Geometria zawieszenia

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Geometria zawieszenia

Post autor: buba »

Bylem wczoraj na geometrii i dostalem taki wydruk

Obrazek

Od lewej jest pierwszy pomiar (L i P) a kolejny po regulacji. Ostatnie wartosci zalecane i tolerancja

Geometria jest ustwiona w granicach normy ale katy sa nieciekawe. Teraz moje pytanie czy te katy to wina gwintu czy wysranych wahaczy. W zawieszeniu nic nie stuka ani nie puka.

Ja obstawiam gwint bo tyl tez jest zle ale chcialbym sie upewnic i poradzic bo nie wiem za co mam sie zabrac
Awatar użytkownika
igore36
Posty: 118
Rejestracja: 2010-08-07, 14:36
Lokalizacja: Głogów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: igore36 »

im wieksza gleba, tym wiekszy robi Ci sie negatyw, czyli katy na "-" wiec u Ciebie wg mnie jest jak najbardziej ok z tymi katami
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

teraz pytanie czy to bedzie cielo opony ?? jesli jest negatyw to logicznie myslac tak :-(
Awatar użytkownika
igore36
Posty: 118
Rejestracja: 2010-08-07, 14:36
Lokalizacja: Głogów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: igore36 »

mi przy -3 w poprzednim aucie cielo, podczas upalania (RWD) u Ciebie przy normalnej jezdzie watpie zebys zauwalyl roznice, chyba ze po jakims dluzszym czasie...
Awatar użytkownika
Vito
Posty: 78
Rejestracja: 2010-02-02, 15:39
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Vito »

Miałem podobne wartości w poprzednim aucie na gwincie, nie ma się czym przejmować :) Nadmiernego zużycia opon nie zauważyłem :-)
More boost - more fun
ODPOWIEDZ