spróbuj założyć zamiast n75 MBC w to miejsce do tego zegar doładowania na deskę i podkręć MBC na 1.1 bara chociaż,zobaczysz że będzie lepiej jechać i będzie ponad 300 Ps,sprawdź oczywiście vagiem ile faktycznie pompuje i czy zgadza się to z zegarem na desce ale jeśli kupisz dobry markowy to powinno się zgadzać.Robiłes logi doładowania,przepływki ?
Darek79 pisze:spróbuj założyć zamiast n75 MBC w to miejsce do tego zegar doładowania na deskę i podkręć MBC na 1.1 bara chociaż,zobaczysz że będzie lepiej jechać i będzie ponad 300 Ps
tak to można sprawdzić wytrzymałość trójnika z dolotu czy szybko rozerwie
jak masz stary trójnik to pewnie że po jakimś czasie prędzej czy później rozerwie,załóz nowy i tyle.Jeśli turbo jest ok to do 1.2 można spokojnie ustawić,jak zrobisz Twoja sprawa
Jak już podkręcali to trzeba było zaszaleć i zapodać 1.5 bara , sprawdzałeś ile wychodzi na vagu? Jest równe 1.2? Jakoś mam średnie przekonanie do tych zegarów
LCQ pisze:Jak już podkręcali to trzeba było zaszaleć i zapodać 1.5 bara , sprawdzałeś ile wychodzi na vagu? Jest równe 1.2? Jakoś mam średnie przekonanie do tych zegarów
te zegary są najdokładniejsze z budżetowych. wiele razy sprawdzane były ze zwykłym wskaźnikiem i te same wartości pokazuje