rozpiski tak wynika.
Mało tego sprzegło od RS 4 jest tańsze o 30 zł niz komplet sprzęgła od S4 (tarcza,docisk,łożysko) i kosztuje 1658,00 zł -minus ewentualne znizki
Daje, daje. Tzn do startów z obrotów nie bardzo, ale do normalnego użytkowania jak najbardziej - osobiście teraz na takim jeżdżę, a z US płynie już FX400
Tak jak to sprytnie kosiniak ujął między słowami nie opłaca się kupować sprzęgła-serii do modzonego auta, chyba że masz auto też serię i nie chcesz z nim w przyszłości nic robić. Lepiej dołożyć i kupić chociażby Cluchmastersa.
Audi seria plus zrobiony wydech takze teoretycznie przygotowany na program ale nie chce nic z nim zrobic.W zeszłym roku dłubałem 1.9 tdi i sie rozsypał także mam złe doświadczenia
Mysle że seria RS4 spokojnie mi wystarczy.
U mnie seria RS4 [zamiennik LUK] spisuje sie bardzo spoko. Zrobilem juz 5000km od swapa, nie raz bylo strzelane z 3000-4000 i jest okej . Fakt faktem przy strzale z 5000-5500 obr juz smierdzi, ale...
Coś dorgo chcą za t RS-owskie sprzęgło w ASO.
Pamiętam,że wymieniając sprzęgło w S4 kilka lat temu płaciłem za nie w ASO 1100 złociszy.
S4 miało 321KM i to sprzęgło mimo strzałow i zaliczenie dwóch zawodów na 1/4 sprawowało się bardzo dobrze.
950 zł sprzęło LUK z RS4....ogólnie odradzam to sprzęgło i do seryjnej S4 jak i po modach.....Nic nie warty szajs....Ledwo ułożysz i juz zaczyna się ślizgać....Szkoda kasy na oem sprzęgło z RS4
osobiscie mysle ze zmienily sie materialy bo kilka lat temu jak zakladalem do s4 sprzeglo z rs4 sprawowalo sie bardzo dobrze , tak jak Norbi pisze. Moze teraz robia z innych odpadkow i dlatego tak sie dzieje ale faktycznie cos z nimi nie tak bo duzo negatywnych opinii slyszalem .