Witam,
niedawno moje A6 dostało chipa i zlogowałem sobie doładowanie. Poszły kanały 115,118 i 119. Możecie mi wyjaśnić czym one się różnia? I czy doładowanie które jest w poniższym logu jest dobre? Pierwszy przejazd na 3 biegu, drugi przejazd na 2 biegu. W tym drugim jest w jednej chwili 1,5b i troche mnie to martwi (raz logowane na torque pro i wyskoczyło 1.9b ale do tego podchodzę z rezerwa). 
http://vaglog.pl/log_201089.html
Tak czy inaczej błędów na kompie nie ma żadnych tylko te "przeładowanie" w logu. 
P.S. Jakie powinny być poprawne wartości N75 i czy obciazenie silnika na prawie 200% to nie za dużo :)
			
			
									
						
										
						Doładowanie po sofcie i prawidłowe wartości N75
Sprawdz szczelność dolotu , zawor n75 , wężyki do niego i gruszek, jak również zawory DV. 
Ja teraz stroiłem 2.7Biturbo i był problem właśnie z przeładowaniem - winne okazały się metalowe DV- które przycinały się , turbiny musiały się rozkręcać więcej niż trzeba, tłoczek się uczelniał i nagle przeładowanie się pojawiało nawet powyżej 1.5bara
Wlecialy seryjne DVki i po sprawie , więcej info
http://gregor10.pl/audi-a6-2-7-biturbo- ... m-412nm-2/
			
			
									
						
										
						Ja teraz stroiłem 2.7Biturbo i był problem właśnie z przeładowaniem - winne okazały się metalowe DV- które przycinały się , turbiny musiały się rozkręcać więcej niż trzeba, tłoczek się uczelniał i nagle przeładowanie się pojawiało nawet powyżej 1.5bara
Wlecialy seryjne DVki i po sprawie , więcej info
http://gregor10.pl/audi-a6-2-7-biturbo- ... m-412nm-2/
