Modyfikacje
Silnik: orginal, zajechany jak starego dziada rower out, ABZ in
Modyfikacje głowicy: nowe uszczelniacze zaworowe i nowe uszczelki pod glowice :)
Modyfikacje bloku: hmmmmmmm, nic, bez sensu dotykac. A nieee, dostał nowy rozrzad.

Układ dolotowy: FMIC 550x230x65 , przepustnica 80mm, bov 50mm, dolot alu, zlaczki niebieskie - wsio z FMIC.pl

Układ wydechowy: jakis gotowy szwajcar dostarczony przez wlasciciela
Układ wtryskowy: 8x siemens deka od Neona, bosch 044 w bak po drobnym modzie

Elektronika: EMU + CAB-bus
Układ chłodzenia: chłodnica seria, 3 wentylatory - jeden ori, 2 od estd.pl

Układ napędowy: koło zamachowe mojego pomyslu, sprzeglo - spiek i podwojny docisk od Radzika - audi S2

Zawieszenie:seria
Hamulce: tył seria, przod Brembo ZR/ZL 18 na tarczy 345
BODY KIT: tylny zderzak zespawany ze zderzaka od s4 b6 i rs4 b7 - zeby bylo ladnie i z pazurem

PODZIĘKOWANIA: Dla wlasciciela za anielska cieprliwosc w oczekiwaniu na auto. Sezon z Alberta S2 skutecznie odwlekł plany oddania samochodu, i teraz trzeba nadrabiac.
Z ciekawszych patentow:
pedał gazu od 80 coby linka dzialala:

sprezarka klimy od zupelnie innego silnika (musiala byc nowego typu, bez elektrosprzegla, ale pasowac do lapy z ABZta. Wiec jest. Kolo pasowe z tlumikiem drgan mojego pomyslu:

Turbo sie zmiescilo tak:

Woda:

W trakcie okrajania seryjnej wiazki:

I ciekawostka - bez zderzaka przedniego jak sie naponawiesza chlodnice i intercoolery to wydawac by sie moglo ze bedzie trzeba przedluzac przod o kilka cm:

jednakowoz wszystko jest tak wymierzione zeby zderzak sie zamknal i z zenwtrz nic nie bylo widac:

Auto odpala, jezdzi - zostalo odpowietrzyc heble, doskladac przod, dorobic pare wezy od klimy. Z wlascicielem umówiony jestem na 600hp. Za to z Krisem z CP-tuning chcemy dmuchnac tyle ile wyda sprezarka :)