Niby nie trzeba jak masz sprawne rączki. Trzeba napinacz odkręcić i unieść do góry, ale jak do wymiany będą simeringi wałków to i tak trzeba go rozpiąć.RooS pisze:Do uszczelek pod napinaczami trzeba rozpinać i ustawiać rozrząd?
S4 Avant Parchatek by RooS
Uszczelki lecą kompletne z półksiężycami. Reszta w ramach zapobiegliwej konieczności.
Oliwa 5W50, świeczki dam te z boczną elektrodą dla sprawdzenia. Jak będzie dupić coś to wrzucę z RS4.
W poniedziałek motorownia będzie na wierzchu i będzie rezanie. W starym wydechu mam już puste DP'y bez precatów i wrzucę je spowrotem, reszta idzie w 2,5 cala na jednym tłumiku do końca. Ciekaw jestem brzmienia już po robocie.
W piątek sprawdzałem kompresję czy przypadkiem generalki nie robić za jedną robotą.
Na 5 garach wypluło 11, na 1 lewym tylnym 10,5. Więc chyba lux i nie grzebię. Ktoś kto sprawdzał u siebie może mi to potwierdzić?
Oliwa 5W50, świeczki dam te z boczną elektrodą dla sprawdzenia. Jak będzie dupić coś to wrzucę z RS4.
W poniedziałek motorownia będzie na wierzchu i będzie rezanie. W starym wydechu mam już puste DP'y bez precatów i wrzucę je spowrotem, reszta idzie w 2,5 cala na jednym tłumiku do końca. Ciekaw jestem brzmienia już po robocie.

W piątek sprawdzałem kompresję czy przypadkiem generalki nie robić za jedną robotą.
Na 5 garach wypluło 11, na 1 lewym tylnym 10,5. Więc chyba lux i nie grzebię. Ktoś kto sprawdzał u siebie może mi to potwierdzić?
W tym motorze jest wogóle pełno jakichś druto patentów. F hosa ni ma jest zamiast niego trójnik O_o. Naprawdę się dziwię, że toto lata na 1,2 bara z tym całym drutowaniem, a w bardziej wygłaskanych egzemplarzach co chwilę coś się wysrywa gdzie ludzie wszystko według oem robią.robertukf pisze:Na zdjęciu widzę że odma już sztukownana/lepiona. Obejrzyj ją całą jak już silnik będzie wytargany może warto ją wymienić przed zimą.
Ma ktoś odmę od S4 na sprzedaż i f hose?
Lać 5w50 czy 10w60? 250 przelotu wycieków nie będzie.
Odma jest zrobiona z takiego g*wna, że potrafi się łamać w rękach ze starości.RooS pisze:Ma ktoś odmę od S4 na sprzedaż i f hose?
zainwestuj w nową.
http://sidmotorsport.pl/pl/s/1149-odma-s4.html
f-hose http://sidmotorsport.pl/pl/s/840-f-hose-trojnik.html
RooS pisze:Zrób takie coś:robertukf pisze:Ma ktoś odmę od S4 na sprzedaż
http://audisrs.com/archive/what-diamite ... 33650.html
wyjdzie połowa kasy a odma na całe życie.
skalarx pisze:DokladnieRooS pisze:Zrób takie coś:robertukf pisze:Ma ktoś odmę od S4 na sprzedaż
http://audisrs.com/archive/what-diamite ... 33650.html
wyjdzie połowa kasy a odma na całe życie.
Mam zamiar tak zrobić, jak mi nic się nie rozpadnie podczas uszczelniania to nie będę tego ruszać dopóki spełnia swoje zadanie. Świece jednak RS4 wrzucam zamiast sidefire boscha bo jakoś wydają się pewniejsze.nosb pisze:Kup nowa szkoda drutowania. Fhose nowy badz zostaw jak jest. bez roznicy to byle bylo szczene cxzy fhose czy trojnik.
Podpowiedzcie tylko czy lać 5W50 czy 10W60? Auto upalane okazjonalnie 10-15 km dziennie w warunkach czysto miejskich :>