S4 Avant Parchatek by RooS
Póki niemalowany to co najwyżej podrapany zderzak i szpachel na tylnych błotnikach można oglądać :) Narazie ma jeździć, a nie wyglądać. Przydałaby się jakaś szkoda na oc żeby odmalować całe auto.Igor_s4 pisze:Ladnie:) Chyba bede musial zajechac pod auto land oblukac na zywo:p
PS. ktoś podpowie coś z tą sondą bo błąd wraca i nie wiem czy ją odsuwać od wydechu czy coś z nią nie tak. Pewnie przez brak katów takie cuda.
I mała zajawka:

-
- Posty: 95
- Rejestracja: 2014-07-02, 16:51
- Lokalizacja: Braniewo
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 2014-07-02, 16:51
- Lokalizacja: Braniewo
- Płeć:
- Kontakt:
przy dwóch sondach wywalenie kata nie ma znaczenia.
na początek sprawdził bym wtyczkę, potem rezystancję grzałki i ewentualne przebicie co natychmiast eliminuje sondę z dalszego użytku.
potem sprawdził ewentualne rozjazdy na bankach. Gdy są rozjazdy to zamienił bym miejscami sondy. Gdy rozjazdy się przerzucą na druga stronę to również potwierdza wadliwą sondę. Gdyby nie było rozjazdów szukał bym usterkę w dolocie, lewe powietrze po jednej stronie kolektora ssącego i lewego powietrza od strony wydechowej (przedmuchy) przed katalizatorem.
na początek sprawdził bym wtyczkę, potem rezystancję grzałki i ewentualne przebicie co natychmiast eliminuje sondę z dalszego użytku.
potem sprawdził ewentualne rozjazdy na bankach. Gdy są rozjazdy to zamienił bym miejscami sondy. Gdy rozjazdy się przerzucą na druga stronę to również potwierdza wadliwą sondę. Gdyby nie było rozjazdów szukał bym usterkę w dolocie, lewe powietrze po jednej stronie kolektora ssącego i lewego powietrza od strony wydechowej (przedmuchy) przed katalizatorem.
Zaciski 1LL + ori tarcze 360 MM z A8 D3 4.2. Dystanse Alu PA6 przód z centrowaniem pod większe otwory w 18' Tecnomagnesio, dłuższe utwardzane szpilki. Przy okazji wymiana płynu i odpowietrzenie.
Ile się naj#@%em z tymi dystansami to jeszcze wiekszy szacun dla nosba za mniej niz 400 bym sie nie schylil :P najpierw toto nie pasowalo w felgi bo inne centrowania, a potem nie wchodzilo na piaste bo podwojny stopien. Ale co tam zrobione :)



Efekt WOW hamowanie 200 - 0 względem serii praktycznie 0 fadingu. Kierownice z phaetona zerwałyby cyce ale stwierdziłem, że upalam okazjonalnie po mieście więc odpuszczam sobie ten mod.
Niestety bez rolki się nie obejdzie, Avusy to by jeszcze się schowały ale te 18 już bez dystansów były na styk z nadkolami.

Także ktokolwiek widział, ktokolwiek wie szukam rolki do nadkoli do wynajęcia.
P.S ori heble 321 z s4 polifty są na handel : zaciski + jarzma + klocki lux nowe TRW + tarcze bez rantów.
Plany:
1. Adaptery + 300 mm na tył.
2. Blacharka zbliża się wielkimi krokami (niechętnie
)
Ile się naj#@%em z tymi dystansami to jeszcze wiekszy szacun dla nosba za mniej niz 400 bym sie nie schylil :P najpierw toto nie pasowalo w felgi bo inne centrowania, a potem nie wchodzilo na piaste bo podwojny stopien. Ale co tam zrobione :)



Efekt WOW hamowanie 200 - 0 względem serii praktycznie 0 fadingu. Kierownice z phaetona zerwałyby cyce ale stwierdziłem, że upalam okazjonalnie po mieście więc odpuszczam sobie ten mod.
Niestety bez rolki się nie obejdzie, Avusy to by jeszcze się schowały ale te 18 już bez dystansów były na styk z nadkolami.

Także ktokolwiek widział, ktokolwiek wie szukam rolki do nadkoli do wynajęcia.
P.S ori heble 321 z s4 polifty są na handel : zaciski + jarzma + klocki lux nowe TRW + tarcze bez rantów.
Plany:
1. Adaptery + 300 mm na tył.
2. Blacharka zbliża się wielkimi krokami (niechętnie

Trochę racji w tym jest co piszesz ale żebyś się nie obrażał nie mlaskałem tylko spytałem na pw o cenę i stwierdziłem, że z satysfakcją zrobię to sobie taniej. Nie licząc czasu wyszło mniej ale od kogoś obcego i tak bym wziął tak jak ty. POMÓGŁ leci do ciebie za patent :Pnosb pisze:szkoda ze tak pozno zrozumiales dlaczego cena taka a nie inna i mlaskales na forum ze za drogi jestem za dobry patent i gotowe rozwiazanie
Także bez ściemniania twoja oferta za zaciski, tarcze + klocki ATE + dystanse jest lux i naprawdę polecam zamiast serii.
I cena klocków w porównaniu do Brembo z Cayenna jest naprawdę fajna.
[ Dodano: 2015-04-25, 15:41 ]
Esa zaczęła przerywać nierównomiernie w każdych zakresach obrotów.
Znaleziono 1 b³¹d:
17765 - Sterowanie zap³onem cylindra 1
P1357 - 35-10 - zwarcie z mas¹ - Sporadyczny
Czyżby cewka? Praktycznie w ciągu kilku sekund zaczęło kuleć, wcześniej nic nie dawało znać, że się wysrywa. Miał ktoś cuś takiego?
[ Dodano: 2015-05-31, 10:36 ]
Autko ogarnięte w parę dni, trochę podmieniania było ale powód znaleziony.
Następnie zmienione dwa wahacze dolne tylne.
I czas na pierdółki których brakowało przy okazji przeróbki zderzaka.
Nowe spryskiwacze + zaślepka sprysku + końcówka listew dolnych tylnego błotnika.

Przód rozebrany, IC wyczyszczone z syfu.

Kratki pocięte pod wklejenie siatek ABS z plastrem miodu

Zderzak rozebrany i oddany do naprawy z malowaniem.

Kratki wycięte, klejone, szpachelek, podkład i malowanie.

Czas na klejenie i montaż...

[ Dodano: 2015-05-31, 20:07 ]
efekt końcowy:

300,- a cieszy michę.
W ciemnym aucie według mnie kozak wygląda jak wsio wycięte. Ale wcześniej obejrzałem jak w srebrze i jakoś tak nie przemówiło to do mnie:Steri pisze:...wygląda dużo lepiej i agresywniej :P jak chcesz pogląd to zobacz u mnie w temacie ;)

Wygląda jak A6 C5...
Teraz czas na montaż 300 mm z tyłu :D i obowiązkowo dokładka z Cupry. A beleczkę można zawsze wyrezać, bo kratkę pod spodem zrobiłem z jednego kawałka jakby mi się uwidziało inaczej.