Przeładowanie turbin

Moderatorzy: buba, Mod-Team

MŁODY
Posty: 29
Rejestracja: 2010-02-04, 19:50
Tytuł użytkownika: atv maniac
Lokalizacja: Pruszcz Gd
Płeć:
Kontakt:

Przeładowanie turbin

Post autor: MŁODY »

Panowie mam problem z którym nie mogę sobie poradzić.
Pojawia mi sie błąd przekroczone cisnienie doładowania...błąd P 1555
Dzwoniłem do Sida doradził wymienić zaworki od turbin, wymieniłem 3 do tego pierscienie uszczelniające i sprawdziłem cztery bałwany na maszynie w servisie i są ok.
Problem ukazuje sie przy dużych obciążenie przy czym towarzyszy głośny gwizd i nie równa praca turbin raz ładują raz nie, interkulery też są wporzo. Auto ma przejechane 80tys turbiny są ok. Był moment ze turbiny nie ładowały wogóle i wtedy nie gwizdało. Po przemyciu przepływomierza auto odzyskało moc lecz gwizdy powróciły i nie równa praca.Proszę pomóżcie
Ostatnio zmieniony 2010-11-15, 10:47 przez MŁODY, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

doradziłem sprawdzic wszelkie przewody podcisnienia, IC, DV i gruszki przy turbo - a nie odrazu je wymienić
szukaj nie szczelnosci lub wadliwego zaworu sterowania turbo
Obrazek
MŁODY
Posty: 29
Rejestracja: 2010-02-04, 19:50
Tytuł użytkownika: atv maniac
Lokalizacja: Pruszcz Gd
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MŁODY »

nie no ok Sid wszystko jest wporządku tylko by sprawdzic jaki kolwiek zaworek trzeba go kupic bo robie to w garage a nie w servisie a do pożyczania to oni nie są chętni ,ale nie są to jakies mega koszta wiec powymieniałem. Nie sprawdzałem jeszcze gruszek, dzięki i zaraz biore sie do roboty.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

nie trzeba kupowac, wystarczy pozyczyc od kogos sprawny :-P
MŁODY
Posty: 29
Rejestracja: 2010-02-04, 19:50
Tytuł użytkownika: atv maniac
Lokalizacja: Pruszcz Gd
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MŁODY »

pewnie w trójmiescie aż jedna sztuka......moja no chyba ze o czymś nie wiem
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

wydaje mi się że masz gdzieś nieszczelność, pewnie przy pełnym bucie mocniej szarpie silnikiem, a co za tym idzie, łapie lewe powietrze, sprawdź elementy gumowe, oraz zaciski uciskowe itd
Awatar użytkownika
killerwik
Posty: 149
Rejestracja: 2010-05-17, 10:08
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: killerwik »

Niestety S4 ma taki glupi blad ze jak pokazuje przeladowanie to zazwyczaj jest niedoladowany, a na 99 % jest to pekniety trojnik pod opaska........
Szukaj nieszczelnosci
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

wkurzacie mnie z tymi home made naprawami serio czasami . Killerwik mlody ma w podpisie rs4 wiec trojnika nie ma bo ma alu. 115 blok masz cisnienie zadane i wykonane .
Jesli aktualne jest mniejsze niz zadane masz dziure w orurowaniu , a jak masz wieksze masz pekniety przewod do actuatora. Mozesz odpiasc prawy wezyk od n 75 i pompka napompowac patrzac czy actuatory sie otworza i jest szczelnie . Jezeli nie masz pojecia jak naprawiac rs4 to naprawde polecam udac sie do kogos kto sie na tym zna. Na pomorzu nie wiem kto ale czasami warto przejechac sie pare km dalej .
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

sportmile pisze:wkurzacie mnie z tymi home made naprawami serio czasami . Killerwik mlody ma w podpisie rs4 wiec trojnika nie ma bo ma alu. 115 blok masz cisnienie zadane i wykonane .
Jesli aktualne jest mniejsze niz zadane masz dziure w orurowaniu , a jak masz wieksze masz pekniety przewod do actuatora. Mozesz odpiasc prawy wezyk od n 75 i pompka napompowac patrzac czy actuatory sie otworza i jest szczelnie . Jezeli nie masz pojecia jak naprawiac rs4 to naprawde polecam udac sie do kogos kto sie na tym zna. Na pomorzu nie wiem kto ale czasami warto przejechac sie pare km dalej .
Aj tam aj tam :mrgreen:
Wiadomo co kulało?
Awatar użytkownika
Paziomal
Posty: 20
Rejestracja: 2012-11-02, 10:41
Lokalizacja: Imielin
Płeć:
Kontakt:

Re: Przeładowanie turbin

Post autor: Paziomal »

Witam... i wiadomo co było przyczyną?? Ja również mam problem, przy bucie śwista, nie równo turbiny się sterują, nie ma żadnej nieszczelności przeszmuglowałem cały układ dolotowy pozdrawiam....(audi s4 2.7 biturbo 320 hp)
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Re: Przeładowanie turbin

Post autor: Bucik »

Paziomal pisze:Witam... i wiadomo co było przyczyną?? Ja również mam problem, przy bucie śwista, nie równo turbiny się sterują, nie ma żadnej nieszczelności przeszmuglowałem cały układ dolotowy pozdrawiam....(audi s4 2.7 biturbo 320 hp)
czyli RS4 miało nas postraszyć :lol:
ODPOWIEDZ