Zawieszenie - jakie będzie najlepsze do DD

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Zawieszenie - jakie będzie najlepsze do DD

Post autor: volski1 »

Panowie, co będzie najbardziej komfortowym rozwiązaniem w rodzinnym dupo-wozie:
- amortyzatory B6 lub B8 i seryjne sprężyny
-gwint B16 PSS9 na skręcony miękko
-KW v3 też na miękko
Ma być jak najbardziej komfortowo ;-)

I drugie pytanko tyczące się wahaczy przedniego zawieszenia, dedykowany lemfoerder czy ori z aso (trochę się boje że trafie na jakieś sparciałe leżaki magazynowe).

Pozdrawiam. ;-)
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

Zawieszenie bierz lemforder albo meyle hd, śmiało.

Co do amorów się nie wypowiadam bo są tutaj inni testerzy z doświadczeniem. Jak ma być komfortowo to bym dał tylko sprężyny z leciutkim - na ori amorach.
Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

U mnie taki setup (ori amory + obnizajace sprezyny) sprawowal sie znakomicie. Auto A8 D2, niby inne,ale mysle,ze kolosalnej roznicy nie ma.
Vorsprung durch technik
bloku
Posty: 70
Rejestracja: 2015-01-07, 16:19
Lokalizacja: Reda
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bloku »

Ja mam serie springi na B4 i jest za miekko. Adam, Sibul ma w swojej eSie B6 i twierdzi, że jest optymalnie. Ja też w taki układ idę. Pomimo, że mam półroczne B4ki.
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

Do obniżających springów jest B8, B6 stworzona jest dla lepszego tłumienia i pracy przy większych obciążeniach ale nie jest dostosowana do obniżających sprężyn. Tyle teorii ze szkoleń bilsteina.
Awatar użytkownika
IreK_PV808
Posty: 142
Rejestracja: 2014-04-13, 15:55
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: IreK_PV808 »

Jak każdy swoje chwali to ja też :D ,

H&R niestety tyko regulacja wysokości (poprzedni właściciel w CH takie założył) wg mnie przyjemne zawieszenie na dupowóz , do latania po zakrętach chyba trochę za miękkie ale to może dlatego że się przyzwyczaiłem .

http://hrsprings.pl/zawieszenia-gwintowane-m-10.html

"Zawieszenia gwintowane H&R twin-tube"


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c7 ... 05f06.html
Piotrek_85
Posty: 36
Rejestracja: 2015-03-31, 21:02
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Piotrek_85 »

Koledzy podpowiedzcie, czy mogę zamawiać i czy wszystko będzie pasowało do mojej S-ki

http://allegro.pl/zestaw-wahaczy-meyle- ... 41631.html

Pozdrawiam
k4mil3k
Posty: 154
Rejestracja: 2015-03-29, 15:52
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: k4mil3k »

Jeśli chodzi o amory, też rozważałem B8 do DD (do RS6) ale na rs6.com trafilem wątek o amorach Koni Sport właśnie do S6 na ORI sprężyny. Niewątpliwym plusem jest możliwość wstępnej regulacji tłumienia podczas montażu. Ja je właśnie zamówiłem. Jeśli Ci się nie spieszy z tematem to poczekaj, do 16 - 17 kwietnia powinny być zamontowane i zdam relacje. Poniżej wspomniany wątek.

http://www.rs6.com/showthread.php/23946 ... low-Sports

[ Dodano: 2015-04-16, 17:14 ]
Amory założone. Opis w temacie viewtopic.php?t=6802
Nie mam wprawdzie porównania do B8, ale jestem zadowolony.
Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ