RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg
- marecek1522
- Posty: 159
- Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Panowie takie zabiegi jak rozwiert pasowanie czy wyważanie to tylko krasnobrodzka w Warszawie chociaż i tak trzeba ich pilnować żeby zrobili tak jak chcemy , robiłem już tam takie silniki jak 2.2t 2jz c20let 2.7bit 1.8t i nigdy nie było problemu albo Weps w Piasecznie , fachowa obsługa nowe maszyny i profesionalne podejście do klijęta Pozdro
Nie tylko. Nigdy nic nie robiłem na Krasnobrodzkiej ani u Wepsów a nie jeden silnik juz złożyłem.
Nie maszyny robią silniki tylko ludzie. Maszyny nie muszą być nowe, tylko sprawne. Czynnik ludzki w większosci przypadków pierdoli temat.
[ Dodano: 2015-02-28, 01:06 ]
Zresztą Marecek nie dziwie ci się, że wozisz do wawy robić silniki. W Rzeszowie raczej niema żadnych zakładów szlifierskich godnych polecenia.
P.S. SID juz o tym doskonale wie
Nie maszyny robią silniki tylko ludzie. Maszyny nie muszą być nowe, tylko sprawne. Czynnik ludzki w większosci przypadków pierdoli temat.
[ Dodano: 2015-02-28, 01:06 ]
Zresztą Marecek nie dziwie ci się, że wozisz do wawy robić silniki. W Rzeszowie raczej niema żadnych zakładów szlifierskich godnych polecenia.
P.S. SID juz o tym doskonale wie

- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Panowie Skorupa dzisiaj pokazała foch'a i już ostatniego w swej karierze !
Po 7 latach walki z budą i prawie 10-ciu z silnikiem 3,0L - poddaje się.
Silnik idzie na części sprzedaż , buda pewnie też ale o tym zadecyduje za kilka dni
Silnik 3,0L (wszystko po przebiegu bez obciążenia na placu 10-50km :
- blok OEM RS4 AZR rozwiercony
miski, pompy oleju, cały dół to RS4
- głowice RS4 po pełnym CNC stage 3 w DE LOBA
zawory +1mm, talerzyki, sprężynki, prowadnice Supertech
- wałki ssące i wydechowe LOBA
- wtryskiwacze 630cc i 980cc Bosch
- pełen dolot RS4 puszka, rury, kolektor ssący, rura Y alu, przepustnica, trójnik, osłony carbon
- rura Y carbon LOBA
- większe rury dolotowe do turbo i do IC z nierdzewki LOBA
- OEM wiązka elektr
- turbo nowe TTE 750
- kolektory wydechowe WagnerTuning
- DP 3" i pełen wydech 3,5" na 2 tłumnikach
- sprzęgło z kołem 1-mas 6-cio łopatkowe Sachs LOBA
- wał 3,0l
- tłoki MAHLE
- korbowody PAUTER
- nowe panewki
- skrzynia biegów RS4 po remoncie z gwarancja
- IC centralny na rdzeniu Garrett
- podstawka oleju z chłodniczką
- wzmacniane poduszki silnika 034motorsport
- kupe inych
Buda :
- S4 sedan polift przerobione na OEM częściach RS4
- zawieszenie nowe tymczasowe AP gwintowane
- hamulce tył RS4 B5
- hamulce przód 8-tłok na tarczy MOVIT 370x35mm
- całe pełne zawieszenie alu z RS4 B5
- koła BBS CH 19"
- nowe lampy xenon Valeo OEM
- lekka tył klapa
- maska przód carbon
- licznik RS4
- deska oflokowana
- stabilizator tył + przód H&R
- kupe innych
Po 7 latach walki z budą i prawie 10-ciu z silnikiem 3,0L - poddaje się.
Silnik idzie na części sprzedaż , buda pewnie też ale o tym zadecyduje za kilka dni
Silnik 3,0L (wszystko po przebiegu bez obciążenia na placu 10-50km :
- blok OEM RS4 AZR rozwiercony
miski, pompy oleju, cały dół to RS4
- głowice RS4 po pełnym CNC stage 3 w DE LOBA
zawory +1mm, talerzyki, sprężynki, prowadnice Supertech
- wałki ssące i wydechowe LOBA
- wtryskiwacze 630cc i 980cc Bosch
- pełen dolot RS4 puszka, rury, kolektor ssący, rura Y alu, przepustnica, trójnik, osłony carbon
- rura Y carbon LOBA
- większe rury dolotowe do turbo i do IC z nierdzewki LOBA
- OEM wiązka elektr
- turbo nowe TTE 750
- kolektory wydechowe WagnerTuning
- DP 3" i pełen wydech 3,5" na 2 tłumnikach
- sprzęgło z kołem 1-mas 6-cio łopatkowe Sachs LOBA
- wał 3,0l
- tłoki MAHLE
- korbowody PAUTER
- nowe panewki
- skrzynia biegów RS4 po remoncie z gwarancja
- IC centralny na rdzeniu Garrett
- podstawka oleju z chłodniczką
- wzmacniane poduszki silnika 034motorsport
- kupe inych
Buda :
- S4 sedan polift przerobione na OEM częściach RS4
- zawieszenie nowe tymczasowe AP gwintowane
- hamulce tył RS4 B5
- hamulce przód 8-tłok na tarczy MOVIT 370x35mm
- całe pełne zawieszenie alu z RS4 B5
- koła BBS CH 19"
- nowe lampy xenon Valeo OEM
- lekka tył klapa
- maska przód carbon
- licznik RS4
- deska oflokowana
- stabilizator tył + przód H&R
- kupe innych
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
jezdził jak miała 552ps i czekała na body RS (tydzień przed terminem body się franca zapaliła)Szupryk pisze:Szkoda, bo ten projekt chyba nigdy nie jeździł od początku do końca idealnie![]()
![]()
dałą mi w sumie z 2-3 miesiące najlepszego kawałka z życia i najlepszego zapierdalania 552ps i 1400kg
to wspominam bdb i zostanie do końca w pamięci
- marecek1522
- Posty: 159
- Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt: