Customowy dolot RS6 C5
Customowy dolot RS6 C5
Czy ktoś z szanownego grona kierowników, może polecić jakąś solidną firmę z Warszawy lub okolic, która pospawa mi taki ładny dolocik jak na poniższych fotkach?
No i gdzie można kupić takie zacne filtry ITG?
http://img403.imageshack.us/img403/7810 ... 702218.jpg
http://img577.imageshack.us/img577/6010 ... 040118.jpg
No i gdzie można kupić takie zacne filtry ITG?
http://img403.imageshack.us/img403/7810 ... 702218.jpg
http://img577.imageshack.us/img577/6010 ... 040118.jpg
Za bardzo wciagaja powietrza tzn dużo zanieczyszczeń wlatuje do środka, a olejek do nasączanie nie wybiera wszystkiego, sprzedawałem swego czasu rożne filtry i najlepiej k&n wypadał w mojej ocenie i klientów, zdecydowanie lepiej zbiera syf, i dają ładny rasowy pomruk silnika, minusem jest to ze będziesz miał głośniej tym bardziej w v8, zależy jak sie na to patrzy. Zeby nie było miałem ITG w swoim aucie na testy, zmieniałem na k&n. Ale trzeba pamietać o tym ze każdy lubi co innegoImmo pisze:To raczej auto Dyla, nawet gdzieś na forum były te fotki :)SID pisze:Foto silnika Grzeska RS6
Dlaczego? Za słabo filtrują, za szybko się zapychają?LCQ pisze:Nad ITG bym się zastanowił, moim zdaniem filtry super ale do zastosowań czysto sportowych, K&N lepiej sprawdzi sie w codziennym użytkowaniu
Znalazłem :)SID pisze:Auto Grześka z Częstochowej, jezdziłem tym
no chyba że obaj zrobili podobne
viewtopic.php?p=22198#22198
I wszystko jasne, dziękiLCQ pisze:Za bardzo wciagaja powietrza tzn dużo zanieczyszczeń wlatuje do środka, a olejek do nasączanie nie wybiera wszystkiego, sprzedawałem swego czasu rożne filtry i najlepiej k&n wypadał w mojej ocenie i klientów, zdecydowanie lepiej zbiera syf, i dają ładny rasowy pomruk silnika, minusem jest to ze będziesz miał głośniej tym bardziej w v8, zależy jak sie na to patrzy. Zeby nie było miałem ITG w swoim aucie na testy, zmieniałem na k&n. Ale trzeba pamietać o tym ze każdy lubi co innego
