
S4 B6 PMW
czy jest dedykowany do s4b6 avant czy poprostu b6 quattro...? bo twardość sprężyn ma niebagatelne znaczenie jesli gwint nie posiada regulacji twardości... oem zawias w s4 jest zbyt miękki (zwłaszcza przód) obniżenie ok przydałoby się ze 2-3 cm niżej wzgledem serii... najbardziej zalezaloby mi jednak na tym żeby zmniejszyć bodyroll zarówno przy hamowaniu jak i na ciasnych winklach... nawet kosztem utraty komfortu podczas jazdy po nierównościachRydel pisze:Gwint AP
TDI engines are for senior citizens ;)
Ja tez smigam na Ap ale od jakiegos tyg nie jestem zadowolony... Padly tuleje na tylnych amorkach i tluka jak wsciekle... Dzwonilem w sprawie gwarancji to powiedziano mi ze tuleje sa czescia nie podlegajaca gwarancji...Bercikos pisze:Tez jestem zadowolony choć mam wrażenie ze tyl jest znacznie miekkszy od przodu.Rydel pisze:Gwint AP jest dobry do każdego auta. Sam jeżdżę w B5 i jestem bardzo zadowolony, jak zresztą chyba wszyscy
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
mi z tylu zawieszenie tlucze przeokrutnie odkad mam AP ale na badaniach (juz dwa razy) nie da sie nic znalezc. Moze przez to ze zrobilo sie twardziej to wyszlo cos tam nowego. Pewnie jakas tuleja albo inna guma bo najbardziej na zimnym tlucze.
Jezeli chcesz mniejszy bodyroll to moze same stabilizatory wymien. Powinno pomoc.
Jezeli chcesz mniejszy bodyroll to moze same stabilizatory wymien. Powinno pomoc.
Andrzej
Db tuning z Wrocławia. Powiedzieli ze moga to wyslac do ap i oni stwierdza czy to wada fabryczna tez nie ale auto uziemione przynajmniej na 2 tyg a w moim przypadku wysylka z Be to grubo ponad miesiac...buryy pisze:jachyr, z ciekawości, która firma wysłała Cię na drzewo? To była sprzedaż konsumencka w Polsce?
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
czyli ap nie jest to najlepsza opcja... zastanawiałem się też nad bilem b8 + sprezynami h&r ale z tego co widzę do s4b6 nie ma springów do tej klasy wagowej w ofercie a jeżli cos tam jest to obnizenie 25 mm (nie wiadomo czy wzgledem serii oem sport czy wzgledem serii a4b6 na zawieszeniu komfortowym
oprócz drogich gwintowanych KW, Bill, czy ohlins jest jescze coś takiego jak DGR (znajomy to sprzedaje i cale driftforum to upala i działa)
PS. TA technix miałem w E39 przez rok i złego słowa nie mogę powiedzieć bo w bmw musi być "poczucie taniości" ... natomiast wizerunkowo do s4 nie pasuje ;)...
oprócz drogich gwintowanych KW, Bill, czy ohlins jest jescze coś takiego jak DGR (znajomy to sprzedaje i cale driftforum to upala i działa)

PS. TA technix miałem w E39 przez rok i złego słowa nie mogę powiedzieć bo w bmw musi być "poczucie taniości" ... natomiast wizerunkowo do s4 nie pasuje ;)...
Sam zastanawiam sie na gwintem do swojej S4 i chyba podziekuje.Mialo byc AP ale juz slysze ze cos ostatnio kuleje.I nie wiem czy nie lepsza opcja w moim przypadku nie bedzie ten kit ktory mam(sprezyny H&R i amory Billa).Amorki oddac do Zerkopola na ich zmiane charakterystyki by byly bardziej twarde i do tego dolozyc stabil H&Ra lub Jamexa.
Haha Ta technixa kiedys mialem w Audi Coupe i takze zlego slowa powiedziec nie moge.
A tak na marginesie to bys w koncu na jakiegos spota warszawskiego wpadl bo z Wawy jestes wiec masz blisko.
Haha Ta technixa kiedys mialem w Audi Coupe i takze zlego slowa powiedziec nie moge.
A tak na marginesie to bys w koncu na jakiegos spota warszawskiego wpadl bo z Wawy jestes wiec masz blisko.

A ja polecam spreżyny progresywne Vogtlanda. Ewentualnie Eibach progresywny ale te są już dużo mniej sztywne niż Vogtland. Powiedzmy ,ze poziom twardosci Vogtlanda to max co jest akceptowalne na codzien. Chyba ,zę lubisz jak auto skacze CI jak piłka .... Mam u siebie zestaw -30mm+ amortyzatory Koni STR.T. Nie zamienił bym na nic innego
Trakcja i prowadzenie poprawiły się bardzo mocno
Miałem styczność z zawiasem 1 BD w s4 b6 i było tak sobie. Na 1BD było twardziej niż w standardowe a4 ale zawias mocno siadał przy doładowaniu auta o pare kg...
Na Vogtlandach auto wygląda praktycznie tak samo w każdych warunkach... co mi się bardzo podoba
Na progach zwalniających trzeba troszkę uważać ale nie ma tragedii. Jak nie będziesz przejeżdzał przez nie na pełnym bucie to nic nie obetrzesz
Na felgach 17 wygląda to tak :
Tutaj galeria : http://postimg.org/gallery/24emirsw0/
Sory za słabą jakość zdjec ale jak masz b6 to wiesz jak duże szpary są nad kołami :)

EDIT: Co do obniżenia to jest zawsze podawane wzgledem seryjnego zawieszenia w danym aucie czyli 1BA - tzw komfortowe. 1BE z tego co wiem -15/-20mm wzgledem standardowego. 1BV obniżenie -30mm tyle i jeszcze bardziej twarde sprężyny. 1BR - zawieszenie na złe drogi tzw. wzmocnione +10mm względem 1BA
There are several codes for sport suspension. Their codes and how much lower than comfort suspension:
1BD (20mm)
1BE (20mm)
1BV (30mm)
1BA standard suspension/shock absorption
1BB suspension/shock absorption for rough road design
1BC suspension/shock absorption for special purpose vehicles
1BD suspension/shock absorption for special sports design
1BE sports suspension/shock absorption
1BF uprated suspension/shock absorption, rear
1BG suspension/shock absorption, automatic level control system, air suspension at rear axle
1BH suspension/shock absorption, standard 2
1BJ uprated suspension/shock absorption front and rear
1BK 4-corner air suspension with electronic shock absorption control
1BL suspension/shock absorption according tospecific law requirements (increased ground clearance)
1BM standard suspension/shock absorption
1BN suspension/shock absorption, automatic level control system
1BP suspension/shock absorption for special rough-road design
1BQ sports suspension/shock absorption raised
1BR comfort rough-road suspension
1BS 4-corner air suspension
1BT suspension/shock absorption for special rough-road design (different springs)
1BU shock absorption for sports design
1BV sports suspension/shock absorption
1BW comfort suspension 2
1BX shock absorption for rough-road design
1BY 4-corner air suspension for rough-road design
1BZ comfort shock absorption





Tutaj galeria : http://postimg.org/gallery/24emirsw0/
Sory za słabą jakość zdjec ale jak masz b6 to wiesz jak duże szpary są nad kołami :)

EDIT: Co do obniżenia to jest zawsze podawane wzgledem seryjnego zawieszenia w danym aucie czyli 1BA - tzw komfortowe. 1BE z tego co wiem -15/-20mm wzgledem standardowego. 1BV obniżenie -30mm tyle i jeszcze bardziej twarde sprężyny. 1BR - zawieszenie na złe drogi tzw. wzmocnione +10mm względem 1BA
There are several codes for sport suspension. Their codes and how much lower than comfort suspension:
1BD (20mm)
1BE (20mm)
1BV (30mm)
1BA standard suspension/shock absorption
1BB suspension/shock absorption for rough road design
1BC suspension/shock absorption for special purpose vehicles
1BD suspension/shock absorption for special sports design
1BE sports suspension/shock absorption
1BF uprated suspension/shock absorption, rear
1BG suspension/shock absorption, automatic level control system, air suspension at rear axle
1BH suspension/shock absorption, standard 2
1BJ uprated suspension/shock absorption front and rear
1BK 4-corner air suspension with electronic shock absorption control
1BL suspension/shock absorption according tospecific law requirements (increased ground clearance)
1BM standard suspension/shock absorption
1BN suspension/shock absorption, automatic level control system
1BP suspension/shock absorption for special rough-road design
1BQ sports suspension/shock absorption raised
1BR comfort rough-road suspension
1BS 4-corner air suspension
1BT suspension/shock absorption for special rough-road design (different springs)
1BU shock absorption for sports design
1BV sports suspension/shock absorption
1BW comfort suspension 2
1BX shock absorption for rough-road design
1BY 4-corner air suspension for rough-road design
1BZ comfort shock absorption
Dzięki wielkie za pomoc! Widzę, że obniżenie springami nie pozwoli mi uzyskac pożadanego efektu. U Ciebie te "-30" to nie dużo niżej wzgledem mojego seryjnego zawiasu - może 1cm maks.ghost pisze:A ja polecam spreżyny progresywne Vogtlanda. Ewentualnie Eibach progresywny ale te są już dużo mniej sztywne niż Vogtland. Powiedzmy ,ze poziom twardosci Vogtlanda to max co jest akceptowalne na codzien. Chyba ,zę lubisz jak auto skacze CI jak piłka .... Mam u siebie zestaw -30mm+ amortyzatory Koni STR.T. Nie zamienił bym na nic innegoTrakcja i prowadzenie poprawiły się bardzo mocno
Miałem styczność z zawiasem 1 BD w s4 b6 i było tak sobie. Na 1BD było twardziej niż w standardowe a4 ale zawias mocno siadał przy doładowaniu auta o pare kg...
Na Vogtlandach auto wygląda praktycznie tak samo w każdych warunkach... co mi się bardzo podoba
Na progach zwalniających trzeba troszkę uważać ale nie ma tragedii. Jak nie będziesz przejeżdzał przez nie na pełnym bucie to nic nie obetrzesz
Na felgach 17 wygląda to tak :
Tutaj galeria : http://postimg.org/gallery/24emirsw0/
Sory za słabą jakość zdjec ale jak masz b6 to wiesz jak duże szpary są nad kołami :)
[url=http://s11.postimg.org/ep3b1ergf/IMG_20141212_081512.jpg]Obrazek[/url]
EDIT: Co do obniżenia to jest zawsze podawane wzgledem seryjnego zawieszenia w danym aucie czyli 1BA - tzw komfortowe. 1BE z tego co wiem -15/-20mm wzgledem standardowego. 1BV obniżenie -30mm tyle i jeszcze bardziej twarde sprężyny. 1BR - zawieszenie na złe drogi tzw. wzmocnione +10mm względem 1BA
w dniu zakupu u "kebabów" na ul. Ostrobramskiej:

staby i gwint z regulacją twardości już wiem...
ten efekt oraz któraś z 3 felg zależy co sie trafi w dobrej kopiejce ;)


[ Dodano: 2014-12-31, 19:41 ]
oraz cos dla miłośników ekodrajwingu


Sa gusta i gusciki ale moim skromnym zdaniem srodkowe felgi najlepiej pasuja do tej budy. Co do zawiechy z Ap jestem rowniez zadowolony pod wzgledem wybierania nierownosci itd i nie ma betonu ale maly minus to to co wyzej opisalem ale to jak widac tylko chyba moj przypadek bo tez sugerowalem sie opinia innych i przez to jest Ap. Gwint to gwint zawsze inaczej niz sety.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Teoretycznie moje jest niżej od Twojego auta o 10mm ale w rzeczywistości różnica jest widoczna gołym okiem. Na progach zwalniających podczas przejazdu nie ma wiecej jak 10-15mm od najniższego punkty podłogi do gleby... Jeszcze odnośnie obniżenia to ja mam felgi 17' i przez to będzie niżej niż na 18'. Zmieniając na 18' auto będzie wyższe o około 0,5 cala. Takie -30mm przy 17' to jest max aby nie stracić na użytkowaniu auta na codzien. Pakując 18' możesz jeszcze opuśćic bardziej auto w dół! Jednak ja bym był ostrożny bo przez progi zwalniające trzeba jakoś przejechać a to nic przyjemnego jak trze się podłogą swojej niuni o asfalt
Majac gwint można się pobawić z różnymi ustawieniami zima/lato. Przy 18' felgach i -35/-40 było by tak samo do użytku na codzień jak mój setup... 

