po hamowni po raz pierwszy usłyszałem ffyffyffy
i jakoś tak inaczej się zrobiło
sprawdziłem div`ki, obie padły dz..ki
brać N, P, czy od RS`a?
i nie pobijcie się
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
710 oryginalny (OEM 2000 6MT S4, <2000 A4 / TT / Passat)
710A 8.8lb sprężyna (OEM 2000 tiptronic S4 2001 S4, <2002 A4 / TT / Passat)
710B (OEM 2001.5+ S4, S2?)
710C (OEM dla Beetle?)
710g (wiosna 14lb? Niektórzy przyszli w workach z naklejkami N?)
710H?
710N 14lb sprężyna (OEM 2002 A4 / TT)
710P (OEM dla RS6). Posiada wzmocnioną silikonową membranę, i ma prowadnice mosiężne mocujące wargę uszczelniającą w dostosowywaniu się do siedzenia. Zawór zaczyna się otwierać przy ~ 6 in Hg. vacu
Możliwe numery katalogowe (?):
06B-145-710A / B S4 2.7t
034-145-710A / B / C / N A4 1.8t, S2, Passat, Beetle
06A-145-710A / H / G / N / P TT 1.8t, RS6 4.2t
takie coś znalazłem
mam firmowo A, i pójdą raczej P
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D