Przeładowanie turbin
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-02-04, 19:50
- Tytuł użytkownika: atv maniac
- Lokalizacja: Pruszcz Gd
- Płeć:
- Kontakt:
Przeładowanie turbin
Panowie mam problem z którym nie mogę sobie poradzić.
Pojawia mi sie błąd przekroczone cisnienie doładowania...błąd P 1555
Dzwoniłem do Sida doradził wymienić zaworki od turbin, wymieniłem 3 do tego pierscienie uszczelniające i sprawdziłem cztery bałwany na maszynie w servisie i są ok.
Problem ukazuje sie przy dużych obciążenie przy czym towarzyszy głośny gwizd i nie równa praca turbin raz ładują raz nie, interkulery też są wporzo. Auto ma przejechane 80tys turbiny są ok. Był moment ze turbiny nie ładowały wogóle i wtedy nie gwizdało. Po przemyciu przepływomierza auto odzyskało moc lecz gwizdy powróciły i nie równa praca.Proszę pomóżcie
Pojawia mi sie błąd przekroczone cisnienie doładowania...błąd P 1555
Dzwoniłem do Sida doradził wymienić zaworki od turbin, wymieniłem 3 do tego pierscienie uszczelniające i sprawdziłem cztery bałwany na maszynie w servisie i są ok.
Problem ukazuje sie przy dużych obciążenie przy czym towarzyszy głośny gwizd i nie równa praca turbin raz ładują raz nie, interkulery też są wporzo. Auto ma przejechane 80tys turbiny są ok. Był moment ze turbiny nie ładowały wogóle i wtedy nie gwizdało. Po przemyciu przepływomierza auto odzyskało moc lecz gwizdy powróciły i nie równa praca.Proszę pomóżcie
Ostatnio zmieniony 2010-11-15, 10:47 przez MŁODY, łącznie zmieniany 1 raz.
wkurzacie mnie z tymi home made naprawami serio czasami . Killerwik mlody ma w podpisie rs4 wiec trojnika nie ma bo ma alu. 115 blok masz cisnienie zadane i wykonane .
Jesli aktualne jest mniejsze niz zadane masz dziure w orurowaniu , a jak masz wieksze masz pekniety przewod do actuatora. Mozesz odpiasc prawy wezyk od n 75 i pompka napompowac patrzac czy actuatory sie otworza i jest szczelnie . Jezeli nie masz pojecia jak naprawiac rs4 to naprawde polecam udac sie do kogos kto sie na tym zna. Na pomorzu nie wiem kto ale czasami warto przejechac sie pare km dalej .
Jesli aktualne jest mniejsze niz zadane masz dziure w orurowaniu , a jak masz wieksze masz pekniety przewod do actuatora. Mozesz odpiasc prawy wezyk od n 75 i pompka napompowac patrzac czy actuatory sie otworza i jest szczelnie . Jezeli nie masz pojecia jak naprawiac rs4 to naprawde polecam udac sie do kogos kto sie na tym zna. Na pomorzu nie wiem kto ale czasami warto przejechac sie pare km dalej .
Aj tam aj tamsportmile pisze:wkurzacie mnie z tymi home made naprawami serio czasami . Killerwik mlody ma w podpisie rs4 wiec trojnika nie ma bo ma alu. 115 blok masz cisnienie zadane i wykonane .
Jesli aktualne jest mniejsze niz zadane masz dziure w orurowaniu , a jak masz wieksze masz pekniety przewod do actuatora. Mozesz odpiasc prawy wezyk od n 75 i pompka napompowac patrzac czy actuatory sie otworza i jest szczelnie . Jezeli nie masz pojecia jak naprawiac rs4 to naprawde polecam udac sie do kogos kto sie na tym zna. Na pomorzu nie wiem kto ale czasami warto przejechac sie pare km dalej .

Wiadomo co kulało?
Re: Przeładowanie turbin
Witam... i wiadomo co było przyczyną?? Ja również mam problem, przy bucie śwista, nie równo turbiny się sterują, nie ma żadnej nieszczelności przeszmuglowałem cały układ dolotowy pozdrawiam....(audi s4 2.7 biturbo 320 hp)
Re: Przeładowanie turbin
czyli RS4 miało nas postraszyćPaziomal pisze:Witam... i wiadomo co było przyczyną?? Ja również mam problem, przy bucie śwista, nie równo turbiny się sterują, nie ma żadnej nieszczelności przeszmuglowałem cały układ dolotowy pozdrawiam....(audi s4 2.7 biturbo 320 hp)
