S4 B5 podobno seria, nie trzyma mocy WYKRES do wglądu

Moderatorzy: buba, Mod-Team

radson93
Posty: 19
Rejestracja: 2015-01-04, 23:55
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

S4 B5 podobno seria, nie trzyma mocy WYKRES do wglądu

Post autor: radson93 »

Witam !
Zamierzam kupić eskę 98r. auto ogólnie seria (podobno) ale mam dwie wątpliwości i zwracam się z pytaniem do Was
1) Auto nie trzyma mocy, załączam wykres w linku, <a href=http://zapodaj.net/1b98eeea5675d.jpg.html>S4 wykres.JPG</a> co wy na to ?
2) Czy w przed liftach "Y" był aluminiowy/ plastikowy ?
Dzięki z góry za sugestie, pozdrawiam ! :)
Awatar użytkownika
quattrobokiem
Posty: 115
Rejestracja: 2014-10-17, 12:29
Lokalizacja: Nottingham
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quattrobokiem »

wstaw poprawnie zdjecia mate
radson93
Posty: 19
Rejestracja: 2015-01-04, 23:55
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: radson93 »

sory Pany, tutaj poprawny link http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/876 ... 669f8.html
jakies pomysły ? przepływka/dv/nieszczelność w dolocie ? czy moze zajeżdżony motor :-P
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

radson93 pisze: jakies pomysły ? przepływka/dv/nieszczelność w dolocie ? czy moze zajeżdżony motor :-P

...
Obrazek

bez sprawdzenia to se można z fusów powróżyć, ja nie wiem co ty chcesz z wykresu wywnioskować...

A Y plasitk.
radson93
Posty: 19
Rejestracja: 2015-01-04, 23:55
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: radson93 »

aha czyli w tym przypadku został "Y" zmieniony bo nie jest to plastik, wygląda na aluminum. Takie pytanie mi sie nasuwa od razu... czy w A6 z tym silnikiem 2.7TT nie były przypadkiem monotowane właśnie aluminiowe "Y" ? bo silnik wypluł 235 kuca co upodabnia go do przekładki z A6 do tej budy. Być może to moja wyobraźnia ale przecież wszystko możliwe a zdażały sie take przypadki :/
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

duzy niedobór i mocy i momentu,cała procedura sprawdzenia wszystkiego po kolei.
Było juz co kolwiek sprawdzane przed hamownią?
Steri
Posty: 163
Rejestracja: 2013-08-14, 12:23
Lokalizacja: Łęczna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Steri »

powiem Ci tak, hamowałem swoja s4 wlasnie na tej hamowni w fabryce mocy, wyszlo mi 240 KM, wszystko szczelne, kupe graty było wymienione. Ganialem sie potem z inna s4 tez seria to bez problemu go zlalem, pozniej z kolega ktory ma po sofcie na 300+ i dostalem wiadomo ale nie tyle zeby bylo widac roznice 70 KM, Wydaje mi sie ze ta hamownia troche przeklamuje, wczesniej tam hamowalem ibize ktora mialem porobiona na 190Km a u nich wyszlo niecale 180 wiec sadze, ze nie ma co sie tym wykresem sugerowac :)
radson93
Posty: 19
Rejestracja: 2015-01-04, 23:55
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: radson93 »

Możliwe że coś w tym bo w sumie auto sie nawet odpycha porównująć do poprzednich jakie oglądałem, ale z drugiej strony było by przekłamanie az 30KM ? Myślę że raczej coś z autem bedzie nie tak :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Gdzie to auto stoi ?
W A6 All trojnik ALU był tylko w latach 2005
Obrazek
radson93
Posty: 19
Rejestracja: 2015-01-04, 23:55
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: radson93 »

takashi
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-23, 23:27
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: takashi »

ta hamownia ma to do siebie ze zazwyczaj przeklamuje ale na korzysc. mijalismy sie przy samych torach jak wyjezdzales z fabryki-mocy, z tego co wiem logi nie byly robione a to mogloby cos wniesc na temat doladowania itd.
iceman
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-24, 23:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: iceman »

To Ty z czarnym leonem po lbn się ganiałeś? Zrób logi auta.
mateo027
Posty: 31
Rejestracja: 2013-09-15, 11:00
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mateo027 »

Na zdjęciu z ogłoszenia nie świeci check engine, a powinien. Sprawdzałeś czy przy włączeniu zapłonu się zapala? Częsta praktyka to zaklejanie go taśmą pod tarczą, a to by wskazywało czemu nie jedzie ;) BTW mam do sprzedania S4 B5 i to bardziej "jedyną taką" niż ta z ogłoszenia (trzyma ponad serię pomimo braku modów).
iceman
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-24, 23:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: iceman »

Generalnie w starszych S nawet jak przekręcasz zapłon to też chyba nie powinien się świecić check, tylko EPC.
mateo027
Posty: 31
Rejestracja: 2013-09-15, 11:00
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mateo027 »

iceman, dziwne. Jak jest aktywny check to musi sie zapalac dla testu na zapłonie.
ODPOWIEDZ