Wspomaganie w AGB

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Wspomaganie w AGB

Post autor: Flyer »

Kolejna duperela w aucie - wspomaganie. :-)

Jak silnik jest zimny, to wspomaganie chodzi bardzo ladnie.
Jak auto sie nagrzeje - trace sporo z "sily wspomagania", tak jakby pompa tracila cisnienie i rozszczelniala sie.

Podczas parkowania pod supermarketem - bardzo szybko wspomaganie praktycznie znika...

Pompa kiepska, czy te w AGB sa one tak slabe?
Dodam, ze nie wydaje zadnych dziwnych jęków, plyn wspomagania OK, czysty.

Kola to 235/40/18, waga auta z drajwerem pewnie z 1800kg.
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

Moja za to wyje przy max skręcie ale działa chyba dobrze :mrgreen:
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

skalarx pisze:Moja za to wyje przy max skręcie ale działa chyba dobrze :mrgreen:
U mnie przy max skręcie też wyje, wspomaganie ok, może poprostu wyzionęła ducha już :)
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

a nie macie roznicy przed rozgrzaniem silnika i po w sile wspomagania?

pytam, bo nie jezdzilem w sumie zadna B5, moze te stare pompy wspomagania tak "slabo" dzialaj wzgledem tego co mialem w B6.
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

U mnie nie ma różnicy, wyje tak samo na zimnym i ciepłym silniku.

Od czasu jak mam eSę, wspomaganie się nie zmieniło.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

czyli pewnie moja pompa jest juz zmeczona, traci cisnienie.
nowa w ASO pewnie zabija cena...
Awatar użytkownika
Vito
Posty: 78
Rejestracja: 2010-02-02, 15:39
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Vito »

Flyer ja mam u siebie te objawy co Ty :-D Ale jakoś się przyzwyczaiłem i narazie nie chce mi się nic z tym robić :->
More boost - more fun
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Flyer pisze:czyli pewnie moja pompa jest juz zmeczona, traci cisnienie.
nowa w ASO pewnie zabija cena...
Według ETKI cena kształtuje się na poziomie 225 ojro.
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Popma Ci kuca Fly, powinno być cały czas tak samo i to w ciszy, bez względu, czy to B5, czy B6.
Panowie nie dobijajcie kierą do oporu,bo w ten sposób skracaie żywot pompy.
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Norbi pisze:Popma Ci kuca Fly, powinno być cały czas tak samo i to w ciszy, bez względu, czy to B5, czy B6.
Panowie nie dobijajcie kierą do oporu,bo w ten sposób skracaie żywot pompy.
Święta prawda :-)

Ważne jest też żeby jak najmniej kręcić w miejscu.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

zdając stara pompe w ASO masz rabat na nowa,
u mnie kiedyś strasznie się "darła" mimo iż stan oleju był OK, dolałem 2mm wiecej od stanu
i jak ręką odjął nastapiła cisza
Obrazek
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Ja mam nalane właśnie gdzieś 2-4mm więcej niż stan ale nic to nie dało :-P Przy max skręcie ją słychać.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

u mnie piszczy ale jak jest zamnknieta maska to nie slychac tak bardzo. nie chce mi sie zdejmowac z drugiego silnika i przekladac. Jak sie wysra calkowicie to zrobie przekladke ;-)
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Odkad zabilem 2 lata temu w zime pompe wspomagania na sniegu to juz sie nauczylem nie dobijac skretu na maksa :-)
ms_4
Posty: 91
Rejestracja: 2010-03-09, 20:07
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ms_4 »

Tak czytam i czytam to i siebie widze problemy. Mam opone 225/40/18 i jest cięzko krecić. Płyn trzyma poziom, klarowny nie mętny. Pompe słychać jak pracuje juz przy małym obrocie kola. Tak powinno byc? Nie jest to głosne ale jednak.
ODPOWIEDZ