[RS6 C5] Cisnienie paliwa jakie wartości fabryczne?
[RS6 C5] Cisnienie paliwa jakie wartości fabryczne?
Hej
Mam pytanie do znawców tematu jakie powinno być prawidłowe ciśnienie paliwa w RS6 C5
Wiem ze RS6 ma dwie pompy jedna standard, druga dołączaną i teraz pytanie jakie ma być cienienie przy kick-down jak obie pompy pracują.?
Pytam bo mam klopot ze spalaniem stukowym i przyszlo mi do glowy ze moze cisnienie paliwa niedomaga bo przy bucie stukowe wskakuje w wartości 15-25 a powinno miescic sie w warotsciach do 8. Przy normalnej jezdzie jest normowe.
Mam pytanie do znawców tematu jakie powinno być prawidłowe ciśnienie paliwa w RS6 C5
Wiem ze RS6 ma dwie pompy jedna standard, druga dołączaną i teraz pytanie jakie ma być cienienie przy kick-down jak obie pompy pracują.?
Pytam bo mam klopot ze spalaniem stukowym i przyszlo mi do glowy ze moze cisnienie paliwa niedomaga bo przy bucie stukowe wskakuje w wartości 15-25 a powinno miescic sie w warotsciach do 8. Przy normalnej jezdzie jest normowe.
nowe denso iridium założone na starych NGK tez było podobnie (stare znaczy cale 12 tyś przebiegu) + nowe cewki Beru i NGK testowałem różnice ale nie ma to znaczenia
ogólnie nowe święcie i cewki siedzą.
zeby troszke juz wyprzedzić pytanie:
- filtry K&N siedza sprawne!
- przeplywki sprawdzane i logowane działają prawidłowo
- nadcisnienie turbin dochodzi do jednego bara przy bucie też prawidłowe zgodne ze specyfikowanym.
- nastawniki faz rozrządu również sprawdzone i sprawne przełączają ładnie.
- sondy lambda chyba sprawne przynajmniej pracują w logach brak bledów
ostatnie co pozostało mi do sprawdzenia to ciśnienie paliwa i to nie podczas spokojnej jazdy a podczas ostrego buta i tu potrzebuje informacji jakie powinno być.
RS ma dwie pompy jedną standard w zbiorniku i druga dołączana zewnętrzną podczas buta.
regulator ciśnienia ma połączenie z podciśnieniem kolektora rozumie iż jak w kolektorze mamy 1 Bar nadciśnienia to ciśnienie w listwie wtryskowej również ulega poważnej zmienię i tu pytanie jakie powinno być.???????
ogólnie nowe święcie i cewki siedzą.
zeby troszke juz wyprzedzić pytanie:
- filtry K&N siedza sprawne!
- przeplywki sprawdzane i logowane działają prawidłowo
- nadcisnienie turbin dochodzi do jednego bara przy bucie też prawidłowe zgodne ze specyfikowanym.
- nastawniki faz rozrządu również sprawdzone i sprawne przełączają ładnie.
- sondy lambda chyba sprawne przynajmniej pracują w logach brak bledów
ostatnie co pozostało mi do sprawdzenia to ciśnienie paliwa i to nie podczas spokojnej jazdy a podczas ostrego buta i tu potrzebuje informacji jakie powinno być.
RS ma dwie pompy jedną standard w zbiorniku i druga dołączana zewnętrzną podczas buta.
regulator ciśnienia ma połączenie z podciśnieniem kolektora rozumie iż jak w kolektorze mamy 1 Bar nadciśnienia to ciśnienie w listwie wtryskowej również ulega poważnej zmienię i tu pytanie jakie powinno być.???????
Ja mam co prawda zwykłe 4.2 bez turbin, ale log dynamiczny robiony na LPG:
http://vaglog.pl/log_197462.html
Później wymieniłam wszystkie świece (ORI), cewki (BERU), filtr powietrza (knecht), rozrząd (-3, -3), nastawniki przestawiają w zmiennej fazie równo po 21, a na jałowym 0 i wskazania dalej na podobnym poziomie.
http://vaglog.pl/log_197462.html
Później wymieniłam wszystkie świece (ORI), cewki (BERU), filtr powietrza (knecht), rozrząd (-3, -3), nastawniki przestawiają w zmiennej fazie równo po 21, a na jałowym 0 i wskazania dalej na podobnym poziomie.
jeszcze poczytam ale przy normalnej jeździe mam w granicach 1-3V a norma 0-8Mania pisze:Ja mam co prawda zwykłe 4.2 bez turbin, ale log dynamiczny robiony na LPG:
http://vaglog.pl/log_197462.html
Później wymieniłam wszystkie świece (ORI), cewki (BERU), filtr powietrza (knecht), rozrząd (-3, -3), nastawniki przestawiają w zmiennej fazie równo po 21, a na jałowym 0 i wskazania dalej na podobnym poziomie.
nie pamiętam czy kiedyś było lepiej ale w 4,2 A8 2005r mamy przy prawidłowych parametrach 1-5V max
jak ogarne problem z ASB i znowu bedzie szlo smigać to zajmę sie logowaniem.
Naprawdę nikt niema danych fabrycznych.???????
Engine code letters
BRV 4.2 L 350 KW / BCY 4.2 L 331 KW
Idling speed 1)
Speed cannot be adjusted; regulated by idling speed stabilisation
730 ... 790 rpm
Speed governing
by closing throttle valve
approx. 6700 rpm
Fuel pressure at idling speed
Vacuum hose connected
approx. 3.5 bar
Vacuum hose
disconnected
approx. 4.0 bar
Holding pressure after 10 minutes
min. 2.5 bar
Injectors
Spray pattern
Same for all injectors
Injection quantity
(30 seconds)
188...203 ml
Resistance
(ambient temperature at 20 °C) 2)
13 ... 16 ω
BRV 4.2 L 350 KW / BCY 4.2 L 331 KW
Idling speed 1)
Speed cannot be adjusted; regulated by idling speed stabilisation
730 ... 790 rpm
Speed governing
by closing throttle valve
approx. 6700 rpm
Fuel pressure at idling speed
Vacuum hose connected
approx. 3.5 bar
Vacuum hose
disconnected
approx. 4.0 bar
Holding pressure after 10 minutes
min. 2.5 bar
Injectors
Spray pattern
Same for all injectors
Injection quantity
(30 seconds)
188...203 ml
Resistance
(ambient temperature at 20 °C) 2)
13 ... 16 ω
Paweł