U mnie ten sam problem. Przy prawie 500PS juz te heble nie daja rady... Szczegolnie jak dzis auto dostalo wpierdol na obwodnicy Zambrowa :)mik-17 pisze:Mam podobny zestaw tzn tył s4 300mm i prosiaki z przodu 330mm na tarczy wierconej zimmermana z kierownicami powietrza .
Reakcja na hamulec super ale bardzo szybko się grzeją i wyją
A4 B6 2.7 Bit
Podobno idzie założyć jakieś 330 albo 333mm na tyłBieniek pisze:Dzięki![]()
hamulce w miarę ok.
Żałuję, że od razu nie założylem 324mm na tył.
Bardzo szybko ABS mi łapie.
324 to chyba rs4 b7
Czujesz że ABS "przeciąga " hamowanie" czy po prostu hamulce są tak skuteczne że reaguje ??
Jak już napisaliśmy swoje spostrzeżenia co do b6 2.7 to przydało by się wiedziec dokładniej kto ma jaki zestaw a dokładniej :
- PS do KG
- jaki rozmiar hebli przód i tył na jakich tarczach i klockach
- stalowy oplot czy ori
- Czy są kierownice powietrza
- jak reaguje ABS
- Na jaki zestaw by zmienił
np u mnie
450PS , 1800-1900kg
przód porshe 330mm zimmerman wiercony + to co sid daje standardowo czyli pewnie Pagid, kierownice powietrza phaeton
Tył 300mm jakies zwykłe klocki i tarcze (pewnie ATE)
Wszystko stalowy oplot.
ABS reaguje raczej późno ale jestem z tego zadowolony, słychać pisk opon przy ostrym hamowaniu. Ogólnie lekkie naciśniecię hamulca powoduje gwałtowną reakcję ( nie jest jak w zwykłych autach że trzeba dociskać żeby to osiągnąć , np jak w rs4 b5) wydaje mi się że to przez ilość tłoczków.
Co do planów to najpierw założę 333mm na tył albo coś podobnego a co do przodu albo 6 tłok 345mm albo nowy patent Nosba
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2013-12-28, 18:34
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Na tył można założyć 330mm i wtedy trzeba mieć: zacisk s4 b6/rs4 b7 +jarzmo s4 b8+tarcza s4 b8 i wtedy mamy 330 mm z tyłu.Jest też patent na tarcze 330/22/36 z a6 c6 lub s4 b8 +jarzma z a6 c6 tylko wtedy trzeba tarczę stoczyć po promieniu 2mm.Jak wiadomo zaciski z rs4 b7 są o tyle lepsze że są aluminiowe i będą z tego względu "świeższe".
Wieje nudą to czekają na montaż lusterka składane z modułem, aby składały się i otwierały z pilota, a po wrzuceniu wstecznego prawe lusterko zjedzie w dół.
[ Dodano: 2015-05-27, 08:27 ]
No i chcę wrócić z lampami z tyłu do serii.
[ Dodano: 2015-05-27, 08:27 ]
No i chcę wrócić z lampami z tyłu do serii.
[ Dodano: 2015-05-27, 08:27 ]
No i chcę wrócić z lampami z tyłu do serii.
[ Dodano: 2015-05-27, 08:27 ]
No i chcę wrócić z lampami z tyłu do serii.
Parkowałeś w ogóle z taką opcją? Wg mnie jest to bajer bardziej irytujący niż pomagający. Przy szybkim manewrze/korekcie mechanizm nie nadążaBieniek pisze:po wrzuceniu wstecznego prawe lusterko zjedzie w dół.

Zawieszenia sportowe
http://www.venom24.pl/
http://www.venom24.pl/