Doładowanie po sofcie i prawidłowe wartości N75

Moderatorzy: buba, Mod-Team

xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Doładowanie po sofcie i prawidłowe wartości N75

Post autor: xan »

Witam,

niedawno moje A6 dostało chipa i zlogowałem sobie doładowanie. Poszły kanały 115,118 i 119. Możecie mi wyjaśnić czym one się różnia? I czy doładowanie które jest w poniższym logu jest dobre? Pierwszy przejazd na 3 biegu, drugi przejazd na 2 biegu. W tym drugim jest w jednej chwili 1,5b i troche mnie to martwi (raz logowane na torque pro i wyskoczyło 1.9b ale do tego podchodzę z rezerwa).

http://vaglog.pl/log_201089.html

Tak czy inaczej błędów na kompie nie ma żadnych tylko te "przeładowanie" w logu.

P.S. Jakie powinny być poprawne wartości N75 i czy obciazenie silnika na prawie 200% to nie za dużo :)
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Zrob logi na 4 biegu. Ten skok doladowania masz przy zmienie biegu za kazdym razem??
Seryjne masz IC??
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Nie za kazdym. Przewaznie jest 1.2b max czyli tak jak w pierwszym przejezdzie na 3 biegu. Te przeladowanie bylo na drugim biegu. Teraz VCDSa bede mial pod koniec stycznia to zloguje na 4. ICki seryjne
gregor10
Posty: 8
Rejestracja: 2013-06-15, 01:36
Lokalizacja: JASŁO
Kontakt:

Post autor: gregor10 »

Sprawdz szczelność dolotu , zawor n75 , wężyki do niego i gruszek, jak również zawory DV.

Ja teraz stroiłem 2.7Biturbo i był problem właśnie z przeładowaniem - winne okazały się metalowe DV- które przycinały się , turbiny musiały się rozkręcać więcej niż trzeba, tłoczek się uczelniał i nagle przeładowanie się pojawiało nawet powyżej 1.5bara

Wlecialy seryjne DVki i po sprawie , więcej info
http://gregor10.pl/audi-a6-2-7-biturbo- ... m-412nm-2/
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

gregor10 pisze:prawdz szczelność dolotu , zawor n75 , wężyki do niego i gruszek, jak również zawory DV.
To mogę sprawdzić niedługo jak dam samochód do specjalisty :) No chyba że da się sprawdzić to za pomocą VCDSa? Jeśli tak to jakie kanały muszę zlogować? I jak wygląda u mnie ten log N75?
Awatar użytkownika
martin s4
Posty: 320
Rejestracja: 2011-01-04, 12:39
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: martin s4 »

najprosciej podlacz wskaznik boost bedziesz widzial
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

martin s4 pisze:najprosciej podlacz wskaznik boost bedziesz widzial
Ale tu nie o boosta chodzi bo to że przeładowało pokazał mi VCDS. Mi chodzi o dojście do tego co jest powodem przeładowania.
ODPOWIEDZ