na lato wchodzę w 19x8,5-9 et 33-35 z op 235/35 i jednak gwint ma być 1 palec miedzy oponą a dobry spas da sie zrobic tylko gwintem .. zakola w razie czego się rozciągnie maszynką ;)
trochę wyżej niż
w moim e39 takie obnizenie (ta technix) pozwalało bezproblemowo poruszac sie po miescie i po progach
primerą nie dało się jeżdzić wogóle po mieście bo tam był hardcorowy gwint intrax racing z btcc ;) i przy podniesionym gwincie na maxa ledwo dalo sie przez progi ukosem przejechac ;)
z kolei s14 na amorkach tokico i sprezynach tein mogłem skakać z progów - to był świetny wóz
niby tak, ale był zbyt uciążliwy i męczący i ogólnie wrazenia w srodku jak w hondzie civic bo jakosciowo niczym sie od niej nie różnił...
pozatym niebezpiecznie zblizal się czas na wieloletnią przyjaźń z warsztatem blacharskim a to jest najgorszy scenariusz... dlatego pozostane na dluzej przy audi
niby tak, ale był zbyt uciążliwy i męczący i ogólnie wrazenia w srodku jak w hondzie civic bo jakosciowo niczym sie od niej nie różnił...
pozatym niebezpiecznie zblizal się czas na wieloletnią przyjaźń z warsztatem blacharskim a to jest najgorszy scenariusz... dlatego pozostane na dluzej przy audi
6 lat temu jak patrzyłem to też takiego chciałem. Potem moje p11 samo z siebie zaczęło przegrywać z rudą i niestety środek też pozostawiał do życzenia w porównaniu do niemców. I tak trzeba było się przesiąść, na BMW :P
dzzejkop pisze:Jak szukales b6 to jakie cenowo egzemplarze ogladales?
nie szukałem b6 :) miało być m5 e39 albo m3 e46
moja stała na poczatku za 42,5k bezwypadek w komisie ... gwarancja AUTO AUTO itp.
nie było chętnych więc kupiłem odpowiednio taniej :) a i tak grubo ponad 10k poszlo w sam serwis
więc wozy za 20-25k omijałbym raczej szerokim łukiem nikt za bezcen nie oddaje dobrego samochodu
PMW pisze:moja stała na poczatku za 42,5k bezwypadek w komisie ... gwarancja AUTO AUTO itp.
nie było chętnych więc kupiłem odpowiednio taniej :) a i tak grubo ponad 10k poszlo w sam serwis
więc wozy za 20-25k omijałbym raczej szerokim łukiem nikt za bezcen nie oddaje dobrego samochodu
dokładnie moja stała za 41, oczywiście taniej kupiłem i jak wspomina PMW serwic mnie już wyszedł ponad 10 tyś plus elementy które już kończyły swój żywot a dostanie czegoś do BBK nie jest proste zwłaszcza z rozrządem z tyłu
Przemocar poprawił mi wydeszek po eltecu (popękały spawy ) przy okazji wyjmując rdzenie z precatów ... wreszcie ładnie pachnie za samochodem bez zapachu zgniłych jajec
oraz stała się przykra niespodzianka coś takiego zastałem jak wyszedłem z pracy
w drodze do szklarza dobrze się sztachnąłem spalinami
PMW pisze:Przemocar poprawił mi wydeszek po eltecu (popękały spawy ) przy okazji wyjmując rdzenie z precatów ... wreszcie ładnie pachnie za samochodem bez zapachu zgniłych jajec
ooo... to Twoja eSka w takim razie stała. Ja byłem u Przemka we wtorek rano poprawić wydech, bo mi się _przesunął_
PMW pisze:Przemocar poprawił mi wydeszek po eltecu (popękały spawy ) przy okazji wyjmując rdzenie z precatów ... wreszcie ładnie pachnie za samochodem bez zapachu zgniłych jajec
oraz stała się przykra niespodzianka coś takiego zastałem jak wyszedłem z pracy Obrazek
w drodze do szklarza dobrze się sztachnąłem spalinami
co za skurwysynstwo...zal dupe sciska, ludzie zazdroszcza :/ mam nadzieje ze nic nie smigneli z samochodu.
Flyer pisze:Na Twoim miejscu zrobilbym wydech od nowa
nawet Przemek powiedział że nie ma sensu robić po całości. Poprawił to co było sknocone ... ten wydech ma cenną zaletę - jest mega cichy - do daily drivera w sam raz ;)
[ Dodano: 2015-02-26, 07:24 ]
Arek_HB pisze:mam nadzieje ze nic nie smigneli z samochodu.
nie wożę nic w samochodzie oprócz parasola i gum do mocowania bagażu ;)