Sprzeglo
Sprzeglo
Czy od jakiegos auta pasuje kolo dwumasowe i sprzeglo do RS4?? od jakiegos 2,8 moze??
Zamierzam na wiosne wymienic i szukam punktu zaczepienia bo ASO to totalna porazka:(
Zamierzam na wiosne wymienic i szukam punktu zaczepienia bo ASO to totalna porazka:(
-
pm-motorsport
- Posty: 97
- Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
- Tytuł użytkownika: rajdy
- Lokalizacja: z kołyski
- Płeć:
- Kontakt:
-
kosiniak
-
pm-motorsport
- Posty: 97
- Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
- Tytuł użytkownika: rajdy
- Lokalizacja: z kołyski
- Płeć:
- Kontakt:
-
kosiniak
Maciek napisz mi co to za historia z tym towim sprzeglem bo juz sie gubie? jak to w koncu jest? To ty robisz te sprzegla czy robi je dla ciebie radzik? dla mnie to takie nielogiczne? Masz sprzet do ogarniania tego typu tematow? bo chyba nie miales wczesniej? Za co tak naprawde trzeba zaplacic te 2500 bo nie ukrywam ze to bardzo duzo. W USA zmieniaja sama okladzine a docisk seria z RSa i auta o mocach o jakich na forum nawet sie nikomu nie snilo smigaja az milo. Zmiana okladziny na jakas ceramike chyba tyle nie ksztuje? no 300-400zl to rozumiem? Mozesz wyjasnic skad te ceny?
Ale ty się czepiasz tego Maćka...sprzęgła a raczej tarcze sprzęgła robi Radzik ale Maciek ma tzw patent na to sprzęgło że nie ma takich efektów jak np u mistera Jacka że się ślizga bo ma sposób którego nie zdradzi i to chyba jest logiczne???
Co do cen to są jakie są, to jest cena za całe sprzęgło tak dla wyjaśnienia, komuś nie pasuje to nie robi.
Sprzęgła działają super sam się przekonałem nie szarpią nie wiadomo jak mocno można normalnie jeździć pedał jest miękki i to wszystko...nie którym może przeszkadzać to że bierze trochę wyżej niż sprzęgło z Eski czy RSa ale nie ma tragedii i da się z tym jeździć i co ważne znosi duże moce jak narazie 520KM bez problemu.
Więc jak możesz to przestań się czepiać
Co do cen to są jakie są, to jest cena za całe sprzęgło tak dla wyjaśnienia, komuś nie pasuje to nie robi.
Sprzęgła działają super sam się przekonałem nie szarpią nie wiadomo jak mocno można normalnie jeździć pedał jest miękki i to wszystko...nie którym może przeszkadzać to że bierze trochę wyżej niż sprzęgło z Eski czy RSa ale nie ma tragedii i da się z tym jeździć i co ważne znosi duże moce jak narazie 520KM bez problemu.
Więc jak możesz to przestań się czepiać
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
-
pm-motorsport
- Posty: 97
- Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
- Tytuł użytkownika: rajdy
- Lokalizacja: z kołyski
- Płeć:
- Kontakt:
-
kosiniak
-
pm-motorsport
- Posty: 97
- Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
- Tytuł użytkownika: rajdy
- Lokalizacja: z kołyski
- Płeć:
- Kontakt:
Spiek 4 płytki ale ze sprezynami w tarczy.
Ostatnio zmieniony 2010-03-03, 20:14 przez pm-motorsport, łącznie zmieniany 1 raz.
Maciek foto które wysłałeś mi jest tarcza sztywna bez sprężyn, czy to jakaś inna ? Mam jeszcze pytanie czy do tego sprzęgła można zrobić tarcze tradycyjną z okładziną organiczną lub coś podobnego i czy taka konfiguracja będzie wystarczająca na 500 KM ?
Generalnie z tematem sprzęgła też jestem ciągle w dupie za przeproszeniem.....a mój zestaw RS4 z każdym przejechanym kilometrem topnieje jak śnieg na wiosnę i szczerze mówiąc ścigać sie to juz nawet niemam po co jechać.....mam kilka alternatyw na sprzęgło na te 500 HP ale niektóre dośc kłopotliwe w zakupie i nie wiadomo też jak w praktyce zdadzą egzamin (chodzi głownie o sprzegła z USA South Bend lub Clutch Master) Znalazlem tez cos z Sachs Performance ale szukając w katalogach zadnen sprzedawca nie mógł mi go znaleźć mimo ze na stronie sachsa figuruje. Istnieje tez opcja którą proponujesz, ale znowu SID mówił ze jest dość agresywny taki zestaw, Michał mówi ze jest ok i cholera wie (w sumie musiałbym zobaczyć sam jak to sprzęgło zachowuje sie u SID'a). Temat w S4 jest na tyle zjebany ze wymiana sprzęgła to nie takie hop siup. A szkoda byłoby targać kilka razy skrzynie....no i najwazniejsza kwestia finansowa - szkoda źle zainwestować nie małą kase :/
Generalnie z tematem sprzęgła też jestem ciągle w dupie za przeproszeniem.....a mój zestaw RS4 z każdym przejechanym kilometrem topnieje jak śnieg na wiosnę i szczerze mówiąc ścigać sie to juz nawet niemam po co jechać.....mam kilka alternatyw na sprzęgło na te 500 HP ale niektóre dośc kłopotliwe w zakupie i nie wiadomo też jak w praktyce zdadzą egzamin (chodzi głownie o sprzegła z USA South Bend lub Clutch Master) Znalazlem tez cos z Sachs Performance ale szukając w katalogach zadnen sprzedawca nie mógł mi go znaleźć mimo ze na stronie sachsa figuruje. Istnieje tez opcja którą proponujesz, ale znowu SID mówił ze jest dość agresywny taki zestaw, Michał mówi ze jest ok i cholera wie (w sumie musiałbym zobaczyć sam jak to sprzęgło zachowuje sie u SID'a). Temat w S4 jest na tyle zjebany ze wymiana sprzęgła to nie takie hop siup. A szkoda byłoby targać kilka razy skrzynie....no i najwazniejsza kwestia finansowa - szkoda źle zainwestować nie małą kase :/
-
pm-motorsport
- Posty: 97
- Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
- Tytuł użytkownika: rajdy
- Lokalizacja: z kołyski
- Płeć:
- Kontakt: